Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Informacje prasowe

Wszechobecne gaźniki

˙

Wszechobecne gaźniki

˙

Norma EURO wymusiła na producentach zmiany w układach zasilających silniki. Mnóstwo jest dywagacji nad wyższością wtrysku nad gaźnikiem. Oczywiście oba systemy mają tyle samo zwolenników co przeciwników. Kupując w salonie nowy motocykl nie ma już możliwości aby był wyposażony w zwykły gaźnik. Jednak nie zapominajmy, że większość jednośladów poruszających się po naszych drogach napędzana jest właśnie nim.

Wychodząc naprzeciw różnorodnym potrzebom posiadaczy jednośladów marka Moretti Parts  oferuje szeroki wachlarz gaźników. W ofercie znaleźć możemy gaźniki fabryczne do skuterów, motorowerów i motocykli oraz tuningowe, które polepszają osiągi jednośladów. W pojazdach, w których została podniesiona pojemność należy zastosować gaźniki o większych przepustnicach. Dopiero w takim zestawieniu cylinder może działać z pełną mocą dając efekt, który naprawdę można odczuć.

W gaźnikach Moretti wielkość dyszy dobrana jest optymalnie do jego przepustnicy tak, aby uzyskać maksymalną wydajność mieszanki paliwowo-powietrznej. Zapewnia to równą i niezakłóconą pracę silnika minimalizując przy tym zużycie paliwa. Gaźniki Moretti fabrycznie nie posiadają blokad a ich popularność stale rośnie. Gaźniki poddawane są licznym testom i kontrolom, alby zapewnić najwyższą jakość i trwałość. Pozwala to przez długi czas cieszyć się wyłącznie jazdą, a naszego mechanika będziemy widywać wyłącznie na zlotach.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

1 Comment

  1. Prawo unijne nie zakazuje gaźników czy nawet stosowania silników dwusuwowych. Narzuca natomiast normy, które trudniej spełnić tego rodzaju rozwiązaniom. Dlatego łatwiej i taniej jest – zwłaszcza w przypadku wyższych pojemności – zastąpić „karburator” układem wtryskowym, żeby spełnić wymagane normy spalin. Alternatywą są elektroniczne gaźniki i w takie wyposażone są np. niektóre chińskie motorowery/skutery z silniczkami do 50 cm3.
    Ciekawostką jest fakt, że swego czasu koncern VW/Audi produkował niektóre modele swoich aut z elektronicznym gaźnikiem, ale ze względu na stopień komplikacji tych układów zrezygnowano z nich na rzecz wtrysków.
    Natomiast, czy faktycznie nie kupimy już motocykla Euro4 ze zwykłym gaźnikiem? Otóż jest wyjątek: Rieju Marathon 125 SM AC – model 2018 posiada układ CBS, ale dalej wyposażony jest w gaźnik (DENI P2-26) – z tego, co pamiętam, posiada on manualne ssanie. Widać, jakoś te normy spełnia nawet w takiej konfiguracji. Choć pewnie jego zamiana na wtrysk jest kwestią czasu, jak tylko dojdzie obowiązek stosowania układów diagnostyki OBD także w jednośladach do 125 cm3.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>