-
Szmarju opublikował 7 lat temu
Czy Kymco odpuściło sobie nowe motocykle dla Europy? Na ich stronie internetowej oraz profilu facebook, od pewnego czasu same quady i skutery.
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny....
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
Szmarju opublikował 7 lat temu
Czy Kymco odpuściło sobie nowe motocykle dla Europy? Na ich stronie internetowej oraz profilu facebook, od pewnego czasu same quady i skutery.
W internecie ciężko cokolwiek znaleźć na temat motocykli Kymco na 2018, są tylko Spade 150 odpowiednik Hondy Grom, Kymco CK-1 (VSR) 125 i Kymco K-Pipe 125. Ale żaden z nich nie ma specyfikacji zgodnej z Euro4. Panowie z MotorLandu mówili, że wprowadzili do oferty Keeway-a, ponieważ Kymco odpuszcza motocykle skupiając się na skuterach i ATV. Zresztą u nas motocykle Kymco sprzedawały się kiepsko.
Znalazłem ciekawostkę na niemieckiej i francuskiej stronie Kymco. Model Visar 125i CBS EURO4. Z tego co widzę, odpowiednik (bliźniak) CK-1. Jakaś jedna jaskółka
Sprzedawały się kiepsko bo przez długi czas trzymały wysoką cenę. Jak tylko poszła promocja na zinga zaczął się wyprzedawać. Szkoda że tak się stało, Kymco fajnie wypełniało dźurę w rynku między markowymi a chińskimi.