Nadeszła wiosna i pierwszy test za mną. Na pierwszy ogień poszedł Supermoto od Keeewaya. Zapraszam do obejrzenia i komentowania!.
Test i prezentacja Keeway TXM 125 EFI
Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.
wena2k432
Jak zawsze bardzo fajny test.
Adam
A tutaj mój filmik 🙂 https://youtu.be/DuUXZbnQ0h4
e46
Super! A zdradź tajemnicę, jak wykombinowałeś podłączenie chłodnicy oleju. Chodzi o przyłącze do silnika. Własny patent, czy jakiś gotowiec? Też czaję się na ten sprzęt, ale czekam na wersję ADV https://www.youtube.com/watch?v=jUhDjtNSTaY , bo Benelli TRK 250 pewnie się nie pojawi, a do tego moto wstawię sobie oryginalny silnik Keewaya 200ccm i to mi wystarczy
Beniamin Mucha
Coś takiego wystarczy kupić.
https://pl.aliexpress.com/item/for-SUZUKI-GN250-250cc-Motorcycle-Oil-Cooler-Engine-Oil-Radiator-Cooling-System-Full-Set-Free-Shipping/32798296116.html?spm=a2g17.10010108.1000014.6.f5347d81hMu9X3&traffic_analysisId=recommend_3035_null_null_null&scm=1007.13338.98644.000000000000000&pvid=9d586b62-0a2e-4e99-ba2f-d69e8ab1229b&tpp=1
e46
Dzieki Beniamin. A przy okazji zapytam, czy masz jakies info dot. Benelli TRK 250? Na targach w Poznaniu przymierzalem sie do BMW GS 310. Ergonomicznie to wspaniale mi lezy ten sprzet, ale poczytalem na zagranicznych forach, ze ma jeszcze kilka elementow do poprawki, co razi w sprzecie za prawie 25 tys.
Adam
Mi dorobili koledzy w pracy taki adapter na CNC
e46
O silnik do Keewaya o pojemności 200 ccm pytaj w firmie Wilmat z Torunia. Silnik jest dostępny z gaźnikiem, cewką zapłonową, modułem i regulatorem napięcia. Cena nie jest niska, ale to oryginał Keewaya.