Chińskie silniki

Silnik 157FMI OHC – kopia Hondy CBF

To niezbyt popularna wersja ale chyba najbardziej obiecująca, bo Honda wprowadziła ją do produkcji w 2007r.

20146121717442

Jest to silnik z wałkiem w głowicy, łańcuszkiem rozrządu. W tych silnikach przyłożono więcej uwagi do tego aby dobrze wyważyć wał napędowy. Ten zabieg ma redukować drgania, dzięki temu nie ma konieczności stosowania dodatkowego wałka wyrównoważającego w głowicy. Silnik jest lżejszy od klonów Hondy CG i CB o 2kg. Niestety jest też droższy a przez to niechętnie zamawiany przez importerów. W Polsce spotkamy go w Romecie ADV.

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>