Morgomir

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądają 18 wpisy - 1 przez 18 (z 18 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #9841 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Z tego co się dowiedziałem:

    Jest zar. na 125 – facet nie podbił przeglądu od poprzedniego roku, zapomniał że musi – ma podbić.
    Motocykl był przez poprzedniego właściciela malowany cały na biało – czekam na odp. dlaczego 🙂

    #9819 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    @jas13 możesz rozwinąć jaki zonk :)? Bo zastanawiam się nad kupnem tego motocykla. Nawet wrzucę wam ofertę, może coś podpowiecie:

    https://www.olx.pl/oferta/yamaha-yzf-r125-2010r-zabki-pod-warszawa-CID5-IDzpDbT.html

    OC do maja, przeglądu jw. brak, przebieg 30km, jak serwisowany nie wiem, ale do sezonu raczej nieprzygotowany. Trochę drogo mi się widzi :V

    #9719 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Panowie, właściciel Yamaha YFZ z 2010 roku powiedział mi, że ma przegląd w dowodzie wbity na wieczność, to jest podczas wyjazdu z fabryki a później już nie było potrzeby bo takie wtedy było prawo. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim, ktoś coś wie, czy facet bajkopisarz?

    #9626 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    @Przemysław – dodam jeszcze, że w miarę życzenia te spełnia Yamaha YZF R125 (2008-2014) – szersza opona jak na 125, spalanie nieprzekraczające 3 litrów, podobno nieco wyższe osoby nie mają na nim kłopotu (?) – jedyne co (nie wiem czy będzie mi to odpowiadało) to pewnie nieco bardziej pochylona pozycja na motocyklu. Trasy jakie przewiduję to 2x20km dziennie 😛

    #9625 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    @Przemysław dziękuję za tę propozycję – motocykl prezentuje się pozytywnie, choć spotkałem sporo negatywnych opinii dot. tego modelu – http://www.motocykle125.pl/temat/keeway-tx-125-na-kolach-sm/
    Wiesz coś więcej o tym modelu? No i nieco martwi, że tylko jeden egz. na OLX… później może być ciężko sprzedać.

    @Wojtek_adv – jestem z Warszawy, może uda się w wolnej chwili spotkać 🙂 Przy czym przypominam, że ma być to motocykl właśnie do miasta, tras nie przewiduję! 🙂

    #9622 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Kochani, dziękuję za dużo propozycji – niestety mętlik w głowie coraz większy. Postaram się jeszcze raz wyrazić swoje oczekiwania.

    > Budżet dość elastyczny z racji zamiaru odsprzedania motocykla i odzyskania części kwoty – stąd miło, gdyby nie było problemu z jego sprzedażą. Powiedzmy, że budżet od kwot najniższych do +/- 7,5k, ale najbardziej optymalny będzie ok. 5-6k.

    > wygląd – dość szerokie spektrum, ale najistotniejsze są tutaj moje wymiary – 188 cm / 73 kg

    > Miło, gdyby jakkolwiek brzmiał i miał niskie spalanie. W CB125F czy nowej YBR przeraża mnie cienka opona z tyłu, co wygląda komicznie i podejrzewam, że może zachowywać się nieco gorzej od opon szerszych.

    Proszę o pomoc i dziękuję!

    #9609 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Mi się naklejki nie podobają, od razu bym zdjął. Tak samo od razu bym zmienił lusterka. Kask akurat wg mnie do motocyklu pasuje. Zmartwiłeś mnie spalaniem, bo jednak 3l w mieście nie chciałbym przekraczać. Czy mamy jakieś pomysły oprócz CB125F? CBF 125 jest starszy, wygląda na większego a jest tylko delikatnie tańszy – why?

    #9605 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    @Przemysław

    Rzeczywiście sporo pali, taka Honda zdecydowanie lepiej wypada pod tym względem. No to będę myslał jeszcze o M12 Vintage.

    A coś innego dobrego do odsprzedania oprócz CB125F? Może ew. starsze CBF 125?

    #9604 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik
    #9602 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    jas13 niestety nie ma takiej możliwości, ale myślę, że w motosky powinni dać jazdę próbną.

    Spytam za to jeszcze raz o tego Junaka M11 Cafe – czy warto, czy dużo straci, czy jest sens się w to pchać :)?

    #9598 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Szanowni,
    dużo propozycji, ciężko się na coś zdecydować. Serce mówi mi o Junaku M11 Cafe, ale jest dość drogi (egz. z 2016 razem z b. fajnym kaskiem ok. 7,5k) a rozum podpowiada np. Hondę CB125F z Motosky, którą podesłaliście (choć obawiam się, że będzie dla mnie mała – plusem jest to, że pewnie sprzedam ja za tyle co kupię? /7,2k/)

    Na razie będę chciał umówić się na przejażdżkę Hondą, żeby zobaczyć jak to będzie wyglądało.

    Możecie powiedzieć coś o Junaku M11 Cafe? Dużo straciłbym sprzedając go po kilku miesiącach? Wiem, że co Junak to inna fabryka – jak z jego awaryjnością?

    #9594 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Możesz podesłać Przemysław? Szukam i nie widzę 🙂

    #9592 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Dzięki za propozycje – już się ustosunkowuję 🙂

    1. Kymco CK-1 – wygląda OK, ale coś mi się w nim nie podoba. Marki nie znam, domyślam się, że to lepsza marka chińska? Wydaje się też dość mały (owszem, jestem szczupły, ale wzrostu 188 cm)

    2. Niezły, podoba mi się – choć M12 Vintage chyba ładniejszy 🙂 Na plus zegary, na minus waga (170kg?) więc obstawiam, że dość dużo pali i ciężej się tym przebijać przez korki?

    3. Ma w sobie coś ciekawego. Choć wygląda crossowo i też na dość mały…

    4. Wygląda trochę jak zabawka, mocno przeciętnie… Chyba mi się nie podoba 🙂 Marki nie znam, z tego co zdążyłem się zorientować jedna z tańszych?

    5. Ciekawa propozycja, choć czy nie ciekawszą będzie Honda CB125F?

    Skutery raczej odpadają.

    #9590 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Tak, dlatego nowego bym nie chciał.

    Tak, to inny styl, choć ten Junak RS 125 nie wydaje mi się typowym street fighterem, tam się siedzi chyba jeszcze dość wyprostowanym (?)

    Zdecydowanie najbardziej podobają mi się takie choppery, classicy – yamaha YBR125(kształty), ten M12 Vintage jest śliczny, Honda CB125F też ładna 🙂

    #9586 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Dobrze, zatem jeśli markowy, to jaki w miarę sensowny i ile dobrze byłoby na niego przeznaczyć?

    Interesuje mnie coś, czym będzie się dobrze jeździło po mieście. Wizualnie podobały mi się jak wyżej. choćby te Junaki M12 Vintage czy Junak RS 125, więc może więc wizualnie może być coś podobnego lub pomiędzy 🙂

    #9582 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    „Nadal w ofercie” – ale nowy to koszt 8k – niewielki sens tyle wydać i za kilka miesięcy sprzedać go za 6k.

    Miało być 5k i tyle bym chciał, ale jak warto dołożyć i ew. podobną kwotę mógłbym odzyskać, to czemu nie… 🙂

    #9580 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Panowie… Wracając do tematu 🙂

    Motocykl ma się w miarę bezstratnie sprzedać i przejechać ten sezon bez awarii. Walory estetyczne też grają rolę. Co sądzicie o Junaku M12 Vintage? Używany do 6k widzę jest do wzięcia.

    #9570 Reply
    Morgomir
    Uzytkownik

    Junak RS – mówimy o nowym czy używanym? Nowy widzę w Waw za 5,5k do nego, nówka za 6,5…

Przeglądają 18 wpisy - 1 przez 18 (z 18 w sumie)