Kolejny raz mam przyjemność testować motocykl od Kymco. Bardzo fajny, żwawy, sprzęcik. Nie jest demonem prędkości, ale też nie ma kompleksów.
Zachęcam do subskrybowania kanału na Youtube. W niektórych odcinkach będę pokazywał ciekawe miejsca.
Kolejny raz mam przyjemność testować motocykl od Kymco. Bardzo fajny, żwawy, sprzęcik. Nie jest demonem prędkości, ale też nie ma kompleksów.
Zachęcam do subskrybowania kanału na Youtube. W niektórych odcinkach będę pokazywał ciekawe miejsca.
jas13
W mechanicznym bębnie wiele się nie wyciąga, w autach mechaniczny bębnowy pozostał tylko w układzie ręcznego, ale powodem nie jest wyciąganie cięgieł, tylko zbyt mała siła rozpierania szczęk. Hydrauliczne lub pneumatyczne bębnowe są nadal stosowane, a swego czasu bębnowe duplex dawały w kość tarczowym. Tarczowe z napędem mechanicznym to był dopiero dramat, dlatego przyjęły się tylko hydrauliczne. Hamulce tarczowe są łatwiejsze w serwisie i łatwiej jest zwiększać powierzchnię trącą bez ruszania średnicy koła, i łatwiej uzyskać większą siłę docisku okładzin oraz łatwiej odprowadzić ciepło.