Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Odpowiedz do: Romet SCMB/ Barton Travel/ Zipp Cafe. Które 125 wybrać ?

Strona główna Fora Opinie Romet SCMB/ Barton Travel/ Zipp Cafe. Które 125 wybrać ? Odpowiedz do: Romet SCMB/ Barton Travel/ Zipp Cafe. Które 125 wybrać ?

#7670
Pit
Gość

W każdym motorze luz ciężko wchodzi jak motor stoi. Ten typ tak ma. Tocz się i wtedy lekko wbijesz na luz. Co dzisiaj utraty wartości chińczyków to bez przesady. Sam miałem junaka 123. Kupiłem go za 5 tys., po trzech i pół roku z nalotem 35000 km sprzedałem go za 3500 zł. Tak więc nie ma co przesadzać z utratą wartości. A nowy, to nowy. Ma Ci się podobać i tyle. Serwis blisko, to spokojne sumienie w przypadku awarii. A motocykl ma ci przynosić przyjemność i frajdę z jazdy.