Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kamil

  • Profil Kamil został zaktualizowany 6 lat temu

  • Kamil skomentował motocykl 6 lat temu

    Dokładnie, co wadliwego jest w tym wtrysku,? Jest to tak prosta konstrukcja że nie rozumiem co ma być wadliwe. Po co wogóle obd do tego? Tylko odczyt błędów, a i bez tego można się obejść.

  • w przypadku chińczyków to regulacja tak co 3000km, a często sprawdzić i ustawić trzeba już przy pierwszym przeglądzie tj. 300, nie raz wcześniej. Przesadnie obchodzenie się ze sprzętem przy docieraniu nie wskazane,[…]

  • Kamil skomentował motocykl 6 lat temu

    Myślałem że mniejsze te różnice będą. Myślę że ADV400 czy SCMB125 nie koniecznie spełniają te normy 😉

  • Kamil skomentował motocykl 6 lat temu

    Fery mylisz pojęcia trochę, bo dopuszczalna głośność wydechu wedle Polskiego prawa faktycznie nie uległa zmianie, natomiast pojazd by spełnić warunki homologacyjne musi mieć odpowiednio głośny wydech. Teoretyczni[…]

  • Kamil skomentował motocykl 6 lat temu

    Ja wiem czy mały. Z przytoczonych tu konkurentów dla wyższego gościa to właśnie RSX i Pulsar, Benek już trochę za mały, na równi z RKF-em.

  • Kamil skomentował motocykl 6 lat temu

    Jakich uszczelek brak?? Najczęściej sprzedawany silnik… Od k125, junaka 122

  • Co do nowości Tu przedstawionych to ciekawostka, ten ostatni na filmiku Regal Raptor, jedną sztukę widziałem w Polsce u jednego z importerów, 2 lata temu zdaje się 😉 Czerwono czarny, bez możliwości rejestr[…]

  • jak bardzo mieli byśmy omijać kwestie finansów, to niestety dobrze napisałeś, i cóż, tego nie przeskoczymy. To sprowadza mnie do jeszcze jednego spostrzeżenia, mam nadzieje że nie tylko mojego. Większoś[…]

  • To chyba nie tak do końca, bo statystyki dotyczą ostatniego rocznika, a Romet miał całkiem duży zapas motocykli w starszym roczniku i zarejestrowanych, jak żaden inny importer, tak że tego no.

  • Kamil skomentował motocykl 6 lat temu

    Tak na pewno jest wyżej bo zdecydowanie lepiej mi się na nim siedzi. Czytałem wcześniej o tych hamulcach, CBSie i bębnie czy to źle czy dobrze. Jak chłopaki mówili bęben to nie przeszkoda, moc hamowania jest na[…]

  • Kamil skomentował motocykl 6 lat temu

    Przejechałem się kawałek, dosłownie kawałek. Silnik zapowiada się naprawdę dobrze i dynamicznie. Wygląd faktycznie nie rzuca na kolana, ale z opinii chłopaków którzy to testowali w Polsce maszyna jest naprawdę w[…]

  • Jak dla mnie prawdziwy motocyklista to po prostu gość którego pasjonują właśnie proste rzeczy doznawane podczas jazdy motocyklem. Krętość drogi, widoki po drodze, odkrywanie coraz to nowszych dróg, nawet w okolicy[…]

  • Od czego by tu zacząć. Nieprawdą jest że Arkus i Almot nie próbowali robić własnego pojazdu w pełni polskiego. Romet Division 249 to jeden z przykładów… albo inaczej, to miała być nadzieja na taki model, prob[…]

  • Kamil skomentował motocykl 7 lat temu

    RKF 9400 dokładnie ( przynajmniej na ten rok ). Różnica taka że masz tutaj pojazd konkretnej marki, nie brandowany produkt z faryki „x”

  • Kamil skomentował motocykl 7 lat temu

    Zasadniczo to może być wszystko i nic. Wiesz jak sprawdzić kod błędu przez stacyjkę ?? W rometowych 400 najczęściej zdarzał mi się błąd 0171, w większości przypadków łatwy do wyeliminowania.

  • Kamil skomentował motocykl 7 lat temu

    W classic 400 nic się nie zmieniało od 2016r kiedy pojawiło się kilka sztuk. W Polsce zawsze wszystkie był na wtrysku MT05.

    Szprychy dostały nie raz w terenie po dupie w ADV400 i nawet jeszcze nie łapią luzów.[…]

  • Kamil skomentował motocykl 7 lat temu

    No właśnie co znaczy że się poddał się serwis po 400km przebiegu?? co uszczelnić go nie potrafią ?? Manetka gazu z luzami, ale że gdzie, bo na boki ma luz kilka mm ?? Na sztywno by była to byś gazu nie mógł dodać[…]

  • co jest nowością dla chińczyków?? wtryski ?? serio, myślę że jak robią coś od minimum 10 lat to ciężko to nazwać nowością. Komputerek diagnostyczny to tylko ułatwienie przy odczycie błędów, i opcja by takowy s[…]

  • To co się stało z Rometem to nie klęska, sprzedaż może i mają mniejszą w skali polski, ale nie aż o 50%. Powód jest prosty, konsekwencja polityki firmy, euro4 i fala rejestracji pojazdów z końcem roku którym koń[…]

  • Wczytaj więcej