Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Junak M12 – garść nowinek technicznych

Motovlog

To nasza ostatnia video-recenzja w roku 2015. Chopper ze stajni Almotu. Nazwą nawiązuje do znanej już nowej Serii M, i jakościowo rzeczywiście niedaleko od Lifenga leży. Cóż, za oknem słotno i zimno.  Byle do wiosny, a ta zapowiada się ciekawie…

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

4 komentarze

  1. Fajny test.
    Będę czekał na Twoją opinię z jazdy Zippem Luxem. Listopad sypnie ciepłem.
    Może Zipp zdradzi Ci ile dotychczas sprzedał tych motocykli i jaka jest jego przyszłość
    ( akcesoria, części zamienne, przyszłe modyfikacje produkcyjne).
    Ewentualnie służę Ci oryginalną chińsko – angielską homologacją.
    lwg

    Reply
  2. Beny zawsze używaj oba hamulce, chodzi o dobre przyzwyczajenia. W stresującej sytuacji zawsze troszkę szybciej zareagujesz. Piszę Ci to żebyś długo żył i robił dalej dobre filmy 🙂

    Reply
  3. 14:40 te otwory służą do przeniesienia kierunkowskazów na wypadek gdybyśmy chcieli montować sakwy boczne. Przy fabrycznym montowaniu kierunkowskazów montaż sakw byłby niemożliwy.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>