Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Chińskie silniki

Silnik 152QMI – kopia Hondy GY6

152QMI to silnik stosowany w skuterach. Bardzo popularny w naszym kraju.

IMG_5588

Honda wprowadziła ten silnik w swoich skuterach Elite i Spacey w 1980r. Aktualnie producent nie produkuje już tego silnika, natomiast jest on chętnie kopiowany przez firmy z Tajwanu, Chin i Korei. W samych Chinach produkuje go ponad 100 firm. Stał się tak popularny, iż montowany jest w nawet w skuterach śnieżnych. Seryjne silniki 125ccm osiągają do 10KM jednak po modyfikacjach, ten o pojemności 125ccm potrafi osiągnąć 12,4KM a 150ccm 14KM (przy 12tyś. obrotów).

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

10 komentarzy

  1. Romet 787 125cc ma taki oto silnik. generuje 7,5 konia. co zrobić żeby podnieść jego moc, zwiększyć przyśpieszenie? ostatnio odwiedziłem góry… i tu pojawia się mały problem… 🙂 nie ma jak zredukować a górka spora… czy da się coś z tym zrobić?

    Reply
    • Poczytaj o rolkach wariatora. Ewentualnie cylinder 150ccm, ale to jak wiadomo jest nielegalne…

      Reply
  2. Dziękuję za szybką odpowiedz. Coś z tym muszę zrobić. Na prędkości mi nie zależy, bo jest wystarczająca. tylko właśnie chodzi mi o przyśpieszenie i łatwiejszy podjazd pod strome górki 🙂

    Reply
  3. Jak piszą wyżej silnik ten potrafi osiągnąć po modyfikacjach 12,4 KM. jakich to modyfikacji trzeba dokonać, co trzeba wymienić? z góry dziękuję za odpowiedz.

    Reply
  4. Jak ktoś to tak pięknie napisał. Wpisz tuning 152qmi i wszystko ci wyskoczy… przesiedziałem dwa dni i nic cennego uwagi nie znalazłem… a przecież można to w kilku zdaniach opisać…

    Reply
  5. jak ktoś wie na jakiej stronie tego szukać, to poproszę adres tej strony.

    Reply
  6. Gdzie mogę dostać części do Rometa Black city 125? Szukam wszędzie a nigdzie nie mogę dostać pierścieni do niego, z zdenerwowania oddałem az motor do mechanika aby dobral pierscienie do niego i nic, nigdzie nie mógł dostać takich. Najlepiej by było jakby znalazl ktos dla mnie caly kit 150 do niego albo te pierscienie do tłoka 125.

    Reply
    • Langer Tychy.

      Reply
    • BARTI, Chłopie! Same pirścienie to się wymieniało kiedyś w starych rometach i wueskach. Jak wał korbowy z łożyskami sprawny to kup cały zestaw cylinder+tłok+pierścienie i po kłopocie. Części do GY6 są tanie jak barszcz więc nie ma co podcierać tyłka szkłem.

      Reply
  7. Nie polecam.
    Ocena 2/10

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>