Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Videorecenzja Junaka RS 125

Motovlog

Co ma wspólnego stary piec wapienniczy z tegoroczną propozycją Almotu? Dlaczego silnik oraz przełączniki zespolone w nowym RS-ie wyglądają jakby były „skradzione” z Yamahy YBR? Tego i innych rzeczy dowiecie się z naszej nowej Videorecenzji. Zapraszamy.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

4 komentarze

  1. Dobrze by było jakby 3-4 gostków tego Junaka testowało i wypowiadaliby się tutaj jakie są wrażenia z jazd i niedociągnięcia. Ty jako tester nie jesteś tak do końca obiektywny, bo jak za bardzo byś skrytykował, to więcej do testów nie dostałbyś żadnego komarka od importerów.

    Reply
    • a ty myslisz ze to nam zalezy? Przeciez my z tego nie zyjemy (jak inne portale).
      Po za tym dawanie i niedawanie dziala w dwie strony. Nie tak dawno publikowalismy zdjecia motocykla z silnikiem „romet” zrobine w pewnej chinskiej fabryce. Poproszono nas o ich usuniecie ze strony. Mimo wszstko jednak dostalismy Rometa na testy. Potega prasy jest wielka i wszycy o tym wiedza. Wszycy inni boja sie wspomniec slowo chinczyk, a podac fabryke czy cene na rynku chinskim to juz chyba zaden.
      Chcesy rzetelnych opini na temat chinskich motocykli? polecam http://www.motorfans.com.cn/.
      Nazwy modeli bierz z moich artykulow oraz videorecenzji.

      Reply
  2. Gdy mowa o obrotach przy danej prędkości oraz o prędkości maksymalnej to czy mówisz o prędkości na liczniku czy mierzyliście ją dodatkowo przy pomocy chociażby GPSa?
    Wydaje mi się, że jest to dość istotne, ponieważ różnica może między tymi prędkościami może być dość znaczna. Przy mojej MZ RT 125 jak dotąd maksymalna prędkość na liczniku to około 125 km/h jednak na GPS jest to o ile dobrze pamiętam około 115 km/h. Jestem ciekaw czy podobnie jest w Chińskich sprzętach.

    Reply
    • Pisząc o prędkości zawszy podaję licznikowe wskazanie. Akurat w przypadku RSa udało mi się skonfrontować go z pomiarem nad przejściem dla pieszych i przy 55kmh na liczniku, miernik wskazał 50kmh.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>