Blog / Motovlog / Nowości

[HD]Test i prezentacja Zontes 350D

[HD]Test i prezentacja Zontes 350D

Tym razem 350 cc pojemności i 38KM. Taki pojazd niesamowicie kusi, bo jest szalenie wygodny i mało pali. Można by powiedzieć, że to motocykl uniwersalny. Zapraszam do oglądania.

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

16 komentarzy

  1. Może mi ktoś wyjaśnić, do jakiej wagi mokrej (czyli do jazdy) motocykl jest lekki?
    Normalnie jak opisują 125-ki, 300-ki to podają 150kg lekki, 180kg ciężki.
    Leoncino z masą 200-205 zależnie od źródła określają jako ciężki, ale już w w testach Hondy CL500 192kg i piszą, że lekki. Zwariować idzie 🙂
    Podobnie CBF 600S waga ok. 220kg i to jest ok, a już TRK 502 waga 235kg i to jest za dużo. Ani to wszystko sensu ani logiki nie ma

    Odpowiedz
    • @jas13 masz problem z D

      Odpowiedz
      • @Anonim, tak myślałem, że coś na odczepnego strzelisz, chociaż z uwagi na doświadczenie z różnymi modelami motocykli, jakim często się chwaliłeś, powinieneś umieć, bardziej merytorycznie pochylić się nad tematem 🙂

        Odpowiedz
    • Całkiem proste. Porównuje się podobne w klasie. 125-300 to inna kategoria pojazdów, klasa 500-600 inna, klasa 1000 inna.

      Odpowiedz
      • ok, ale idźmy po tej 500-600, popularne cbf600S i Bandit 600S 231kg gotowy do jazdy, to TRK 502 z 235kg gotowy do jazdy tak jakos podobnie, a w artykułach nikt GSF600S nie nazywa ciężkim motocyklem. A znajdź artykuł, w którym ktoś napisze, że te japońskie motocykle są ciężkie, natomiast o włosko-chińskim, co drugi artykuł wypomina wagę.

        Odpowiedz
        • Tak sie nie znam, ale jak patrzyłem honda i suzuki są lżejsze z tego co w specyfikacjach podają. Skąd masz źródło? TRK faktycznie trochę traci przez wagę, jest to bardzo słabe moto, wiec waga może mieć tutaj znaczenie.

          Odpowiedz
    • Ciężar ciężarowi nie równy, 350 kg harley szorujący brzuchem po asfalcie to co innego niż prawie 270kg Tiger 1200 z ciężarem na wysokości pasa. Mój obecny sprzęt waży ok 220kg ale jest wysoki (siedzenie na 89cm), ale spora część ciężaru jest nisko (zbiorniki) więc wydaje się lżejszy niż motocykle o 20-30kg lżejsze na papierze.
      A tak przy okazji. ostatni raz byłem tu 7 lat temu. Fajnie, że strona ciągle istnieje bo dała w tamtych latach kopa do dalszego rozwoju mojego motocyklizmu 😀

      Odpowiedz
      • You right

        Odpowiedz
      • A niebawem strona może przestać istnieć, jak różni będą dalej po Adminach jechać. Zabawa Pro bono nie jest fajna, jak co chwila ktoś startuje 🙂

        Odpowiedz
        • jasiek nie siej fermentu, a będzie wszystko na stronie w porządku.

          Odpowiedz
          • Nie zaklinałbym rzeczywistości w ten sposób. Wyszkiwarka Google nie jest zbyt łaskawa dla naszego portalu. Mało ludzi linkuje nas też na zewnątrz. Mimo że kontent wartościowy…różnie może być.
            Ja nie lubię błagać o lajki czy suby, ale chyba trzeba będzie… bo sama jakość nie wystarcza…
            Zresztą kto teraz lubi czytać? Każdy chce oglądać.

            Dzięki za dobre słowo.

          • To jakiś obłęd jest. Wszystkie fora tematyczne zdychają albo już zdechły. Wszystko pzreniosłu się nie wiem gdzie – na fujzboka?
            Ale wyszukanie tam czegoś konkretnego jest niemożliwe…

            Co do oglądania – to wtórny analfabetyzm. Zamiast szybko przeglądnąć tekst i fotografie, wyłowić z tego to co istotne to trzeba tracić mnóstwo czasu na oglądanie i co gorsza słuchać przy tym czyichś wynurzeń i dygresji nie na temat…

          • @bsw, widzisz ja bardzo lubię pisać. Można powiedzieć, że mnie to nawet relaksuje. Coraz bardziej popularne są jednak krótkie rolki. Moje filmy na kanale też podobno za długie… muszę zacząć uzupełniać krótkimi zajawkami. Jeśli ktoś będzie chciał to obejrzy całość i dowie się szczegółów.
            Pozdrawiam

          • @bsw, dlatego coraz częściej jeśli coś na youtubie z testów oglądam, to zazwyczaj obcojęzyczne.
            Co forów tematycznych to np. KCM czy junakdaytona użytkownicy poszli w japońskie/europejskie, na burgamanii mam wrażenie, że zdziadzieli (w odniesieniu do wieku) i się nie chce już pisać, od czasu do czasu świeża krew się pojawi. Na forum dawnego skuterowo obecny jednoślad, praktycznie udziela się głównie wombat, itd. riderblog ścigacza, też powoli „wyciąga kopyta”. Gro for niestety przenosi się na facebook-a, osobiście mając świadomość jakie dane można dzięki tej bazie danych pozyskać, omijam z daleka, przez co do wielu informacji nie mam dostępu. Ale na szczęście jakieś zagraniczne fora jeszcze żyją.

          • Postęp to sie nazywa

      • Fajnie ża złapałeś zajawkę. Czym jeździsz? Zresztą czymkolwiek jeździsz zapraszam na grupę na FB Klub Chińskich Motocykli, może wybierzesz się na jakiś zlot..

        Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>