Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Aktywność

  • Technick odpowiedziało na temat Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju na forum Opinie 6 lat temu

    Za chwilę będzie pierwsze 500 kilometrów.

    Dwukrotnie zdarzyła mi się sytuacja kiedy zatrzymując się na „2” i trzymając wciśnięte sprzęgło obroty silnika falowały a motocykl chciał ruszać do przodu. Prawdopodobnie linka sprzęgła była podciągnięta przeze mnie za słabo i nie wysprzęglało do końca. Podciągnąłem mocniej i póki co jest ok.

    Dzisiaj zauważyłem też trudności w odpalaniu. Musiałem dość długo trzymać starter zanim silnik zaczął pracować. Świecy nie sprawdzałem ale myślę, że jest to dobra pora żeby ustawić luzy zaworowe. Dzięki wskazówkom Anonima czuję się na siłach. Instrukcja nic nie mówi o luzach jednak na stronie innego dealera podany jest zakres 0,05-0,08 dla dwóch zaworów. Ustawię 0,05 na dolotowym i 0,08 na wylotowym.

    Dodatkowo przez nieprzyjemną sytuację z serwisem gwarancyjnym oswoiłem się z myślą o samodzielnym grzebaniu i naprawach. W związku z tym postanowiłem poszukać schematów silnika. Znalazłem stronę, która oferuje części do tego modelu opisane na diagramach. Nie wszystkie są tam zawarte ale nawet tyle może się przydać. Złożyłem wszystko do pdf’a żeby stanowiło to jedną zwartą całość. Może kiedyś komuś się przyda

    • Napisz mi ile ci ten moto leci na godzinę.
      Testówkę mam aktualnie i 84km/h i ani grama więcej. Mówię o licznikowej, z GPS jeszcze sprawdzę.
      Z tym że ja ważę 96kg.