Informacje prasowe

Barton X-Trail 125 ABS: innowacyjny skuter na kat. B z zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa

Barton X-Trail 125 ABS: innowacyjny skuter na kat. B z zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa

W dzisiejszych czasach mobilność i wygoda są kluczowymi aspektami naszego
codziennego życia. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na nowoczesne środki
transportu, firma Barton Motors przedstawia swój przełomowy model w gamie
maxiskuterów – X-Trail 125 ABS, który wychodzi naprzeciw potrzebom zarówno
młodszych jak i starszych użytkowników. Nowość na 2023 rok to wyjątkowe
połączenie niezawodności, innowacyjnych rozwiązań i atrakcyjnego wyglądu.

Niezawodność w klasie Premium

Barton to znana marka, której jakość i niezawodność są cenione przez szerokie grono użytkowników. Model X-Trail 125 ABS nie jest tu wyjątkiem. Zbudowany jest z najwyższej jakości materiałów, co zapewnia długą żywotność i minimalizuje potrzebę częstych napraw, jak to bywa w najtańszych pojazdach. Bezawaryjność tego skutera sprawia, że jest to idealny wybór zarówno dla doświadczonych kierowców, jak i dla osób początkujących, które cenią sobie komfort i bezpieczeństwo jazdy.

Nowoczesne rozwiązania techniczne

Jednym z najważniejszych atutów Barton X-Trail 125 ABS jest wyposażenie go w zaawansowany system ABS (Anti-lock Braking System). System ten zapewnia większą kontrolę nad pojazdem podczas hamowania poprzez zapobieganie blokowaniu kół. Dzięki temu skuter utrzymuje stabilność nawet podczas nagłych manewrów, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo użytkownika.

Kolejnym ciekawym elementem technicznym jest chłodzony cieczą silnik Loncin (kooperant BMW) o pojemności 125 cm3, który zapewnia płynne przyspieszenia i znakomite osiągi. Skuter osiąga prędkość, która pozwala sprawnie poruszać się zarówno po zatłoczonych miejskich ulicach, jak i na dłuższych trasach, bez utraty komfortu jazdy.

Barton X-Trail 125 ABS wyposażony jest w ciekłokrystaliczny 7-calowy wyświetlacz TFT, który po połączeniu z smartfonem zamienia się w panel nawigacji. Wyświetlają się na nim podstawowe parametry pojazdu, łącznie z obrotami silnika, średnim spalaniem, temperaturą silnika i przebytym dystansem.

Producent zadbał o zwiększenie bezpieczeństwa poruszania się pojazdem po zmroku montując zaawansowane oświetlenie LED z najwyższej półki. Komfort jazdy zwiększa możliwość regulowania przedniej szyby, a zaawansowany tylny amortyzator ze zbiorniczkiem powietrza skutecznie tłumi wszelkie nierówności, gdy zjedziemy na nieutwardzone drogi.

Design dla zmysłów

Nie tylko jakość i technologia sprawiają, że Barton X-Trail 125 ABS jest unikalny – również jego wygląd przyciąga uwagę. Nowoczesny design z subtelnymi detalami i liniami sprawia, że skuter ten wyróżnia się na tle innych pojazdów tego typu. Model ten dostępny jest w kilku efektownych kolorach, pozwalając klientom wybrać odpowiednią opcję dla swojego indywidualnego stylu.

Ekologia i ekonomia

W dobie zwiększonej świadomości ekologicznej Barton postawił również na zrównoważony rozwój, co znajduje odzwierciedlenie w modelu X-Trail 125 ABS. Niskie zużycie paliwa na poziomie 3,3 l/100 km oraz niskie emisje spalin sprawiają, że skuter ten jest przyjazny dla środowiska.

Dodatkowo, ekonomiczny silnik, wyposażony w system Start-Stop automatycznie wyłączający go przy dłuższym postoju na światłach, pozwala użytkownikom na oszczędność paliwa podczas codziennej eksploatacji pojazdu. Bardziej efektywne spalanie przekłada się na niższe koszty utrzymania, co z pewnością przypadnie do gustu użytkownikom, którzy chcą mieć wygodny i ekonomiczny środek transportu.

Przełomowy model

Barton X-Trail 125 ABS to skuter stworzony z myślą o nowoczesnych, mobilnych osobach, które cenią sobie niezawodność, innowacyjne rozwiązania i atrakcyjny wygląd. Zaawansowany system ABS, opcjonalną kamerę drogową, system bezkluczykowy, Start-Stop, ekonomiczny silnik znanego producenta, nowoczesny design i ekologiczność sprawiają, że model ten wyróżnia się na tle innych skuterów na rynku. Barton X-Trail 125 ABS stanowi idealne połączenie praktyczności, wygody i bezpieczeństwa. Nie pozostaje nic innego jak tylko wsiąść na pokład tego rewolucyjnego skutera i rozpocząć fascynującą podróż w kierunku nowoczesnej mobilności.

Barton X-Trail 125 ABS kosztuje 13 499 zł, a z opcjonalną kamerą drogową umożliwiającą rejestrowanie podróży tylko 13 999 zł. To ekonomiczny wybór, którego użytkowanie sprawi frajdę każdemu fanowi praktycznego przemieszczania się. Skuter jest nie tylko atrakcyjnie wyceniony, ale też wyraźnie tańszy w serwisowaniu od japońskiej konkurencji. X-trail 125 ABS jest dostępny w autoryzowanej sieci dealerskiej Barton Motors.

Dane techniczne

Silnik: czterosuwowy, jednocylindrowy

Pojemność skokowa: 125 cm3

Chłodzenie: cieczą

Moc maksymalna: 11,3 KM przy 8500 obr./min

Skrzynia biegów: automatyczna

Rozruch: elektryczny / nożny

Długość: 1965 mm

Wysokość: 1170 mm

Szerokość: 730 mm

Rozstaw osi: 1330 mm

Masa: 133 kg

Ładowność: 150 kg

Felgi przód/tył: 2.5X14 / 3.5X13

Opony przód/tył: 110/18-14 / 130/70-13

Hamulce przód/tył: tarczowe + ABS

Zbiornik paliwa: 11 litrów

Zużycie paliwa: 3,3 l/100km

Udostępnij ten post


REKLAMA

16 komentarzy

  1. Tak się zastanawiałem skąd znam tą linię, a potem otworzyłem stronę Hondy i już mam odpowiedź 🙂

    Odpowiedz
  2. Zdaje się że Lexmoto bierze motocykl od Longji, a ten z Bartona ma VIN LM0 – nie jest to Longja. Szukam jeszcze decodera, bo nikt nie zna tego WMI. Chciałbym znać fabrykę.

    Odpowiedz
    • Nie wiem czy znajdziesz fabrykę zważywszy, że to dokładna kopia Hondy X-ADV 150 (niedostępnej u nas). Jeśli to ma faktycznie silnik Loncin to można się zastanowić. Pojawił się filmik gościa który go składał – Jakość podzespołów taka sobie. https://www.youtube.com/watch?v=QY8SdtMVCsw

      Odpowiedz
      • Dokładna kopia? Niema ani jednej rzeczy takiej samej. Jak to mają Chińczycy w zwyczaju ogólnie jest powtórzona linia, ale nic nie jest skopiowane 1 do 1.

        Odpowiedz
    • Przyznam Beniamin, że jestem mega ciekawy jak wyjdzie Twój test 🙂

      Odpowiedz
  3. Kolejna reklama, producent pisze o bezawaryjności, ale skąd to wiadomo jak dopiero to jest nowość na 2023. Mówi o zaawansowanym systemie ABS, czyli znaczy jakim? Jest lepszy od tych co znamy? Prędkość komfortowa do miasta i na trasy? Wygląda że już nie trzeba szukać, jest to wg zapewnieniom producenta motocykl idealny, nic przy tym nie kosztuje. Jeszcze powinni wkleić zdjęcie jakie kolejki są przed salonami Bartona. Dobra tak na serio, ktoś to łyka? Skuter fajny, ale trzeba być odporny na te wszystkie obietnice.

    Odpowiedz
    • A miałem się już nie udzielać, coś we mnie pękło po przeczytaniu kilku zdań tego art.

      Odpowiedz
    • Polska nie jest pierwszym rynkiem dla tego modelu. Od wielu miesięcy jest sprzedawany w wielu krajach świata ( nawet w Czechach był już w ub. roku dostępny).

      Odpowiedz
    • @Sa, jak to ładnie ująć: Dobry marketing to podstawa handlu 😉

      Odpowiedz
      • A potem płacz. Mnie to nie kreci, wolę słuchać recenzji, oczywiście nie tych z YT i tych śmiesznych kanałów sponsorowanych i w ten sposób wybierać. Do tej pory strategia działa.

        Odpowiedz
        • Pół bidy jak zachwala vloger, aby mieć w przyszłości łatwiejszy dostęp do testówek. A jak vloger jest dealerem danej marki, to wtedy ciężko stwierdzić jaki procent jego opinii jest prawdziwym odczuciem z eksploatacji, a ile to czysty marketing?

          Odpowiedz
    • Sa, a czego ty znowu nie rozumiesz ? Przecież jak na chińczyka jest innowacyjny i z zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa.
      Ty po tych słowach spodziewałeś się promu kosmicznego czy Bentleya na dwóch kołach? Człowieku czas dorosnąć. Ogarnij się !

      Odpowiedz
  4. Podobają mi się te skuterki pseudo terenowe. Był kiedyś taki Romecik C1 City Trail, kumpel miał, fajnie tym się jeździło po nieutwardzonych drogach. Aż dziw bierze że tak długo ta gałąź skuterów była omijana przez producentów. Sam zaczynałem od Kymco Nexxona 50 i objeżdżałem nim wszystkie lasy dookoła domu. Jak bym mógł kupić Hondę Zoomera to brałbym w ciemno. Takie lekkie wszędołazy mają swoje miejsce w moim serduszku.
    Trzymam kciuki za Bartona, wydaje się że jest to ostatni rodzimy importer (po połknięciu Zippa przez Rometa) który jeszcze ma fantazję i podejmuje ryzyko wprowadzając na rynek ciekawe, dobrze wycenione motocykle.

    Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>