Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Aktywność

  • Sebastian – Blue Moon vlog opublikował 7 lat, 7 miesięcy temu

    Dzis piękna pogoda więc wziąłem swoją Hondę na przejażdżkę . 120 km/h wyskoczyło na budziku , aż strach pomyśleć co by było gdybym miał Hayabusę he he 🙂

    • taa, lepiej powiedz jak tam Włochy, Wespy i Benelli 🙂
      Akurat dziś rozmawiałem z moim przyjacielem Włochem, mieszkającym w Polsce. Też jest motocyklistą. Pytam go co sądzi o Benelli….
      „Spróbuj we Włoszech kupić używany motocykl tej marki, prawie nie możliwe. Bo jak ktoś kupuje Benelli to jest zadowolony, no chyba że wcale nie zamierza jeździć motocyklem, to wtedy sprzedaje”. We Włoszech gdzie je montują są bardzo lubiane, podobno Chińczycy kupili Benelkę razem z Lamborghini…:-).
      No i drugi cytat: ” Siedziałeś kiedyś w Toyocie? Nuda, a siedziałeś w Alfie? Benelli jest jak alfa, ma to coś, ten design…”

      • Cześć Beniamin. Po tygodniu we Włoszech z trudem wracam do rzeczywistości. Jeździłem tam na miejscu Vespą ET 4 125cc , moja opinia jest tutaj : https://www.youtube.com/watch?v=oKVV4mkogl8
        Co do Benelli – nie udało mi sie „dotknąć” żadnego z modeli. Zanim pojechałem do Italii , wyszukałem na stronie kilka adresów Deralerów. Pojechałem do Piombino żeby pogadać , zobaczyć , okazuje się że to tylko punkty serwisowe, a najbliższy Dealer gdzie stoją maszyny jest w Grosseto , gdybym miał z 3 dni więcej czasu pewnie udało by się tam wybrać. Sieć serwisów w tych okolicach b. dobrze rozwinięta. Także spokojnie można kupować tam Benelli. Pytanie co z Inter motors i kiedy można zobaczyć modele , ale przede wszystkim, serwis ! Gdyby serwis prowadził WROBUD – ( mają też Vespę , Kawasaki , Ducati , MV Agusta ) to biorę w ciemno tego Bn 251, lub …. Leoncino 😉 Jest Mega !
        Po pobycie w Italii zastanawiam się poważnie nad skuterami …. Dziś idę pierwszy dzień na kurs prawa jazdy

          • Oj czekam na ich sensowne wejście na rynek. W Poznaniu bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie ich 300tka i 250tka.

          • Zeby tylko coś z tego wyszło bo tu u nas w Kraju wszystko idzie jak krew z nosa

            • Jak u nas nie wprowadzą, a trochę się odkuję, bo na razie z jednej pensji jedziemy, za niedługo może 500+ wpadnie to w ostateczności kupię w Czechach. Ale fakt że szkoda naszego rynku…. Tyle że z drugiej strony, to może my Polacy mamy za duże kompleksy i chcemy duże pojemności, a Czesi są praktyczni i kupują coś innego…

            • Ja już sprawdzałem wcześniej ceny w Czechach. Więc bn 251 kosztuje 3629 EUR co przy kursie obecnym daje 15242 zł , a do tego jeszcze tłumaczenia. Jest to jakaś opcja. Byłoby dobrze żeby Inter-motors załatwił temat ale z dobrymi serwisami.( 14000zł ) Czy od mi się wydaje czy od motocykli z UE nie ma cła ani akcyzy ??? Czyli co ? Faktura Vat od Dealera ? + tłumacz przysięgły i VAT 24 w US że zwolniony z VAT bo już zapłaciłem w Czechach ? Następnie do wydziału komunikacji ?

              • To nie intermotors, a motorland (ten od Kymco i Keewaya) :-). Ale to szczegół.
                Akcyzy nie ma, nie ma też cła, ale kupujesz w Czechach bez VAT na fakturę, i VAT uiszczasz w Polsce.
                Pewnie da się też coś zhandlować.