Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Przemysław

  • U mnie w keeway rkv 5 jest w pełni użyteczna. Na trasie nie wyobrażałbym sobie jazdy 100 km/h na 4 bo to pewnie okolice 10 tys obr/min. Po co tak silnik męczyć. Na 5 u mnie to niecałe 9 tys obr/min i silnik to bez[…]

  • A co to ABSS? Ja znam tylko ABS. I jest on wymagany tylko w przypadku motocykli o pojemności powyżej 125 ccm. W przypadku 125 od 2017 roku jest wymagany co najmniej CBS i spełnianie norm euro 4 czyli w zasadzie wt[…]

  • Autor tematu ma 175 cm wzrostu więc keeway wcale nie będzie dla niego za mały. Ja mając 183 cm wzrostu jeżdżę na keewayu rkv. Wisi mi czy ktoś patrzy na mnie z politowaniem i zdziwieniem jeśli mi się przyjemnie nim jeździ. Kompleksów na motocyklu nie leczę.
    Co do mocy to silnik keewa…Rozwiń

  • Posiadam routera ws 50 od 9 lat a to bardzo zbliżony pojazd. Rama w starym ws50 jest lepsza niż w tym a mimo to nazwał bym ją bardzo delikatną. Zawieszenie wygląda na identyczne i jest raczej kiepskie. Te silniki są trwałe chyba tylko jako 50. Jeśli jakość wykonania jest na podobnym p…Rozwiń

  • Nie mam junaka a keewaya i zapisy w gwarancji są dość podobne choć u mnie nie ma limitu km.
    Ja nie odwiedzam pierwszych lepszych serwisów. Kupowałem i serwisuje swoją 125 w miejscu które ma dobrą opinię i nie nar[…]

  • Twój komentarz naprawdę dużo wnosi do tematu Ozi. Jak już coś masz do powiedzenia to wysil szare komórki a nie pisz gównianego tekstu. Chyba że nie masz nic sensownego do przekazanie to wtedy najlepiej nic nie pisz.

  • Dokonałeś odkopu stulecia. Artykuł tak stary raczej ma się nijak do obecnych czasów. Większość taniego chłamu dawno znikła z rynku a i serwisy które broniły się rękami i nogami przed naprawami gwarancyjnymi też już wymierają.

  • Rkv nie posiada żadnego schowka. Kanapa jest na stałe przykręcona do ramy śrubami. Niby miejsca pod nią trochę jest i jakiś podstawowy zestaw kluczy by się zmieścił ale dostępu tam bez kluczy nie ma.

  • Raczej szukałbym przyczyny w zaworach lub głowicy. Przynajmniej takie bywały najczęstsze usterki w tych silnikach choć tylko w pojedyńczych egzemplażach. Przynajmniej takie informacje mam od serwisu w którym[…]

  • Co niektórzy nie odróżniają forum od komentarzy pod opisami motocykli. Forum tu też istnieje ale ludzie wolą swoje frustrację wylewać w komentarzach. Potem jak ktoś chce poszukać coś o danym sprzęcie to musi się pr[…]

  • Jedyne co znalazłem to taka strona z rozpiską wszystkich części. Może warto byłoby spytać czy sprowadzą wał bo w ofercie go nie mają na stronie.

  • To dziadoskie liczniki w tych drogich sprzętach są jak u mnie w keewayu rkv przy 115 na liczniku jest realnie z 108. W trasie jestem w stanie utrzymywać 100 km/h licznikowe a i do tych 105-110 da się spokojnie dob[…]

  • Cbr 125 w recenzji to model starszy z oponami 80 przód i 100 tył więc jak najbardziej można je nazwać wąskimi. Szersze ma dopiero cbr 125r od 2011 roku.

  • Sprawdziłem na filmiku i jednak cordiale. Ale czy to lepsze od cst to nie wiem.

  • Pewnie cst. Jeśli tak to na deszczu jest średnio. U mnie w keewayu rkv na cst da się jechać i w ulewie ale jak trafi dodatkowo na coś śliskiego to potrafi stracić przyczepność. Mi się tak raz stało na zjeździe z[…]

  • A czy jak w samochodzie po przekręceniu kluczyka widzisz kontrolkę check engine to też dzwonisz do serwisu? Kontrolka gaśnie po odpaleniu silnika.

  • W chyba każdym pojeździe kontrolka gaśnie dopiero po odpaleniu. To eaxzej normalna rzecz. Paliwa bym dolał jeśli jest go bardzo mało.

  • Wszystkie motorki w tym roku są droższe o parę stówek. U keewaya to samo. Rkv poliftowy w zeszłym roku 8000 zł a teraz model 2020 8600 zł. Rkf i rkr były po 9,5 tys a teraz już 10 tys. U markowych producen[…]

  • Przeważnie integralne ważą te 1500-1600 gram. Szczękowe od 1600 wzwyż a otwarte poniżej 1300. Może jakiś modularny ci przypasuje. To coś pomiędzy otwartym a integralnym. Kaski z plastiku są zwykle cięższe od[…]

  • Wczytaj więcej