Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

divv

  • fizyki się nie oszuka zamiast wydawać kasę na 250 lepiej nabyć moto z silnikiem o pojemności 500. większa pojemność to wyższa kultura pracy, większa niezawodność i żywotność.

  • divv opublikował nowy komentarz aktywności 8 lat temu

    a co ma od razu wsiadać na litra? Znam osoby z kategorią A które zdziwisz się jeżdżą 250cc 🙂 bo dla każdego liczy się co innego dla jednego będzie adrenalina podczas osiągania dużych prędkości a dla drugiego niskie koszty eksploatacji.
    A co do tuningu to on już w ogóle jest nie modny 🙂

  • divv commented on the post, Junak RS 125 – Jest mój 8 lat temu

    Dawid czekam na odpowiedź 🙂

    divv 2017-08-24, 21:52
    Dawid. a z tych analiz nie wyszło Ci Daelim VJF rozważałeś go? Co było na nie? Pytam ponieważ przymierzam się i oprócz trudniejszego dostępu do cześć nie[…]

  • divv commented on the post, Junak RS 125 – Jest mój 8 lat temu

    Wojtek nie oglądałeś filmiku? Przecież wyraźnie mówi w nim że w chwili obecnej może być używka RS i nic droższego.

  • divv commented on the post, Junak RS 125 – Jest mój 8 lat temu

    xDDD jaka zgoda… od kogo od kobiety? Wtedy mówisz jej: a SIO mi stąd do bab! 🙂

  • divv commented on the post, Junak RS 125 – Jest mój 8 lat temu

    Dawid. a z tych analiz nie wyszło Ci Daelim VJF rozważałeś go? Co było na nie? Pytam ponieważ przymierzam się i oprócz trudniejszego dostępu do cześć nie widzę innych wad.

  • divv stał się zarejestrowanych użytkownikiem 8 lat temu