Kymco Pulsar S 125 chociaż jest trochę bezpłciowy to da się go lubić. To jest solidny sprzęt od dojazdów do pracy, na ryby, czy na wypad po pieczywo do sklepu. Brakuje mu jednak czegoś co by go trochę wyróżniało, dodało trochę pazura, zadziora. To taki trochę Volksvagen Golf. Niby jest ok, jest fajny, ale życia w nim za grosz. To jest jednak tylko moja subiektywna opinia, która nie powinna wpływać na decyzję o jego zakupie, w końcu taka była właśnie jego idea podczas projektowania.
Wśród motocyklistów najpierw utarło się przekonanie, że Kymco, jest koreańskie, później mówiono, że tajwańskie. A jakie jest naprawdę? Kymco to firma Tajwańska, posiadająca swoje fabryki również w Chinach – i Pulsar jest produkowany właśnie w Chinach. Tajwańskie motocykle są postrzegane jako lepsze jakościowo i rzeczywiście trochę prawdy w tym jest. Zresztą Kymco, chwali się, że przed wypuszczeniem nowego modelu, testuje się go na długich dystansach, aby usunąć wszelkie możliwe wady. To może być prawda. Mimo braku wałka wyrównoważającego, ten motocykl się nie rozkręca. Silnik generuje bardzo mało drgań. Pojawiają się one dopiero wtedy gdy osiągniemy bardzo wysokie obroty, przy których moc już zanika. Porównując to z silnikami, np z fabryki Fosti, to jest niebo a ziemia. Z opinii użytkowników wynika jednak, że tak samo jak chińskie sprzęty, model Pulsar, może wymagać na początku kilku wizyt w serwisie celem usunięcia niedoróbek fabrycznych czy błędów w montażu. Później nie sprawia już problemów.
Model Pulsar jest produkowany przez Kymco od 2003 roku, przechodził jednak kilka zmian. Początkowo produkowany był na Tajwanie i napędzany silnikiem OHC o mocy 10,61 KM – czyli posiadał ich więcej niż dzisiaj. Od rocznika 2014 otrzymujemy, już motocykl produkowany w Chinach, z silnikiem 156FMI-3, o dość przestarzałej konstrukcji, bo na popychaczach. Może jest to i solidne rozwiązanie, ale taki silnik generuje tylko 9,8 KM. Dźwięk tego jedno-cylindrowca nie powala, brzmi ładnie ale jak już wspominałem, nie chwyta za serce.
Tarcza hamulcowa przednia mimo, że dwu-tłoczkowa to nadal malutka. Z tylnym hamulcem nie jest lepiej, bo mamy tam bęben. Nie można jednak powiedzieć, że są tu jakieś problemy z zatrzymaniem, Pulsar hamuje przyzwoicie, w końcu mamy tu piórkową wagę. Jednak większość układów hamulcowych, ma tendencje do pogarszania się w miarę upływu czasu i kilometrów. Zakładam więc, że z czasem może być ciut gorzej, dlatego oczekiwał bym, że nowy sprzęt będzie hamował piorunująco dobrze, wtedy nawet zużycie nie pogorszy bezpieczeństwa.
Bardzo polubiłem Pulsara za mięciutkie zawieszenie. Po dziurach on dosłownie płynie. Na mojej wsi mogłem „ganiać” po polach i dawał radę nawet po zaoranym polu. Nie bałem się o niego bo z tyłu mamy solidny wahacz i gazowe amortyzatory. Kanapa jest wygodna, pozwala też na odrobinę swobody podczas zajmowania pozycji. Ktoś o niewielkim wzroście może usiąść bardziej z przodu, a wyższy bardziej z tyłu. Na desce rozdzielczej mamy standardowy zestaw wskaźników, łącznie z informacją o aktualnie zapiętym biegu, a do tego znalazł się także, mój ulubiony sygnalizator dźwiękowy, informujący o włączonym kierunkowskazie. Dla tych, którzy przesiadają się z auta, to jest dobrodziejstwo.
W Pulsarze, wszystko jest bardzo poprawne, skrzynia pracuje jak należy, żarówki świecą dobrze, plastiki dobrze się trzymają kupy a tylny bagażnik pozwala przymocować kufer, lub worek z namiotem. Tylko po co mocować tam namiot, skoro sprzęt nie bardzo nadaje się na trasy, a to za sprawą zbyt niskiej prędkości przelotowej.
Jedyna rzecz, do której mogę się przyczepić to luźne klamki hamulca i sprzęgła – taki drobiazg świadczący o budżetowości tego sprzętu. Czy mogę go polecić? Dla tych, którzy bezdusznie traktują motoryzację – tak. Jeżeli jednak oczekujesz od motocykla powiewu młodości, przygody i lansu to szukaj czegoś z wyższej półki.
Dane techniczne:
Moc w kW Moc maksymalna liczona w kilowatach | 7.21 |
Moc KM Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych | 9.8 |
Waga Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego | 130 |
Stosunek mocy do wagi kW/kg Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ... | 0.055 |
Spalanie Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km | |
Rodzaj zasilania Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ... | Gaźnik |
Liczba zaworów na 1 cylinder Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ... | 2 (OHV) |
Rodzaj pracy silnika Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ... | 4 suwowy (4T) |
Liczba cylindrów 2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk | 1 Cylinder |
Skrzynia biegów | Manualna 5 biegowa |
Chłodzenie silnika Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ... | Powietrzem |
Wałek wyrównoważający Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ... | Nie |
Prędkość maksymalna licznikowa | 100 |
Prędkość maksymalna GPS | |
Prędkość przelotowa To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie. | 80 |
Wysokość siedziska Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie. | 760 |
Szerokość Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm. | 735 |
Długość Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla | 2010 |
Rozmiar opony przedniej Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa | 2.75/ R18 Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie |
Rozmiar opony tylnej Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa | 90/90 R18 Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie |
martin
ma ktos ten motocykl?jak tak to prosze o opinie,rozwazam zakup pulstara lub ck1 ewentualnie rkv
Mr
Posiadam ten Motocykl jestem bardzo zadowolony z niego chodzi bez problemowo całkiem solidny sprzęt . Polecam
martin
fajnie ze wreszcie opisaliscie pulstara,dodajcie jeszcze ck1
incognito
witam gdzie szukac bezpiecznikow w Kymco Pulsar S 125
jas13
Bezpiecznik jest jeden (15A) w obwodzie miedzy akumulatorem a zapłonem, fizycznie jest za obudową filtra powietrza, niestety po zdjęciu bocznej osłony nie da się dojść, trzeba podnieść kanapę.
jas13
Kymco Agility, Like, również są produkowane w chińskich fabrykach Kymco. Taiwan podobnie do Japonii jest wyspą o określonej powierzchni i więcej fabryk tam nie postawią. Dlatego Kymco podobnie do Hondy i pozostałych ma fabryki w Chinach. Oczywiście know how i nadzór jakościowy pochodzi z fabryki matki.
Na stronie producenta ma wpisany OHC, znaczy że jak zwykle są dwie wersje zależnie od rynku
Beniamin Mucha
Też zauważyłem że na stronie piszą o silniku OHC, ale na zdjęciach wyraźnie widać że silnik jest OHV. Tak samo generowana moc na to wskazuje.
Ale chyba Kymco UP 125 jest właśnie OHC.
jas13
podejrzewam, że jedyna metoda żeby to sprawdzić, to trzeba się przejść do salonu i dokładnie obejrzeć. Na stronie Motorlandu jest jedna specyfikacja, na stronie Kymco.uk druga, a model podobno ten sam.
Beniamin Mucha
Wystarczy zerknąć na olx. Tam wszystkie nówki to ohv z 9.8 konia. A w tej cenie można mieć dwa zippy manic lub dwa Romety k125. Czy Kymco jest dwa razy lepjej wykonane niż te sprzęty. Z silnikiem ohc byłby godny polecenia, bo 1000zl droższy od chińskich ohc, a powiedzmy lepszy jakościowo.
Choć przypuszczam że jakość porównywalna do czołówki: Jianshe, Zongshen, Lifan…
artx
Odnośnie tej jakości Kymco w porównaniu z czołówką chińską.
Mam 9tys. km przejechane na Kymco AC125 i żadnych nawet drobnych awarii, nic się też nie odkręciło. Średnio za to jest przemyślany, ma całkiem sporo wad na poziomie projektu i jest zacofany technologicznie do czołówki, ale jeżeli chodzi o samą awaryjność to poziom Japonii i Włoch. Ilu moich znajomych ma jakieś chińczyki, to ciągle muszą coś grzebać, a zdarzają im się też grubsze awarie już przy 2-3k km. Ja przejechałem 2 lata bez takich doświadczeń.
Kacper
Panie Benjaminie,zastanawiajace jest ze Pulsar ma silnik OHV a w przeszlosci mial OHC.Ale z recenzji wynika ze to dobry silni.
Te silniki tak jak Pan napisal sa ciagle unowoczesniane.No wiec silnik OHV ale nie jakis egzeplasz z muzeum.OHV jest bardziej wytrzymaly.
W recenzji podane jest ze niegeneruje wibracji.Wiec ten silni jes dodry.Pozdrawiam,bezpiecznej drogi dla wszystkich bajkerow.
jas13
Na stronie Motorlandu jest jakieś kompletne wariactwo, piszą moc 9,8KM, a na filmie w 23s jest napisane horsepower 10,2PS, to już nic nie rozumiem.
martin
na jakiej stronie mozna przeczytac wiecej o kymco pulstar?strasznie malo info o tym motocyklu.
martin
Beniamin piszesz ze junak 123 objedzie pulstara ale wydaje mi sie ze pulstar jest znacznie trwalszy i lepiej wykonany,na zachodzie kymco ma bardzo dobre opinie
Beniamin Mucha
Z tym junakiem chodziło mi o prędkość i przyspieszenie. Silnik OHC jest żwawszy i szybszy od OHV.
A na zdjęciu jest OHV…
Kymco ma dobre opinie, wcale nie
przeczę że jest dobry. Nie jeździłem Kymco to nie wiem.
Daelim ma też dobre opinie a jak czytam nasze forum daelima to same problemy i to nie pierdoły, tu szlif cylindra, tam sprzęgło… Ja w mojej chińskiej 125 tce przez 6tys naprawiałem drobiazgi a przez kolejne 12tys.km lałem i jeździłem.
Wychodzi ze daelima to trzeba jednak nówkę kupić, bo to co jest dostępne to już dojechane.
Claptonatari
Te Daelimy mają po 40 tys przebiegu więc całkiem możliwe, że u konkurencji przy takich przebiegach też coś poważniejszego się stanie.
martin
beniamin a co bys wybral kymco ck1 czy keewaya rkv ?bo zamiezam kupic jeden z nich.
Beniamin Mucha
Kymco nie miałem i nie jeździłem. Ale opinie o jakości są bardzo pozytywne. Natomiast jeżeli chodzi o Keewaya, to mam 8-letnią V-kę 250ccm z przebiegiem ponad 30tyś.km i jestem bardzo zadowolony z jakości a przesadnie o sprzęt nie dbam. Podczas tych ośmiu lat miałem kilka napraw, raczej eksploatacyjnych wynikających ze starzenia się materiału gumowego (cewki zapłonowe, przewody WN, moduł zapłonowy, króciec ssący). Części tanie nie były bo to motocykl mało popularny i na dodatek części brałem od Rometa V-250, bo akurat keeway zwinął z polski manatki(teraz reprezentuje go romet). Do RKV będą sporo tańsze, bo to jednocylindrowy sprzęt. Silnik tego RKV to klon suzuki GN 125, i będzie żwawszy od tego w Kymco (klon Hondy CG).
jas13
Pytanie czy lepiej Pulsar S125 czy Junak RS 125? Cenowo podobnie, oba nakedy, design na korzyść Junaka, osiągi raczej nie powinno być różnicy
martin
mysle ze kupie na wiosne rkv albo ck1 wszystko zalezne od promocji bo 8900za ck1 to za drogo.dzieki za odpowiedz
przemkoi
Mam Pulsara S125 rocznik bieżący. Zrobiłem przez sezon 3 tys. km. Motorek jak piszą do codziennej jazdy, ładnie przyśpiesza i jest ekonomiczny. Prędkość max jaką rozwija to 107 km/h, jednak żeby go nie żyłować trzeba utrzymywać na trasie 80. Jakość wykonania może i dobra ale znowu nie ma co się tak zachwycać. W moim motorku przez pierwszy jego sezon zepsuł się obrotomierz, pękła jedna spoina spawu osłony wydechu, 2 razy spaliła się żarówka światła mijania, rozłączyła się kostka głównej wiązki elektrycznej ( pod zbiornikiem paliwa). Mam nadzieję, że na tym koniec. Spalanie w granicach 3 l/100km.
Artur kruk
Dzień dobry mam takie pytanie gdzie jest napend obrotomierza przy kymco pulsar s 125 2014rok kupiłem go i nie mogę znaleźć gdzie się zakręca linkę bo jest obrotomierz na linkę chyba że gościu zmienił licznik bardzo proszę za odpowiedz
jas13
W liczniku Kymco Pulsar S125 jest tylko jedna linka prędkościomierza idąca od przedniego koła. Reszta są tylko kable elektryczne.
Liczniki mogły być zmieniane, bo oryginalne miały tendencje do wadliwych wskazań obrotomierza.
martin
dzieki za info.a jak z serwisem?serwisujesz go i jakie ceny za serwisowanie?czy opony tak jak w chinczykach nie lubia deszczu?
Beniamin Mucha
Serwis to zawsze podstawowy problem jeżeli chodzi o chińczyki. Tutaj trzeba dobrze trafić, na ludzi którzy się znają na mechanice. Są jednak fora gdzie ludzie dzielą się opiniami.
Po okresie gwarancji polecam robić wymiany oleju we własnym zakresie. Jedynie regulację zaworów zostawić mechanikowi i to najlepiej wiekowemu który duże fiaty jeszcze naprawiał. Da sobie radę zarówno z gaźnikiem jak i zaworami i to lepiej niż niejedno tzw. ASO.
jas13
Każde ASO to loteria, jak mają dobrych mechaników to problemu nie ma, a jak mają kiepskich, to i w Hondzie będą problemy
SkuteryMotocykle.pl - VISATEX
Podeślij takie forum proszę:)
martin
do junaka mam niechec ,125rs jest lepiej wykonany od reszty ale to moze juz lepiej keeway rkv tu jakosc wykonania jest lepsza
ogat
Aż żal, że nie sprzedają już Zippa Trackera 250 za cenę niewiele wyższą. Wygląd i właściwości jezdne przewyższają tego Kymco zdecydowanie.
mario
Ten model to tandeta. Jeden sezon za mną. Usterek mnóstwo. Śruby odkrecaja się podczas jazdy np kolektor wydechowy, tłumik. Łańcuch wymaga naciągu co 500 km. Po 2000 km wyrobiły się tuleje na wahaczu. Żarówki wymieniam co miesiąc. Licznik wymieniony przy 2000 km . Junak wypada przy tej tandecie rewelacyjnie. Prędkość max 90 km/h. Serwis 230 zł co 2000 km. Obecnie boję się nim jeździć, cholera wie co znów się odkreci.
martin
ogladalem pulsara i bylem blisko kupna ,ale po namysle zrezygnowalem.Slabe wykonanie ,serwis co 2000km.Zaden nowy motocykl do 7tys zl nie zachwycil mnie,dlatego poszukam uzywany sprzet japonski
Olaf
Też widziałem go z bliska i nie jest to żadna rewelacja. Nie widzę powodu żeby przepłacać kilka stów jak chińszczyzna Junaka czy innych oferuje niemal taką samą jakość za mniejsze pieniądze.
Dragon
Posiadam kymco pulsar s 125cm3
biorąc pod uwagę mase motoru dość dobrze przyśpiesza demonem prędkości nie jest jednak
110km/h po prostej pójdzie .
Dużą wadą są opony po deszczu ciężko z przyczepnością . jedyne uszkodzenie jakie mi się zdarzyło to urwanie czujnika światła stopu tylnego hamulca oraz luzowało mi się łożysko od układu kierowniczego ( kierownica miała luzy )
Anonim
W jaki sposób rozpędza się do 110 km/h? Robiłeś jakieś przeróbki?
k
Autorze! „solidny wachacz” może i jest, ale przy okazji jest też solidny błąd…
Marcin
Kupiłem Pulsar S 125 na koniec ubiegłego roku i użytkuję go od kwietnia 2016. Na razie przejechałem nieco więcej niż 1300 km. W moim egzemplarzu nie ujawniły się dotychczas żadne wady. Potwierdzam informację Dragona nt. prędkości max. Spalanie przy prędkości podróżnej 90km/h wynosi 2,8 l/100 km. Zdecydowanie polecam ten motocykl.
martin
prosze o wiecej info o tym modelu ,obecnie sa przeceny i sklaniam sie do kupna
SkuteryMotocykle.pl - VISATEX
Kupiłeś? Jak się sprawuje?:)
Marcin
Nie wiem jakie informacje Cię interesują, ale to co można powiedzieć o motocyklu przy przebiegu 1 500 km to: w przypadku mojego egzemplarza nie miałem żadnych przykrych niespodzianek (nic się nie odkręciło, ani nie urwało, nie spaliły się żadne żarówki, wszystko działa jak należy). Koszty przeglądów gwarancyjnych (na razie miałem dwa po 300 km i po 1000 km) to ok 120 zł każdy. Prędkość max. (licznikowa) z kierowcą 120 km/h, z pasażerem 110 km/h. Motocykl nie ma problemów z przyspieszaniem nawet przy obciążeniu dwiema osobami i daje sobie radę przy wyprzedzaniu. Prędkość z jaką podróżuję w trasie to 90 km/h przy 7000 obr./min. Spalanie przy dynamicznej jeździe wynosi 2,8 l/100 – jeśli można wierzyć wskazaniom licznika. Nie miałem wcześniej żadnego motocykla, ale posiadałem wcześniej Kymco Nexxona 50cm 3 i mając dobre doświadczenia z jego użytkowania zaufałem znów tej marce. Jestem naprawdę zadowolony z tego zakupu i mam nadzieję, że maszyna nadal będzie nadal sprawować się jak dotychczas bez zarzutu.
Mnk
A ile ważysz ja na swoim nie rozbujam się do 100 hehe a mam 100 kg
adam
Mialem skuter kymco vitality i sprzedalem go tylko dlatego ze weszly nowe przepisy kymco to chyba najlepsza opcja jesli chodzi o cena jakosc bralem ten model pod uwage ale wolalem enduro
martin
przeglady troche drogie i czesto to minus,ale mysle ze to lepszy wybor od chinczykow,no i teraz promocja jest
Pawel
Ja mam swojego pulsara od lipca i nalatałem ponad 1000, kupiłem w łomży, \ 200zl za przeglądy gwarancyjne. Moje uwagi na temat kymca to:
– mala prędkośc maksymalna(chyba wymienie tryb aby mieć wieksza predkosc przelotową, bo 80km/h i juz ponad 7tys obrotow) do 100 sie mozna rozpedzic
– za miękkie zawieszenie, buja na najdrobniejszych nierównościach
– słaba przyczepność na mokrych drogach
– słaba powłoka lakiernicza
– problemy z odpalaniem po dluzszym przestoju
– utrudniona regulacja lusterek
– łatwy montaż bagażnika
Ogólnie polecam, do miasta idealny bo skrzynia pracuje gładko, jest zwrotny, i ładnie przyśpiesza, w trasy już gorzej bo te obroty mnie niepokoją.
jas13
Problem z odpaleniem po dłuższym postoju, to efekt kranika podciśnieniowego, paliwo spływa do gaźnika tylko w sytuacji kiedy w kanale dolotowym jest podciśnienie. Paliwo przy długim postoju odparowuje z gaźnika i potem chwile trwa zanim komora się napełni.
Trwa to szybciej jeśli mamy normalny ręczny kranik grawitacyjny (jak np. w Junakach) i dłużej jeśli podciśnieniowy (jak w Kymco).
Marcin
Dla tych, którzy mają wątpliwości co do jakości wykonania tego motocykla, polecam film https://www.youtube.com/watch?v=S5bqJgGdgGk zamieszczony przez czeskiego motocyklistę, który na Pulsarze poprzedniej generacji przejechał 18 000 km w 60 dni.
Mnk
Ja go mam a w lipcu mina 2 lata naciągana łańcuch . I tyle używam go dzień w dzień cały rok dojazd do pracy 5 km . Mam za sobą wyprawę do Wrocławia w dwie osoby po 100 kg każda i wokół komina najechane prawie siedem tysięcy leje paliwo i śmigam dzieci na zajęcia rozworze . Polecam !
Mnk
Zapomniałem dodać że stoi pod chmurką
Stan
We 2 osoby, każda po 100 kg, silniczek o mocy 9.8 konia, to pewnie jechaliście z prędkością maks. 65 km/h. Jak dla mnie powyżej 30 kilometrów drogi z dwoma osobami na takim motorku to mordęga.
Mnk
Jechaliśmy powyżej 80 km /h , teraz ma przejechane około 8 tys. km . Wczoraj z synem byliśmy w Ostrowcu, łącznie 260 km bez problemów, cały czas na maksa 90 parę km /h. Dzisiaj zmieniłem olej.
Jak dla mnie super motorek. Pora wymienić łańcuch.
Seediq_Bale
Una maszynka to w rzeczywistości regularna zrzyna z Hondy CG125. CG była projektowana jako pojazd „nie do zajechania”, w sam raz dla chłopa z wioski który przesiada się z bawołu i nie umie nawet przeczytać w instrukcji, co ile zmieniać olej (i do dzisiaj CG lub jej podróby, ale akurat nie Kymco, są popularne np. w Indonezji i jeżdżą z typowo indonezyjską kulturą techniczną obładowane wiechciem słomy zwożonym z pola 2x większym od samego motoru) I teraz pytanie, czy Pulsar również jest nie do zajechania?
jas13
Czy zżyna? Biorąc pod uwagę, że Kymco jest byłym partnerem Hondy, z licencjami na silniki, to raczej rozwinięta licencja.
Wszystko da się zajeździć, jeśli tylko się chce.
TomekSwan
Ja wyglada jazda w trasie,90 km jest realnie do utrzymania czy to juz za durzo dla tego moto?
Nie chce aby tiry mnie wyprzedzaly.Nie planuje wielkicz tras nim robic.
Jak pracue w tedy silnik,ma wibracje jadac 90 km.
Napiszcie jak radz sobie kiedy mamy niesprzyjajacy wiatr i inne.
Podoba mi sie ten motorek.Ja kupil bym mu szersze opony tj w RKV.
Pzdrawiam,bezpiecznej drogi.
Marcin
Wczoraj jechałem nim sam w trasę ok. 80 kilometrów w obie strony. Motocykl waży 130 kg więc silne podmuchy wiatru są odczuwalne dla kierującego. Przy 90km/h obrotomierz w moim motocyklu pokazuje 7 000 obr. /min, więc nie przekracza czerwonego pola i spokojnie można podróżować z taką stałą prędkością. Przy 100 km/h mam odpowiednio 8 000 obr./min. (początek czerwonego pola). Motocykl można rozpędzić nawet powyżej 110 km/h, ale obrotomierz będzie już wskazywał 9 000 obr./min. więc taka prędkość jest możliwa do osiągnięcia , gdy zachodzi potrzeba wyprzedzenia. Spalanie przy 90-100 km/h w przypadku mojego egzemplarza wynosi 2,5-2,8 l/100 km. Silnik pracuje równo na wolnych jaki na wysokich obrotach, nie przenosi nadmiernych drgań na kierownicę dzięki czemu obraz widziany w lusterkach jest wyraźny. Aktualny przebieg mojego moto to 3 000 km i nie odnotowałem żadnych usterek w okresie gwarancji. Jedyna rzecz, do której mógłbym się przyczepić, to wolno reagujący wskaźnik paliwa – tzn. wskazówka bardzo powoli przesuwa się po uruchomieniu silnika, jak i powraca do pozycji wyjściowej po jego zgaszeniu. Ze swojej strony jak najbardziej polecam ten motocykl – w czerwonym kolorze ma diamentowy lakier, który ładnie się mieni w słońcu 😉
Sebastian - Blue Moon vlog
Bardzo ładny opis.
Stan
Ładna to może być baba. Opis jest w miarę rzeczowy:)). Ciekawe tylko ile waży kierowca tego sprzęta, jak z silniczkiem o mocy niecałe 10 kM rozpędza się rzekomo do 110km/h
Sebastian - Blue Moon vlog
około 85 kg waży driver , wg moich obliczeń, przy umiarkowanym wietrze 😉
Stan
To jak ważę jeszcze 21 kg więcej, za Chiny Ludowe tyle bym nie pojechał. Jakbym się rozbujał przy dobrym wietrze do 95 km/h, to już byłby kres możliwości tego sprzętu.
Marcin
Kierowca waży 86 kg i mierzy 180 cm wzrostu. Potwierdzam, że motocykl osiąga prędkość ponad 110 km/h (licznikowe), gdy jedzie sam kierowca. W niedzielę jechałem z synem waga ok.50 kg i bez problemu osiągałem prędkość 100 km/h.
jas13
130kg zalany na full, bez wachy coś koło 115kg
pawmel
czy warto teraz tj. sierpień 2017 kupić tego pulsara z salonu rocznik 2015 ? Czy 2 lata czekania na klienta wpłynęło na jego stan.
jas13
2 lata czekania na klienta wpłynęły na cenę, która poszła 1500 w dół.
Sam motocykl pokrył się pewnie sporą warstwą kurzu. Przydałoby się aby w ramach przeglądu zerowego salon wymienił olej, płyn hamulcowy, przesmarował cięgna i wio.
Na pewno warto skorzystać, że do Listopada jest jeszcze chwila czasu, którą można wykorzystać na jazdę, a nie rozmyślania, ale to Twoje pieniądze i Twoja decyzja jak je spożytkujesz ;))
Freepiter
Potwierdzam warto. Kupiłem tydzień temu. Trochę faktycznie pokryty kurzem. Ale rewelacyjnie odpala. Od razu trzyma obroty i to bez ssania.Dla mnie to nowość bo wcześniej jeździłem junakiem 122rs i już tak ròżowo nie było. Odnośnie kultury pracy silnika w Kymco można pisać w samych superlatywach. Silnik jak by elektryczny. Cisza i zero wibracji. W junaku okulary spadały mi z nosa. Tak jak w opisie. Kymco a
Fosti to niebo a ziemia. Polecam ten Moto. A cena 4990 wydaje się być nie zbyt wygorowana za ten sprzęcie.
Freepiter
…przejechałem pulsarem w trzy tygodnie 1 tys km . Dotarty .. zrezygnowałem z przeglądów i gwarancji. Zmieniłem olej na 300 i 900 km. Raz naciągałem łańcuch. I podciągnąłem sprzęgło. Tyle …..nic się nie odkręciło ani przepaliło . Sprzęt godny polecenia. Ale czy kupiłbym bym go jeszcze raz? Chyba nie. Silnik faktycznie bez wibracji. Ale jednak chyba wolny. Prędkosc max na liczniku 110…. A na GPS zaledwie 95.. Mając ponownie 5000 dołożyłbym bym tysiaka i kupiłbym coś ohc . Np. Junak 125 racer. Wtrysk też byłby plusem.
Kacper
Czesc chlopcy rometowcy.
Pulsar s bardzo mi sie podoba, moze niedlugo zrobie p. k.B, to wtedy kupie sobie takiego sprzęta.
Kiedy my Polacy bedziemy produkowali takiego sprzeta.
Sami powiedzcie, kupisz polskiego czy bedziesz wydawal w kraju ktorego znam tylko z filmow.
Zrobimy motorki beda nasze. Pieniadze u nas sie nie przelewaja, po co kupowac motocykle za granica. Jak sami mozemy robic.
Kacper
Witajcie,co oznacza 2,75 w opisie przedniej opony.
Niemoge odczytc d.przykladu przy innyck motocyklach jest np.100/100 pierwsze sto szerokosc w milimetrach,drugie to wysokosc bierznika.Pozdrawiam bajkerow
serwisrybnik
Ta liczba oznacza ilość powietrza w oponie wyrażona w litrach.
jas13
oznaczenie 100/100 – Pierwsze 100 to szerokość, drugie to wysokość procentowa profilu bieżnika, czyli w tym wypadku 100% wartości szerokości.
2.75 – to oznaczenie calowe mierzone na rantach, podobnie jak w rowerach.
http://www.ne.jp/asahi/wao/top/tech/tire1.html
jas13
Ciekawy jest zapis w instrukcji i homologacji, maksymalna moc jest uzyskiwana przy 8500obr/min, czyli w zakresie czerwonego pola na obrotomierzu.
*Realista
Jestem w posiadaniu tego motocykla (nowy) od czerwca 2018r. Na początek, brak światła STOP. Przerwany przewód pod siedzeniem. Przyczyna, żle ułożony w prowadnicach pod siedzeniem. Po zalaniu paliwa, przeciek benzyny z kranika podciśnieniowego. Uszkodzona uszczelka. Po przejechaniu ok. 199 km przeskok wskazań licznika dziennego na 299, czyli o 100 km więcej niż powinno. Reklamacja. Naprawa, a przy okazji uszkodzenie prędkościomierza. Maksymalne wskazania to 60 km/godz. Kolejna reklamacja i wymiana na nowy zestaw. Póki co jest ok. Po ok. 300 km tarcie klacków hamulcowych i grzanie się tarczy. Serwis poinformował, że klocki muszą się ułozyć. Po następnych 400 km bez efektu. Tarcie mocne jakby szorowanie. Naprawa, regulacja itp. Usterka niby usunięta, ale od czasu do czasu przy hamowaniu słychać stuki klocków hamulcowych. Aktualny przebieg to ok,. 1100 k. To tyle na początek. Nie wiem jak będzie dajej. Ocena niezawodnoiści chyba mocna przesadzona. Drugi raz bym go nie kupił. Wcześniej miałem Romet K125. Przejechałem ok. 14500 km bez żadnej, absolutnie żadnej usterki.
Marcin
Trafił Ci się pechowy egzemplarz. Być może nie służyło mu zbyt długie, kilkuletnie (bo to pewnie motocykl z 2015 r. produkcji), stanie w sklepie.
Ja mam ten motocykl od października 2015 r. i zdecydowanie bym go polecił jako niezawodny sprzęt. Przejechałem nim ok. 4000 km i nie miałem żadnych poważnych usterek. Nigdy też nie zawiódł mnie w trasie, nie został unieruchomiony. Dotychczas wymagał tylko corocznej wymiany oleju, naciągnięcia łańcucha co ok. 500 km i ładowania akumulatora w zimie.
pawmel
Chcę wymienić opony, ale na trochę szersze.
Oryginalny przód jest 2.75, czy 3.00 nie będzie za szeroki ?
Wymieniał ktoś na szersze ?
ala
Jak na 2.75 R18 jest za mały wybór, to 90/90 R18
pawmel
Ale 90/90 R18 to tylna opona, która jest ewidentnie szersza.
Może 70/90-18 na przód?
Anonim
Jak przednia obręcz jest węższa od tyłu to 2.75 calowy lub 80/90-18 metryczny. Np. Metzeler ME22 2.75 – 18 M/C 48P TL Reinf 1546300.
jas13
Po co chcesz zmieniać szerokość i to jeszcze przodu?
Jeśli Kendy dla Ciebie słabo trzymają wymień na Metzelera, Michelina albo Conti, w rozmiarze 2.75-18
bsw
Pewnie dla wyglądu. 2.75 wyglądają słabo – jak w motorowerze…
pawmel
No dokładnie, dla wyglądu. Taki miałem zamiar. Ale zdecydowałam się jednak na Michelin
pilot street 2.75 r18.
Teraz czekam na wymianę. Wyglądają lepiej.
Expert
Rozmiar opon jest podany w książce serwisowej/instrukcji obsługi i wlepce na wahaczu.
Taki rozmiar posiada homologację dla danego pojazdu.
Zmiana na inny , nieprawidłowy rozmiar może nawet prowadzić do problemów z wypłatą ubezpieczenia OC i przejściem corocznego przeglądu, odebraniem dowodu rejestracyjnego w razie kontroli, pokryciem w pełni że własnej kieszeni wszttkich szkód związanych z zdarzeniem na drodze w którym byłeś uczestnikiem ( możesz nawet nie być sprawcą, a płacisz setki tysięcy będziesz ).
Anonim
Mam możliwość kupna takiego pulsara z 2010 roku z silnikiem OHC z przebiegiem 8 tys. Ma ktoś takiego ? Jakieś opinie ?
jas13
Pulsar z OHC to bogatsza wersja, S125 z OHV to wersja basic.