Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Informacje prasowe

Absolutna nowość: Voge 500DS już w Polsce! Nowy lider średnich motocykli adventure?

Absolutna nowość: Voge 500DS już w Polsce! Nowy lider średnich motocykli adventure?

Znany w Europie, nowy na polskim rynku, Voge 500DS chwali się dynamicznym silnikiem – dwa cylindry, 500 ccm pojemności oraz osiągi 48KM i 43Nm. Do tego zawieszenie firmy KYB, które sprawia, że podróż staje się komfortowa i stabilna. Bezpieczeństwo na jeszcze lepszym poziomie oferują hamulce firmy Nissin z ABS’em BOSCH. Wisienką na torcie jest kolorowy wyświetlacz LCD z Bluetooth, dzięki któremu pozostaniesz w stałym kontakcie. Fabryka Loncin po raz kolejny zaskakuje i pokazuje światu, że stworzenie motocykla adventure w przystępnej cenie jest możliwe.

Bezkompromisowy pod każdym względem

Voge 500DS to motocykl oparty na sprawdzonych podzespołach. Zawieszenie marki KYB, hamulce Nissin i opony Pirelli, to gwarancja jakości i dbałości o detale. Za bezpieczeństwo hamowania odpowiada ABS Bosch, a za odpowiednią kulturę pracy silnika zgodnego z normami Euro5 odpowiada elektroniczny wtrysk paliwa tej samej marki.

Motocykl posiada kolorowy wyświetlacz LCD, który automatycznie dopasowuje się do warunków oświetlenia. Jak na prawdziwego ADV przystało, na czytelnym wyświetlaczu znajdziemy najważniejsze parametry dotyczące jazdy: wskaźnik biegu, wskaźnik ciśnienia opon, wskaźnik naładowania akumulatora, średnie spalanie. To wszystko w cenie 27799 za wersję podstawową lub 30999 zł za wersję z pełnym zestawem aluminiowych kufrów.

Co zaskakujące, w tej cenie projektanci zadbali także o łączność Bluetooth. Na ekranie wyświetlają się połączenia przychodzące, co daje możliwość pozostania w ciągłym kontakcie z bliskimi. Nie zabrakło również ładowarki USB, dlatego nie musisz się martwić, że podczas eksplorowania świata, zabłądzisz z powodu wyczerpanej baterii w nawigacji.

Duży prześwit, moc 35kW i łatwość prowadzenia sprawia, że nowego Voge możemy nazwać motocyklem wielozadaniowym. Przy średnim spalaniu na poziomie 3,8 l/100 km spisze się świetnie podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i dłuższych wojaży. Marzy Ci się daleka podróż? Nic prostszego, 500DS występuje w opcji z trzema aluminiowymi kuframi, dzięki którym stanie się idealnym kompanem na długie wycieczki bez ograniczania zabieranego bagażu.

Voge 500DS: propozycja dla wymagających?

Za produkcję odpowiada chiński producent Loncin Industrial Group. Lata doświadczeń spowodowały, że Loncin zdobył zaufanie na światowych rynkach, co przypieczętowało współpraca z BMW i MV Agustą. Dzięki niej motocykle Voge wyróżniają się na tle konkurencji: jakością wykonania i ponad przeciętnym wyposażeniem.

Nowy model, to propozycja nie tylko dla tych, którzy na motocyklu przejechali tysiące kilometrów. Odnajdą się na nim również motocykliści dopiero zaczynający swoją przygodę z jednośladami, a to wszystko dostępne już od 18 roku życia z kategorią A2.

Szczegółowe dane techniczne:

pojemność471 cm3
silnik8-zaworowy, rzędowy, dwucylindrowy
rozrządDOHC
chłodzeniecieczą
EFIBosch
moc maksymalna35 kW / 8500 obr./min.
moment obrotowy43 NM / 7000 obr./min
norma środowiskowaEURO5
rozruchelektryczny
skrzynia biegówmanualna, 6-biegowa
długość2155 mm
wysokość1355 mm
szerokość850 mm
rozstaw1445 mm
wysokość kanapy815 mm
prześwit185 mm
waga205 kg
dopuszczalna ładowność150 kg
felga przednia3,5 x 17
opona przedniaPirelli Angel 120/70 ZR17
hamulec przednidwie tarcze hamulcowe śr. 350 mm Nissin
zawieszenie przednieamortyzator upside-down, śr. 41 mm, skok 105 mm KYB
felga tylna4,5 x 17”
opona tylnaPirelli Angel 160/60 ZR17
hamulec tylnytarcza hamulcowa śr. 240 mm Nissin
zawieszenie tylnepojedynczy amortyzator, skok 120 mm KYB
system absdwukanałowy ABS Bosch
zbiornik paliwa17,2 l
zużycie paliwa3,8 l / 100 km

Strona modelu Voge 500DS: https://voge.pl/modele/500ds

Jesteś ciekaw jak spisuje się Voge 500DS w akcji? Przekonaj się sam, wejdź na stronę www.voge.pl/jazda-testowa, zapisz się na jazdę testową opisywanym modelem lub pozostałymi modelami producenta i poznaj bliżej jakość marki Voge.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

8 komentarzy

  1. No to Benelli TRK502 ma konkurenta w podobnej cenie, który waży 30kg mniej.
    Pytanie ile będzie tracić na wartości przy odsprzedaży?
    Na jazdy testowe też 500DS ze świecą szukać, dealerzy mają głównie 300DS i 300AC, rzadkością jest 300R.
    Ciekawe czy chińskie motocykle typu Benelli, Voge, CF-Moto mają taki drobiazg jak immobilizer, który mają nawet 125-ki japońskich marek?

    Reply
    • No wreszcie mogę powiedzieć że jest coś wartego uwagi. Tutaj się zgodzę, dobra cena jak za tego typu sprzęt (w sensie turystyk). Jak ktoś lubi w dwójkę to gabarytowo ok, moc co prawda to minimum wymagane ale spełnione. Wygląd fajny, cena bdb w stosunku do innych Chińczyków. Pozostaje tylko jedna kwestia, jakie jest to trwałe i kto to serwisuje, bo jak Romet i inne Junaki to może być problem.

      Reply
      • No i opony ok, więc nie trzeba wykładać tysiąca już na starcie. Zobaczymy jak cena się będzie utrzymywać.

        Reply
  2. Jak już jesteśmy w temacie większych pojemności to byłem dzisiaj w sklepie z chinolami, chciałem zobaczyć tego zontesa 310t, bo nie wiedzieć czemu coś mi po głowie chodzi turystyk, nie wiem paskudne to ale względy praktyczne przemawiają, i o zgrozo jeszcze myślałem że ten 310T jest całkiem…do czasu. Ja nie wiem, ale jak to jest że motocykl jest aż tak plastikowy, jeszcze te proporcje, wygląda dziwnie, mały rozstaw osi i wysoki? Ja się pytam kto takie skaradzctwo wybiera, a najlepsza jest ta cena. Nie wspomnę że jak zobaczyłem opony to mnie dreszcz przeszedł. Lepiej już 50 wyglądały. No powiem szczerze że motocykl za kare.

    Reply
    • Kochany to idź do Hondy, chyba wszystkie mają plastikowe obudowy na zbiorniku. Takie czasy łatwiej i taniej zrobić formę i trzaskać wypraski z barwieniem w materiale, niż bawić się w ładne i fikuśnych kształtów zbiorniki i inne szpargały z metalu. Z Twoimi wymogami to szukaj starej Afry albo Tigera 900

      Reply
      • Wtryskarki to maszynki do zarabiania pieniędzy. Taka prawda.

        Reply
  3. Jakbym miał brać to SV teraz, moc odpowiednią, koszt niewielki i całkowity golas bez zbędnym bajerów jak mapy, trakcję itp. Chociaż w tych pieniądzach jest co przebierać w używanych, a odpadaja mi te śmieszne ceny za przegląd. Narazi to pociągnę jeszcze swoją 18 letnia Japonia, służy dzielnie, dobrze wygląda, trochę słaba ale do spokojnej jazdy w pojedynkę czy z zoncia może być narazie. Będę się przyglądał rynkowi. Ten Voge wydaje się ciekawy, ale już wolałbym dołożyc te 2-3 tys i mieć sprawdzona Japonie. Zontesy i Benelli napewno odpadają, Zontes wygląda jak tani badziew z chińskiej wyprzedaży, a Benelli żadnym motocyklem nic nie oferuje w tych cenach.

    Reply
    • Taka wada zróżnicowanego rynku i posiadania kat. A, że wybór jest ogromny

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>