Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Motovlog

Benelli Leoncino 125

˙

Benelli Leoncino 125

˙

Benelli się rozpędza przez ostatnie lata i jak widać po nowym Leoncino nie ma zamiaru się zatrzymać. Włoski Design, Włoska Marka i Włoska historia w dobrej cenie. Bella, bellisima. Zapraszam do oglądania.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

8 komentarzy

  1. W którym motocyklu ten silnik radzi sobie lepiej w Leoncino czy Keeway RKF?

    Reply
    • Chyba tak samo sobie radzi. Dawno nie jeździłem RKF em.

      Reply
      • W tym miejscu można się zastanawiać, czy za sam styl scramblera Leoncino warto dopłacać różnicę w cenie do tańszego RKF

        Reply
  2. Moim zdaniem ten motocykl jest spóźniony o co najmniej 2 lata. 3 lata temu oglądałem Leoncino 500 i byłem zachwycony – połączenie klasyki z nowoczesnością i włoskim stylem. Bardzo mnie ucieszyła informacja o planowanej wersji z silnikiem 125. Premiera jednak nie następowała. W międzyczasie konkurencja nie próżnowała i pojawiło się kilka ciekawych propozycji z Zontesem G1 na czele. Zontes w cenie niższej niż Benelli oferuje m.in. ABS. Także Japończycy pokazali w międzyczasie dwa ciekawe modele – CB125R i XSR125 – oczywiście cenowo droższe a le nie jest to już rozpiętość dwa razy więcej jak to było kilka lat temu…
    Oprócz braku ABS ten Benelli ma marnie wyglądający kwadratowy licznik i kilka innych oszczędnościowych detali (m.in. siodło) psujących ogólne wrażenie. Ale to tylko moja subiektywna opinia.

    Reply
    • Zgadzam się z tobą. Sam mam Keeway RKF. Leoncino 125 w cenie 12-13 tyś jeszcze jest do zaakceptowania, ale za 15tyś Zontes ofertuje pełne 15KM, ABS.

      Reply
  3. To jest włoski czy chiński motocykl?
    Co nam mówi VIN ?

    Reply
  4. Kumpel za 2 tys. kupił 125, rama od M20 i silnik od M16. Teraz słono sobie liczą, transport i cena paliwa = się 50 % do ceny bazowej.

    Reply
    • No wszystko się zgadza poza pojemnością, sprawdziłbym czy na pewno silnik jest 125, bo silnik 320 oryginalnie montowany w M20 nie różni się bardzo zewnętrznie na pierwszy rzut oka poza tym, że 125 w tych latach miała gaźnik, a 320 wtrysk. Swoją drogą dziwne że komuś się chciało przerzucać silnik, szybciej podejrzewałbym zmianę tylko w papierach, popularne u nas.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>