Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Motovlog

Videoprezentacja Kymco X-Town CT125

Videoprezentacja Kymco X-Town CT125

˙

Ostatnimi czasy coraz częściej cieszę się na testy skuterów. Gdy spoglądam na siebie w mijanych witrynach sklepowych, czuję, jednak że to nie jest dobry kierunek. A mimo to skutery kuszą wygodą użytkowania i wielorakością zastosowania – nie inaczej jest w przypadku X-Towna CT. Moim zdaniem skrót CT może zarówno oznaczać Cross Town, jak i Cross Tourist. Więcej dowiecie się w materiale Video.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

6 komentarzy

  1. Chciałem w ASO Kymco wymienić opony w Agility City 125 z 2016r (straciły elastyczność i sparciały), to mi powiedzieli, że takich już nie ma i nic na to nie poradzą, mogę sobie co najwyżej na olx poszukać jakiś używanych. Sprzedałem za grosze skuter, bo nie miałem siły i chęci o to walczyć. Piszę o tym żeby nie zachwalać przesadnie tej marki i serwisu w Polsce.

    Reply
      • Prawdopodobnie koledze chodzi, że nie ma opon Kendy tego modelu, który był montowany OEM-owo, ewentualnie może być problem z rozmiarem kół. Kymco w niektórych modelach z dużymi kołami stosowało na tył opony, które na rynku bez problemu dostaniesz w specyfikacji na przednią oś, ale na tylną ciężko coś na rynku znaleźć, np. 110/70-16

        Reply
        • Opony oznaczone tylko na tył można zakładać tylko na tył. Inne opony można zakładać na przód i tył.
          Nie ma opon tylko na przód lub inaczej jak ma oznaczenie na przód to i tak można zakładać na tył.

          Reply
          • Ale warsztat Ci tego nie powie, a ASO zwłaszcza. Zresztą jako użytkownik Kymco o serwisie importera mam raczej kiepską opinię.

  2. Widzę, że na nowym X-town ten sam problem z kanapą co w new downtown 125/350, kanapa wyżej, ale podłogi też, w efekcie dopóki stopy na ziemi to moto dla wyższych ok, jak stopy na podestach, to kolana wyżej niż tyłek i dodatkowo kierownica na kolanach. Lepsza pozycja jest na DT X 125/350 (360), tam jest bardziej płaska kanapa i z dłuższym miejscem dla kierowcy.
    Te podesty pod kątem to maks wzrost okolice 182-185cm, wyższy nie zegnie tak nogi.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>