˙
Benelli się rozpędza przez ostatnie lata i jak widać po nowym Leoncino nie ma zamiaru się zatrzymać. Włoski Design, Włoska Marka i Włoska historia w dobrej cenie. Bella, bellisima. Zapraszam do oglądania.
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny....
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
˙
Benelli się rozpędza przez ostatnie lata i jak widać po nowym Leoncino nie ma zamiaru się zatrzymać. Włoski Design, Włoska Marka i Włoska historia w dobrej cenie. Bella, bellisima. Zapraszam do oglądania.
jas13
W którym motocyklu ten silnik radzi sobie lepiej w Leoncino czy Keeway RKF?
Beniamin Mucha
Chyba tak samo sobie radzi. Dawno nie jeździłem RKF em.
jas13
W tym miejscu można się zastanawiać, czy za sam styl scramblera Leoncino warto dopłacać różnicę w cenie do tańszego RKF
bsw
Moim zdaniem ten motocykl jest spóźniony o co najmniej 2 lata. 3 lata temu oglądałem Leoncino 500 i byłem zachwycony – połączenie klasyki z nowoczesnością i włoskim stylem. Bardzo mnie ucieszyła informacja o planowanej wersji z silnikiem 125. Premiera jednak nie następowała. W międzyczasie konkurencja nie próżnowała i pojawiło się kilka ciekawych propozycji z Zontesem G1 na czele. Zontes w cenie niższej niż Benelli oferuje m.in. ABS. Także Japończycy pokazali w międzyczasie dwa ciekawe modele – CB125R i XSR125 – oczywiście cenowo droższe a le nie jest to już rozpiętość dwa razy więcej jak to było kilka lat temu…
Oprócz braku ABS ten Benelli ma marnie wyglądający kwadratowy licznik i kilka innych oszczędnościowych detali (m.in. siodło) psujących ogólne wrażenie. Ale to tylko moja subiektywna opinia.
Maniek
Zgadzam się z tobą. Sam mam Keeway RKF. Leoncino 125 w cenie 12-13 tyś jeszcze jest do zaakceptowania, ale za 15tyś Zontes ofertuje pełne 15KM, ABS.
Anonim
To jest włoski czy chiński motocykl?
Co nam mówi VIN ?
Sa500
Kumpel za 2 tys. kupił 125, rama od M20 i silnik od M16. Teraz słono sobie liczą, transport i cena paliwa = się 50 % do ceny bazowej.
jas13
No wszystko się zgadza poza pojemnością, sprawdziłbym czy na pewno silnik jest 125, bo silnik 320 oryginalnie montowany w M20 nie różni się bardzo zewnętrznie na pierwszy rzut oka poza tym, że 125 w tych latach miała gaźnik, a 320 wtrysk. Swoją drogą dziwne że komuś się chciało przerzucać silnik, szybciej podejrzewałbym zmianę tylko w papierach, popularne u nas.