To nasza ostatnia video-recenzja w roku 2015. Chopper ze stajni Almotu. Nazwą nawiązuje do znanej już nowej Serii M, i jakościowo rzeczywiście niedaleko od Lifenga leży. Cóż, za oknem słotno i zimno. Byle do wiosny, a ta zapowiada się ciekawie…
Junak M12 – garść nowinek technicznych
Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.
pysiu
Fajny test.
Będę czekał na Twoją opinię z jazdy Zippem Luxem. Listopad sypnie ciepłem.
Może Zipp zdradzi Ci ile dotychczas sprzedał tych motocykli i jaka jest jego przyszłość
( akcesoria, części zamienne, przyszłe modyfikacje produkcyjne).
Ewentualnie służę Ci oryginalną chińsko – angielską homologacją.
lwg
Motto
Beny zawsze używaj oba hamulce, chodzi o dobre przyzwyczajenia. W stresującej sytuacji zawsze troszkę szybciej zareagujesz. Piszę Ci to żebyś długo żył i robił dalej dobre filmy 🙂
Beniamin Mucha
http://www.motocykle-125.com.pl/blog/porady/jak-skutecznie-zatrzymac-motocykl/
Majkel
14:40 te otwory służą do przeniesienia kierunkowskazów na wypadek gdybyśmy chcieli montować sakwy boczne. Przy fabrycznym montowaniu kierunkowskazów montaż sakw byłby niemożliwy.