Barton Street-R to nowość w segmencie motocykli naked 125. Nie wymaga prawka kat. A, szokuje
swoją niską ceną, zachwyca nowoczesnym stylem i wysoką jakością wykonania!
Barton Motors uzupełnia ofertę jednośladów klasy 125 na rok 2023 – do gamy tej polskiej marki
dołącza motocykl typu naked pod nazwą Street-R! Klasyczną formę szerokiej kierownicy,
odsłoniętego silnika i wyeksponowanej lampy, łączy z nowoczesnymi rozwiązaniami designerskimi.
Barton Street-R spodoba się każdemu, kto poszukuje codziennego motocykla wyróżniającego się z
tłumu, który… nie wymaga pełnego prawa jazdy kat. A!
Świetny design – naked Barton Street-R
W swojej nowoczesnej formie, Street-R wyróżnia się wieloma smaczkami designerskimi. Boczny,
lakierowany panel nawiązuje do ramy kratownicowej – będącej wyznacznikiem legendarnych
motocykli naked. W kolorze pasującym do nadwozia jest także pasek na felgach. Warto też zwrócić
uwagę na tylną sekcję motocykla – jest smukła, o sportowym kształcie. To dzięki filigranowemu
stelażowi pod tablicę rejestracyjną oraz błotnikowi, który zgodnie z najnowszymi trendami
zamontowany jest do wahacza.
Dynamiczną linię podkreślają też muskularny zbiornik paliwa i osłona (pług) pod silnikiem.
Oświetlenie to w pełni technologia LED. Charakterystyczne światła do jazdy dziennej okalają reflektor
w technologii LED. Kierunkowskazy i tylna lampa również są diodowe. Zapomnieć nie można o
czytelnych i przejrzystych zegarach posiadających m.in. wyświetlacz aktualnego biegu. Na uwagę
zasługują gmole, które nie tylko chronią motocykl przed upadkiem, ale też dodają stylu, a montowane
są seryjnie.
Jak na jednoślad typu naked przystało, Street-R zapewnia wyprostowaną pozycję, która
charakteryzuje się nie tylko wysokim komfortem, ale i pewnością w prowadzeniu motocykla. Kanapa
to połączenie wygody oraz stylu – jest jednoczęściowa, ale siedzenie pasażera zostało wyraźnie
podniesione i wizualnie oddzielone.
Wymiary i podwozie Bartona Street-R
Barton Street-R to pojazd idealny do miasta, na co dzień, dla mniej i bardziej zaawansowanych. Dzięki masie 124 kg (jedna z najniższych wśród konkurencji), oferuje łatwość jazdy porównywalną z rowerem. Wąska konstrukcja (745 mm) zapewnia zwinność w ciasnym mieście, spory rozstaw osi (1360 mmm) oznacza odpowiednią stabilność, a dzięki szerokiej kierownicy każdy manewr można wykonywać z łatwością i całkowitą pewnością.
Z przodu pracuje widelec teleskopowy, z tyłu amortyzator zamontowany centralnie, a motocykl porusza się na 17-calowych kołach – podwozie gwarantuje odpowiednie wyważenie pomiędzy komfortem i precyzją prowadzenia. Ten motocykl jeździ po prostu idealnie. Sporym udogodnieniem na co dzień jest stopka centralna montowana fabrycznie.
Barton Street-R: silnik 125
Silnik modelu Street-R to chłodzony powietrzem jednocylindrowiec o pojemności 125 ccm. Osiąga moc 8,8 kW, czyli niemalże 11 KM. W połączeniu z odpowiednią odpowiednio skonfigurowaną, 5-biegową skrzynią manualną (ze sprzęgłem), Street-R zapewnia połączenie dynamicznych startów spod świateł, gwarantuje elastyczność przyspieszania, natomiast prędkość przelotowa pozwala na komfortowe podróżowanie w dalszych trasach.
Zbiornik paliwa mieści 11 litrów, co przy konsumpcji na poziomie 2,6l/100 km przekłada się na zasięg przekraczający 400 kilometrów. O bezpieczeństwo dbają hamulce tarczowe: z przodu pracuje 3-tłoczkowy zacisk na tarczy o śr. 240 mm; z tyłu znalazł się dwutłoczkowy zacisk i tarcza 220 mm. Motocykl posiada układ CBS poprawiający stabilność motocykla przy mocnym i nagłym hamowaniu.
Barton Street-R 125 2023 – czy warto?
Barton Street-R już w momencie swojej premiery staje się jedną z najciekawszych i najbardziej konkurencyjnych propozycji w swoim segmencie. Łączy wysoką jakość wykonania, świeży wygląd, a także świetną zwrotność i wyjątkową dynamikę. A wszystko za zaskakująco niską cenę – w momencie premiery jest to zaledwie 8599 zł.
Znajdź swój najbliższy punkt dealerski Barton Motors https://barton-motors.pl/gdzie-kupic i zapytaj o jazdę testową modelem Street-R.
Strona modelu: https://barton-motors.pl/modele/motocykle-125/barton-street-r
Dane techniczne:
POJEMNOŚĆ: 124 cm3
TAKTOWANIE I CYLINDRY: 4T, jednocylindrowy
CHŁODZENIE: powietrzem
MOC MAKSYMALNA: 9,5 km / 8500 obr./min.
SKRZYNIA BIEGÓW: 5-biegowa
DŁUGOŚĆ: 1970 mm
WYSOKOŚĆ: 1100 mm
SZEROKOŚĆ: 745 mm
ROZSTAW OSI: 1360 mm
WAGA: 124 kg
ŁADOWNOŚĆ: 150 kg
FELGI PRZÓD/TYŁ: 1.85X17/2.5X17
OPONY PRZÓD/TYŁ: 90/90-17 / 120/80-17
HAMULCE PRZÓD/TYŁ: tarcza / tarcza
ZBIORNIK PALIWA: 11l
ZUŻYCIE PALIWA: 2,6l / 100km
Sa lub Sa500
Ale pseudo reklama, ale szło się pośmiać, ciekawe co go tak z tego tłumu wyróżnia, te rowerowe opony i rowerowy amortyzator. A nie pasek na felgach XD pług XXD. Bezpieczeństwo bo hamulce ma, opony napewo o bezpieczeństwo zadbają. Takie motory to 10 lat temu można było kupić. No dobra, ale śmieszki-chiszki, mówię dobra, cena pewnie niska za to dziwadło bez polotu… Jednak nie, strzelam ilo to w Chinach kosztujem… 1000… Trochę muszę chyba odsapnac od tego forum bo już raka jelita dostaje od czytania i patrzenia na to co się wyprawia.
Beniamin Mucha
Dział informacje od producentów, jak sama nazwa wskazuje, służą do umieszczania nadesłanych przez nich informacji. Nie jest to mój komentarz do tego motocykla. Z opisem modelu Barton Street-R poczekam aż będę mógł go dotknąć…
Sa lub Sa500
Benek to nie dzial informacji prasowych tylko dział reklamy. Spójrz na ten tekst chociaż i się zastanów, „Polska marka”, „legendarna rama”, „idealnie wyważony i komfortowy” to jest informacja prasowa? Proszę Cię.
Sa lub Sa500
Ale rozumiem dlaczego ta „informacja prasowa” jest umieszczona i mam to w sumie już w d…
jas13
@Sa, tanio to już było, teraz jest drogo, a będzie tylko drożej, o ile polityka NBP się nie zmieni.
Co do opon motocykli, 125-ka to nie 500-ka, poniżej krótka lista opon modeli Hondy
Vision 110 – przód 80/80×16, tył 90/90×14
Africa Twin – przód opona 90-ka
CB125M – przód 80/100×18 tył 90/90×18
Super Cub C125 – przód 70/90×17, tył 80/90×17
Anonim
Sa? Ty udajesz czy naprawdę nie rozumiesz o czym piszesz? Bo to jest naprawdę niepokojące żeby człowiek posiadający uprawnienia A nie potrafił zrozumieć prostych zależności. Nie rozumiesz oczywistych kwestii które są jasne nawet dla dziecka ?
Więc w skrócie – jakość i wyposażenie równa się kasa.
Czyli jak chcesz 125tkę większą , szybszą , bezpieczną , wyglądającą na poważniejszą, przy zachowaniu wagi 120 kg to musisz wyłożyć np. na cb125r 22000. Tyle kosztuje technologia i materiały.
Jeśli chcesz jak najtaniej to musisz się pogodzić z chińskim motorkiem.
Wiem że teraz napiszesz to co zawsze. Czyli że wcale nie chcesz 125tki. Super to już wiemy.
Drugie co napiszesz że cb125r wcale nie jest duża. No ogromną nie jest bo to z założenie ma być małe.
Ale większa i wygodniejsza od twojej cebuli jest.
jas13
@Anonim, przymierzałem się do CB125R, ale mocno podkurczone nogi, mam wrażenie, że na XSR 125 wygodniej (wzrost 196cm). Wydawało mi się, że na CBF 500/600 powinienem łatwiej się zmieścić, żadnej nie mam w pobliżu do przymiarki, a z Twoich słów wynika, że lepiej nie podchodzić.
Sa lub Sa500
Anonim na głowę upadłeś, czy ty naprawdę mówisz że CBR125 jest większa od CBF500? Ok, mleko jest czarne.
Sa lub Sa500
A no i nie kupię już nigdy 125 z jednego powodu… braku mocy, to że już mają coraz słabsza cenę w stosunku do jakości i tej właśnie mocy oraz generalnie są jak rower to już inna sprawa , mam pecha że skazany jestem raczej na małe jednoślady bo jestem wysoki i ciężko mi się dopasować a turystykę nie lubię więc no coż, to chociaż niech jakiś wygar mają. A Japońskiej 125 nigdy nie rozważałem i się nie interesowałem, może kiedyś Suzuki GSX mi chodził po głowę, ale to było krótkie zauroczenie bo w tych pieniadzach to już można było nieźle zaszaleć na rynku wtórnym a już nawet teraz na pierwotnym w większych pojemnościach (+ licząc papier)
Anonim
Sa jakie cbr125. Mowa jest o cb125r. Cb125r jest 3 cm wyższa od cebuli. Cebula ma jedynie rozstaw większy o 4 czy 5 cm ?
Cebula według mnie ma siedzisko bardziej cofnięte na tylne koło przez co pozycja jest bardziej pochylona i bardziej są ugięte kolana . Cb125r siedzisko nie tak bardzo na tył przesunięte. Pozycja jest bardziej wyprostowana.
Ale ja mam 180 cm i przy ponad 190 będzie nie wygodnie.
Do ideału podnosiłem kierownicę w cb125r o 3 cm . Tak że siedzę zupełnie naturalnie.
W cebuli musiałbym obniżać podnóżki o minimum 3 cm i podnosić kierownicę o jakieś 10 cm żebym miał idealna dla siebie pozycję. Więc jak dla mnie cb125r jest większa.
Jas13 powyżej 190 raczej raczej oba odpadają.
Sa lub Sa500
Ponieważ że jestem miły to już Ci tłumaczę niemodry chłopcze o co chodzi… o bryłe, jak się czujesz, jak się prezentujesz itp. Na przykład słabo na SV650, był w odczuciu znacznie mniejszy od mojej hondzinki, ale za to miał wyższe siedzisko, co nie zmienia faktu że w odczuciu był znacznie mniejszy i trochę się tak czułem sobie, jakbym coś małego ujeżdzał, chociaż niezaprzeczalnie wygodniejsze ugięcie kolan miałem, w Hondzie faktycznie to małe ugięcie mi przeszkadza. Jasiek przy Twoim wzroście to faktycznie jest problem, jakiś turystyk wskazany jak takie lubisz, tylko takie to sobie po mieście będzie. I teraz bomba na koniec, jak Ty patrzysz na rozstaw osi w Hondzie 125 ona ma 1345, a moja 1480 mm. Tyś to głupi jednak jak but jesteś. Ja na nic nie patrze co ma mniej niż 1400, dlatego wszystkie zontesy odpadają bo mi się bryła nie podoba, koło się prawie stykają i to strasznie pokracznie wygląda. Nie mogę patrzeć na to, nie te proporcje.
jas13
@Sa, kup CBF600 po 2007 albo CBF1000 i będziesz miał to samo po względem wygody, a zawsze minimum 21KM więcej
Anonim
Sa, ja nie mogę zrozumieć że Ty masz więcej niż 10-12 lat. Twoje pisanie to jakieś fantazje dziecka wpatrzonego w gazetę.
Ciągle piszesz że zrobiłeś A żeby kupić coś większego. A masz motocykl mniejszy od wielu 125tek na którym wyglądasz jak na kocie.
Nie chcę dosadniej napisać bo jestem pewien że masz 10 -12 lat i nie chcę żebyś miał uraz jakiś. Ale wiem że jak będziesz starszy to zrozumiesz.
Nawet nie dopuszczam myśli że masz więcej niż 18 lat . Bo tu trzeba by dobrego specjalistę żeby Tobie pomógł.
Anonim
@Sa poszukaj spawów na ramię lub wahaczu, może główka ramy ? Może tam zmienił się kąt po dzwonię i koło poszło do przodu. Jak twoja cebula ma rozstaw 1480 a powinna mieć 1410 to chyba szrot .
Nie patrzysz na nic co ma miej niż 1400?
A masz 1410 przy ociężałej niskiej bryle?
Sa lub Sa500
Poprawił mi kolega humor, 10 latek zrobił A, po dzwonię koło poszlo do przodu XD. Anonim starczy, już wszyscy widzą że trochę IQ niskie.
Anonim
Sa to jak ty wydłużyłeś rozstaw o 7 cm?
Ale z siebie robisz znawcę hahahaha
No i jak faktycznie to prawda co piszesz ( że jesteś dorosły i masz A) to i tak nic to nie zmienia w temacie że to jest bardzo mały motocykl za to trochę nieproporcjonalnie przyciężki. Wyglądasz na nim jak na francuskim buldogu miniaturce.
Anonim
@Sa bo tym masz problem z czytanie ze zrozumieniem. Łącz logicznie fakty czytając. Spawy na główce ramy, po dzwonie …. czyli po wypadku naciągali tobie tak ramę że zmienił się kąt na główce ramy i koło poszło do przodu .
Zwiększył się przez to rozstaw kół i masz geometrę taczki w tym twoim szrocie.
Myślę że każdy to zrozumiał ,oprócz ciebie. Co mnie akurat nie dziwi.
Sa lub Sa500
Zobacz sobie rozstaw Hondy z 2005, nie musieli nic wydłużać, z fabryki już taki wyjechał.
Anonim
Sa hahahaha litości
Sa lub Sa500
Jednak but, teraz wiem na pewno. Koniec komentarzy.
Anonim
Sa ja już nie mogę że śmiechu. Albo ty na potrzeby dyskusji zmieniłeś moto ?
Albo tak jak nie widzisz różnicy między cb125r i cbr125. To nie widzisz różnicy między cb500 a cbf500. Ewentualnie sam nie wiesz co masz. Hahahaha . Co za gość .