Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Informacje prasowe

Barton Hyper – poczuj ducha przygody z motocyklem 125

Wielkimi krokami nadciąga początek sezonu. Wiosna już puka do naszych drzwi a razem z nią nowe malowanie Bartona Hyper’a. Motocykl w kolorze Sycylijska Pomarańcza został stworzony do dalekich podróży nie tylko poza asfaltem, ale także do codziennej walki z miejską dżunglą. Świetny wygląd, pełen zestaw kufrów a do tego można nim jeździć z prawkiem B

Barton Hyper – poczuj ducha przygody z motocyklem 125

˙

Motocykle kategorii 125 łączą w sobie wszystko, co najlepsze. Charakteryzują się niskim spalaniem, można je prowadzić posiadając prawo jazdy z wyłącznie kategorią B, a do tego ich możliwości pozwalają na jazdę w każdych warunkach. Barton Hyper jest wyjątkowym przedstawicielem swojej klasy pojemnościowej. Z rozbudowanymi owiewkami i offroadowym zacięciem, wyposażony w zestaw pojemnych kufrów, Hyper wygląda jak prawdziwy motocykl z kategorii turystyczne enduro. Ale razem z dopracowanym designem w parze idzie także solidna specyfikacja techniczna.

Nowością na sezon 2019 jest zupełnie odświeżone malowanie. W nadchodzącym roku, wraz z kolorami czerwonym oraz zielonym, Barton Hyper dostępny będzie w sprzedaży w inspirowanej naturą barwie Sycylijska Pomarańcza. Teraz nowy Hyper zwraca swoją uwagę dosłownie każdym aspektem. Zasilany elektronicznym wtryskiem silnik, pracuje zgodnie z normą Euro 4, co między innymi zapewnia odpowiednią czystość spalin. Normy homologacyjne spełniają także hamulce – układ tarczowy z przodu i z tyłu pracuje w systemie CBS. Dzięki temu, że hamulce przedni i tylny aktywują się jednocześnie, droga oraz stabilność hamowania znacznie się poprawia, co jest szczególnie pomocne w trudnych warunkach lub na luźnej, szutrowej nawierzchni.

Średnie spalanie na poziomie 3,3 litrów na 100 kilometrów, w połączeniu z 13-litrowym zbiornikiem paliwa zapewnia zasięg w okolicach 400 kilometrów. Pozwala to na planowanie tras nie koniecznie według umiejscowienia stacji benzynowych. Przy tak ogromnym potencjale podróżniczym nie bez znaczenia pozostaje obecność kufrów. Barton Hyper posiada dwa kufry boczne oraz topcase z tworzywa sztucznego, które zmieszczą ekwipunek dla dwóch osób na całą majówkę. Jednocylindrowa, czterosuwowa jednostka napędowa generująca moc na poziomie 9,7 KM w połączeniu z dopracowanymi przełożeniami skrzyni biegów zapewnia kompromis pomiędzy dynamicznym przyspieszeniem oraz wygodą podróżowania przy wysokich prędkościach.

Barton Hyper zapisuje się w kategorii motocykli przygodowych enduro. Dzięki długiemu skokowi zawieszeń, wysokiemu prześwitowi podwozia oraz obecności opon o szutrowym bieżniku, bez najmniejszych obaw można w podróży zjechać z asfaltowych tras lub walczyć z miejską dżunglą w codziennych dojazdach do pracy. Ważne są też felgi, których szprychowa konstrukcja zapewnia podwyższoną odporność na uderzenia oraz gwarantuje prawdziwie wyprawowy wygląd. Geometria motocykla została dobrana tak, aby zapewnić pozycję za kierownicą gwarantującą wygodę oraz pełną kontrolę nad motocyklem – również stojąc na podnóżkach w czasie podbijania szutrowych szlaków.

Nowego Bartona Hyper w modnym kolorze Sycylijskiej Pomarańczy znajdziecie w ogólnopolskiej sieci dealerskiej Barton Motors. https://barton-motors.pl/gdzie-kupic

Treść nadesłana przez Barton Motors.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

10 komentarzy

  1. Beniamimie, mam pytanie. Kto jest autorem tego artykułu? Pytam, bo taki sam znalazłem tu:

    http://www.jednoslad.pl/barton-hyper-poczuj-ducha-przygody-z-motocyklem-125/

    Reply
    • Informacja jest pod artykułem:
      „Treść nadesłana przez Barton Motors”

      Reply
    • wszelki duch Pana Boga chwali, to rawla jeszcze coś komentuje 🙂

      Reply
      • Czyżbyś chciał mi zamknąć usta za wypowiedzi niezgodne z duchem tego forum?

        Reply
        • Dlaczego wszyscy komentarze pod artykułami nazywają Forum? Do Forum to jest na górze strony odpowiednia ścieżka. Twoje opinie często odbiegają od myśli ogółu, ale nie kryjesz się pod „Anonimami” jak masz zdanie inne od pozostałych. A tak na marginesie nie jestem ani adminem, ani moderatorem, więc nie wiem skąd to podejrzenie…

          Reply
  2. A tak, nie zauważałem. Zmyliło mnie zdjęcie Beniamina umieszczone bezpośrednio pod artykułem na dużym czarnym tle wraz z opisem Jego doświadczenia .
    Szkoda, że to nie On jest autorem, artykuł napisany zręcznie, przyjemnie się go czyta.

    Reply
    • Wszystkie wpisy w dziale Informacje od Producentów to są materiały nadesłane. Nie są sponsorowane, staramy się jednak filtrować nachalną reklamę od informacji które mogą być wartościowe dla czytelników. Komuś może się akurat ten kolor podobać….a ptaszki ćwierkają że jeszcze będzie jeden, całkiem nowy kolor..

      Reply
  3. hehe,nowość 😉 poza drobną zmianą malowania tylnego wachacza wygląda zupełnie jak mój benyco z 2016 roku. Teraz kolej na Benyco, kupią w barwach które miał na początku tylko Hyper i nowy model gotowy 😉

    Reply
  4. ok poważne pytanie !!! 🙂 co wybrać hyper czy keeway tx ? wszędzie piszą że keeway 🙂

    Reply
    • dobrze piszą

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>