Klasycznie już, jak co roku, zapraszamy na targi wszystkich tych, którzy stoją przed wyborem zakupu motocykla. Tylko 2 razy w roku można zapoznać się z tak dużą ilością maszyn w jednym miejscu. Pierwszą okazją to Targi Warsaw Motorcycle Show.
Na odwiedzających czekać będą premiery najlepszych światowych marek, ekspozycja powyżej 1 000 motocykli oraz oferta wystawców z całego świata – od pojazdów, przez sprzęt, wyposażenie, odzież i akcesoria po specjalistyczne usługi serwisu czy tuningu. Targi odbędą się 1-3 marca w Ptak Warsaw Expo. Poprzednia edycja wydarzenia przez trzy dni przyciągnęła niemal 60 tysięcy odwiedzających. W wydarzeniu udział wzięło 170 wystawców.
W tym roku będziemy mogli zobaczyć nie tylko dotychczasowe modele ale także sporo nowości. W kategorii 125 najwięcej chyba zaprezentuje Junak. Mamy do obejrzenia kilka nowych modeli. Szczególnie warty uwagi będzie Junak M15.
Następne ciekawe stoisko do odwiedzenia, należeć będzie do firmy Motor-Land, która w zeszłym roku pokazała najwięcej nowości. Niektóre zeszłoroczne premiery trafiły niedawno do sklepów (np KEEWAY RKR) więc odwiedzenie stoiska z pewnością nabiera jeszcze większego sensu. Poza tym zobaczymy nowość RKS w wersji Sport.
Coś nowego ma się też pojawić na stoisku Benelli i Kymco ale raczej to nie będą 125-tki. Yamaha zaprezentuje nową wersję YZF-125. Na polski rynek 125-tek wszedł także Peugeot i będziemy mogli zobaczyć chociażby skuter o nazwie PULSION.
Niestety od Rometa nie mamy żadnych informacji co zaprezentuje w tym roku.
Jeżeli będziecie chcieli przybić pionę z nami to Zapraszamy. Ja, Beniamim i Kamil będziemy w sobotę wałęsać się gdzieś między stanowiskami.
jas13
Pewnie znowu bez Hondy i Kawy
jas13
Jednak Kawasaki ma być, wystawia dealer z Konstancina
H-D wystawia salon z Warszawy, itd.
Elektryczny91
czyli nic konkretnego się nie zobaczy liczyłem w tym roku na benelli 302r, tvs apache 310rr,loncin gp300,ycr 400cc ale na te targi z tym poziomem nie ma co liczyć.
jas13
302r widziałem w salonie w czerwcu, stał chyba za 19tys., więc podejrzewam, że Motorland będzie miał go na stoisku
bsw
Keeway/Benelli tylko szumnie zapowiada nowości, których niema np nowy TX 125 ADT.
W tych okolicznościach w bajki o TRK 125 / Leoncino 125 już nie wierzę.
Z „nowości” to będzie Junak Z1 i RSX
:-]
e46
Jak nie będzie Hondy i Kawy, to lipa, bo chciałem oblukać Versysa 300 i odświeżoną Hondę CB500X. Skuterów też jestem ciekaw. A te Benelli TRK 251, czy Keeway TX ADV, to chyba faktycznie jakieś białe kruki. Jakoś słabo widzę silnik 125 w budzie Leoncino. Troche to będzie groteskowo wyglądać, taki silniczek w tej ramie z grubymi lagami, o osiągach nie wspominając.
Anonim
Leoncino 500 jest bardzo podobny do Leoncino 250/125. Na pierwszy rzut oka – takie same. Gdy się przyjrzymy rama jest inna , zbiornik paliwa też. Waga 500stki 207kg. Waga 250/125 to 164 kg. 43 kg mniej. Jak na 125 sporo. Chociaż będzie w nim silnik jak w RKF. Czyli prawie 13KM. Będzie fajny.
Anonim
Trk 125 wejdzie do produkcji pod koniec tego roku. Do sprzedaży pewnie trafi w marcu 2020. W Azji wcześniej. Mam już specyfikacji w PDF. Mogę przesłać. Mam też specyfikację Leoncino 125. Jednak jeśli chodzi o Leoncino to nie znam daty rozpoczęcia produkcji. TX 125 ADV jest już produkowany i dostępny na nielicznych rynkach. To już prawdopodobnie decyzja importera. Dla mnie to nie jest problem ponieważ wolę poczekać na TRK125. Nowy silnik jak w KRF125i. TX 125 ADV jest ładny , wygląda solidnie, lekko i zwinnie. Jednak tylko produkowany jest z starszym silnikiem chłodzonym powietrzem i to się nie zmieni.
Artur
Możesz mi podesłać specyfikację leoncino 125 na maila?
Anonim
Link do keeway tx 125 adventure. Warto czekać? Cena 12500, RKF na zachodzie też 12500.
http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=112866195528&category=424&pm=1&ds=0&t=1541426155000&ver=0&cspheader=1
Anonim
3
MOTORE / ENGINE
TIPO Monocilindrico, 4 tempi, raffreddamento a liquido , 4 valvole per cilindro
mono asse a camme in testa
TYPE Single cylinder, 4-stroke, liquid cooled , 4 valves for cylinder single
overhead camshaft
CILINDRATA
124.8 c.c.
DISPLACEMENT
ALESAGGIO x CORSA
Ø54,0 x 54,5 mm
BORE x STROKE
RAPPORTO DI COMPRESSIONE
11,6:1
COMPRESSION RATIO
POTENZA MASSIMA
9.4 kW (12.8cv)@ 9500 rpm
RATED OUTPUT
COPPIA MASSIMA
10.0 Nm (1.0 Kgm)@8500 rpm
MAX. TORQUE
LUBRIFICAZIONE Forzata a carter umido
LUBRICATION Forced wet sump
ALIMENTAZIONE Iniezione elettronica con corpo farfallato ø XX mm
FUEL SUPPLY Electronic fuel injection with throttle body ø XX mm
IMPIANTO DI SCARICO Con sistema catalizzato e sonda lambda
EXHAUST SYSTEM With catalytic converter and oxygen sensors
OMOLOGAZIONE
Euro 4 – CO2 emissions: 51 g/km – Fuel consumption 2.2 l/100km
CERTIFICATION
FRIZIONE In bagno d’olio
CLUTCH Wet clutch
CAMBIO 6 rapporti
GEARBOX 6 speeds
TRASMISSIONE FINALE A catena
FINAL DRIVE Chain drive
IMPIANTO ELETTRICO / ELECTRIC EQUIPMENT
ACCENSIONE
XXXX
IGNITION
Anonim
CANDELA
NGK CR8E
SPARK PLUG
AVVIAMENTO ELETTRICO
STARTING ELECTRIC
CICLISTICA / CHASSIS
TELAIO Traliccio in tubi in acciaio
FRAME Steel trestle in steel tubes
SOSPENSIONE ANTERIORE Forcella upside-down con steli ø 41 mm
FRONT SUSPENSION Ø 41 mm upside-down forks
ESCURSIONE SOSPENSIONE
ANTERIORE 125 mm
FRONT SUSPENSION STROKE
SOSPENSIONE POSTERIORE Forcellone oscillante con monoammortizzatore centrale.
REAR SUSPENSION Rear swing arm with central shock absorber
ESCURSIONE AMMORTIZZATORE
POSTERIORE 51 mm (without rubber 60mm )
REAR SHOCK ABSORBER STROKE
FRENO ANTERIORE Disco singolo flottante ø280 mm con pinza a 4 pistoncini e ABS
FRONT BRAKE Single floating disks ø280 mm with 4 pistons calliper with and ABS
FRENO POSTERIORE Disco singolo ø240 mm con pinza flottante singolo pistoncino e ABS
REAR BRAKE Single disc ø240 mm with floating calliper single piston and ABS
TIPO CERCHIO ANTERIORE In lega di alluminio
FRONT RIM TYPE Aluminum alloy
DIMENSIONI CERCHIO ANTERIORE
17” x MT 3.50” DOT
FRONT RIM DIMENSIONS
TIPO CERCHIO POSTERIORE In lega di alluminio
REAR RIM TYPE Aluminum alloy
DIMENSIONI CERCHIO
POSTERIORE 17” x MT 4,00” DOT
REAR RIM DIMENSIONS
PNEUMATICO ANTERIORE
110/70 – R17
FRONT TYRE
Anonim
PNEUMATICO POSTERIORE
150/60 – R17
REAR TYRE
DIMENSIONI / DIMENSIONS
LUNGHEZZA
2040 mm
LENGHT
LARGHEZZA SENZA SPECCHI
840 mm
WIDHT EXCLUDING MIRRORS
ALTEZZA SENZA SPECCHI
1115 mm
HEIGHT EXCLUDING MIRRORS
ALTEZZA SELLA PILOTA
810 mm
PILOT SEAT HEIGHT
INTERASSE
1370 mm
WHEELBASE
ALTEZZA DA TERRA*
170 mm
GROUND CLEARANCE*
MASSA A SECCO *
164 kg
DRY WEIGHT *
CAPACITA’ SERBATOIO
12.5L
USABLE TANK VOLUME
RISERVA
2L
grzesiek 43
A kiedy jakas relacja z targów
jas13
Pierwsza relacja z targów wisi na ściance, tylko koledzy tak zażarcie dyskutują w innych tematach, że relacja zaginęła w otchłani archiwum.
Michał Terra
Moim zdaniem wydawanie 12000 tyś.na nowy motocykl 125 o tak słabych parametrach to troszku za wiele.Kupi taki jeden lub drugi nówke i po sezonie stwierdzi że robi kat.A bo jest za wolno i słabo.Ile dostanie po roku?Ja osobiście drugi sezon mam Derbi Terrę i to jest moto które daje wiele radochy i na pewno nie traci tyle na wartości.Jest spory jak na 125 ale tez lekki i ma te całe 15 KM.Można kupić za 8000 i po roku za tyle sprzedać.Bo tego jest mało o trzyma cenę.Pewnie wielu się że mną nie zgodzi ale takie są moje odczucia.Pozdro dla właścicieli Terry oni wiedzą o co chodzi.
jas13
@Michał Terra, dlaczego bronisz ludziom wydawać ich pieniądze, na takie zabawki, jakie im się podobają?
Oni nie są Tobą i mogą mieć inny punkt widzenia na życie. Jeśli po sezonie stwierdzą, że to nie jest tym czego szukali, to zmienią. Kwestia ile na tym zyskają/stracą to ich ból głowy, a nie Twój.
Jakoś jak zrobisz kat. B, nikt Ci nie mówi, że teraz tylko Ferrari. Możesz kupić Malucha, jak się znudzi zmienić na Focusa, a potem na E46. Nie wiem, dlaczego jak ktoś tak robi z motocyklami, to ludzie uważają człowieka za idiotę?
MichałTerra
Spokojnie:))Ja nikomu nie zabraniam wydawania kasy i nikogo nie nazwalem idiotą.Jak kogoś stać to niech sobie kupi.Znam kilka osób które po jednym sezonie jazdy na 125 poszli na kat.A bo chcieli szybciej i dalej.Tak wiem na 125 też można daleko pojechać ale nie każdy ma czas zwiedzać najdalsze zakątki naszego pięknego kraju.Ja mam 40 lat i dwójkę dzieci i jak tylko mam czas to jeżdżę.Czasami po okolicy czasami dalej i to mi wystarczy.Miałem 20 lat temu Suzuki gsxr 750 i wtedy jeździło się z nudów nad morze na hot doga do Ustki a mieszkam w Wielkopolsce.Teraz po prostu chodzi o to żeby wyrwać się z domu.Robię ok.10000 km rocznie i nie wiem czy to dużo czy mało ale to 10000 km dobrej zabawy niekiedy w super towarzystwie i nikt mi tego nie zabierze.Pozdrawiam jas13
Sa
Nie opłaca się wydawać, dla mnie to max 6000 za jakiś dobry model. Moc to jedna sprawa ale najgorsza jest ta wielkość. Kiedyś widziałem Yamahę YZF lub KTM Duka, jakoś to wygląda jak stoi ale jak ktoś na to wsiądzie to wszystkie te przetłoczenia, wloty, cała linia ginie gdzies. Widać tylko kolka, kierownicę i kolana w zebach. Kupić najprostsza chińszczyznę jak ktoś już tak bardzo chcę, będzie tak samo zadowolona jak z każdego, tylko trzeba się przymierzyć bo mogą kolana się pod zbiornik w niektórych modelach nie zmieścić. Aha i czy to będzie motor za 3000 czy za 15000 nie poznasz różnicy po brzmieniu z tłumika, wszystko to skuterki. Mimo to generalnie polecam tylko w dobrej cenie i po zmianie opon + serwis aby regulował zawory. Dla wyższych lub bardziej wybrednych kat. A. Jak ktoś ma kasę to pewnie, niech bierze, ale nawet jak przejedzie na takiej maszynie to jedyne co zdoła u mnie wywołać to uśmiech, takie dziwne wrażenie człowieka jeżdżącego na kocie i ten dźwięk, a zmiana nawet na akcrapa nie pomoze bo te silniki trzeba kręcić aby chociaż za samochodami nadążyć a przy wyższych obrotach to brzmią te modyfikacje tragicznie.
Przemysław
Za 5-6 tys to obecnie są najtańsze chińczyki. Za dobre modele trzeba nieco więcej dać. Nie żeby te były złe bo ludzie i na takich jeżdżą i są zadowoleni. Obecnie za porządnego chinola chyba z 7-9 tys trzeba dać.
Bo ja wiem czy wszystkie 125 brzmią jak skuterki. Może dla kogoś prawie głuchego tak. Ja tam słyszę różnice między wydechami różnych 125. Fakt że ładowanie innych tłumików do 125 to już przesada bo i tak nie będzie brzmieć jak choćby 500.
codrive
Kolego Sa zmierz średnicę rury kolektora wydechowego w swoim moto a dowiesz się dlaczego Akrap brzmi fatalnie.
jas13
I teraz się zgadzam, motocykl ma być zabawką, odskocznią od jednostajności życia i obowiązków, ale jak ma się młodzież na stanie, to budżet na zabawki taty zaczyna się zdrowo kurczyć. Słabsze osiągi małych pojemności mają ten plus, że trudniej zrobić sobie kuku, a mając swoją rodzinę najważniejsze jest wrócić w całości do domu. Uszanowanie Michał Terra
Anonim
Dokładnie.Kiedys na YT oglądałem jak gostki katują po lasach błotach i piaskach Romety ADV 125 te zielone z bagażnikiem z przodu.I nie byli to młodzi kolesie .Widac było że cholernie dobrze się bawią.Teraz można kupić takiego mini przeprawowca za ok 4000 zł.Prosta konstrukcja do ogarnięcia samemu.Zaraz mi sie przypomniało jak to za dzieciaka Wuechami się tak z kolegami bawiłem.Nie trzeba było jechac wiele kilometrów żeby mieć radośc wystarczyło trochę błota i piachu.
klient
Najlepiej to chyba brzmi skuter z silnikiem gy6 125-150 i lekko przelotowym tlumikiem.