Strona główna › Fora › Opinie › Blade, Racer, Travel. Co na początek? › Odpowiedz do: Blade, Racer, Travel. Co na początek?
Jeśli pasował ci najbardziej racer to kupuj bo w tej cenie to fajna maszyna.
Zongshen chyba współpracuje z piaggo.
Większość 125 w tym budżecie nie ma filtra oleju.
Na pewno keewaye rks,rkv i tx mają papierowy filtr ale to już droższe maszyny. Ponoć rks sport jest już wygodniejszy dla wyższych plus dodatkowo ma centralny amortyzator z tyłu ale jego cena ma wynosić 7200 więc więcej niż takie junaki.
Filtr zwiększa odstępy między wymianą oleju.
By utrzymać gwarancje będziesz musiał robić przeglądy na których i tak będzie wymieniany olej(albo i nie bo i takie rzeczy niektóre pseudoserwisy odwalały).
Tak poza tematem to czy przypadkiem te junaki nie mają liczników zerżniętych z keewaya rkv? Na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie.