Nie mogę rozwinąć całego posta by go przeczytać do końca. Ktoś powie, że chwalisz Benelli, bo go ujeżdżasz ale sadzę, że piszesz uczciwie i podzielam Twoje zdanie o marce i maszynach. Motocykle wizualnie i „na papierze” są rewelacyjne, zważywszy też cenę.
Ja osobiście kocham się w motocyklach klasycznych i chopper. Jestem pod wrażeniem Benelli Imperiale 400 a zwłaszcza singlowego, niskoobrotowego pieca. Jak to musi brzmieć i jak jechać od samego dołu. Czekam tylko na cenę.
No i jeszcze problem z mizerną siecią serwisową.
ps. Mam jeszcze do Ciebie pytanie z innej beczki a chodzi o dobieranie zębatek. Napiszę w najbliższym czasie na prv w KCM, by nie smiecić na ogólnym forum. Pozdrawiam, LWG i oby do wiosny.
Nie mogę rozwinąć całego posta by go przeczytać do końca. Ktoś powie, że chwalisz Benelli, bo go ujeżdżasz ale sadzę, że piszesz uczciwie i podzielam Twoje zdanie o marce i maszynach. Motocykle wizualnie i „na papierze” są rewelacyjne, zważywszy też cenę.
Ja osobiście kocham się w motocyklach klasycznych i chopper. Jestem pod wrażeniem Benelli Imperiale 400 a zwłaszcza singlowego, niskoobrotowego pieca. Jak to musi brzmieć i jak jechać od samego dołu. Czekam tylko na cenę.
No i jeszcze problem z mizerną siecią serwisową.
ps. Mam jeszcze do Ciebie pytanie z innej beczki a chodzi o dobieranie zębatek. Napiszę w najbliższym czasie na prv w KCM, by nie smiecić na ogólnym forum. Pozdrawiam, LWG i oby do wiosny.
pysiu , kliknij na napis Benelli BN 125 ( na górze )