Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Keeway Zahara 125

Dodaj do porównania
Keeway Zahara 125

Piękny skuter w stylu retro, napędzany silnikiem o mocy 8,57KM. Nie jest to wysoki wynik, jeżeli porównać go z innymi skuterami o tej pojemności, niemniej jednak przy swojej niskiej wadze skuter bardzo chętnie przyspiesza do 80km/h, rozpędzenie go do prędkości 95km/h trwa już zdecydowanie dłużej.

Keeway przyzwyczaił nas do dobrej jakości plastików i ich spasowania, nie inaczej jest w tym modelu. Zadbano o wszystkie szczegóły. Pięknie komponująca się kanapa, stylowe liczniki oraz bagażnik domykają całości.  Jako ciekawostkę należy dodać iż motocykl posiada także LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej.

Do poczatku 2017 roku ten ciekawy skuter był niestety propozycją tylko dla mieszkających przy granicy z Czechami lub Słowacją.  Do końca 2016 roku oficjalnym dystrybutorem Keeway na Polskę był Romet i wszystkie budżetowe motocykle tej marki nie były na rynku krajowym dostępne, przypuszczalnie były zbyt silną konkurencją dla pojazdów z Dębicy. A ten skuter jest właśnie mocną konkurencją dla Rometa Retro 125.

Od roku 2017 polskim importerem pojazdów marki Keeway został Motor-Land i od razu wprowadził Zaharę z EURO IV do oferty. „Nowa” Zahara oczywiście posiada wtrysk paliwa oraz układ hamulcowy CBS.

 

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
6.3
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
8.57
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
110
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.057
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Wtrysk
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
2 (OHC)
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Automatyczna
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
95
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
80
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
725
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
690
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
1840
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
90/90 R12
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
3.5/ R10
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

20 komentarzy

  1. Wstydził bym się tym jeździć po drodze publicznej… Stylistycznie coś w stylu Giorgio Armani na haju. Jak połowa closetu i hulajnogi ucięte i zespawane żywcem…A „to to” z boku to co niby jest kranik od wody zdrojowej…

    Reply
    • kto toleruje takich anonimowych ..hejterów.. Wstydź sie człowieku, ze żyjesz, ponieważ na bank jesteś niskim, zakompleksionym chłopcem z łapkami cienkimi jak sarenka i problemami z własną osobowością..! I na bank pochodzisz z nizin społecznych..

      Reply
    • Jeżdżę drugi sezon i nie uważam że jest czego się wstydzić.Wręcz przeciwnie 125 tka całkiem ładnie się prowadzi.
      Wstydzić to możesz się ty swojej wypowiedzi.Osobiście polecam Zaharę 125 kę .

      Reply
      • słusznie, jeżdżę już trzeci sezon wynik to 12 000 km wymieniłem klocki tył, opona tylna no i z własnej winy, musiałem tulejować gniazdo świecy zapłonowej(zestaw naprawczy za 40 pln). Na początku prędkość licznikowa to 110km/h z czasem rolki pasek-zużycie, prędkość spadła do 100km/h i odcinka paliwa. Ale jak na swoje chińskie konotacje jakość przyzwoita

        Reply
        • Podobnie naprawiałem gniazdo świecy koszt 20pln tuleja.po 10 000 wymieniłem rolki na 12.5g prędkość wróciła do 110km

          Reply
          • Mam już 26000 i uwaga do wszystkich,jeżeli słyszycie dziwny hałas z tyłu oraz dziwne zachowanie napedu cvt, a serwis wam powie ze powinno wymienic się całe sprzeglo.Zdejmijcie sprzeglo z korektorem momentu i przesmarujcie bieżnie korektora do której serwisy że smarem nie docierają. Wasz koszt to smar natomiast serwisowa naprawa z wymianą zespołu to 900pln plus robocizna

    • To jest skuterek klasy 125.
      Więc drogi to pewnie jakieś mniej uczęszczane,miasto,wioska.
      Nie wymagaj od skuterka 125 że to super luksus furka.
      To skuterek dla pasjonatów. no i jak zawsze bezpiecznej drogi.

      Reply
  2. Też pochodzę – jak to piszesz „z nizin społecznych” a z tym złamasem powyżej się nie zgadzam! Mnie też opiszesz jak wyglądam?

    Reply
  3. Szanowny Beniaminie,
    w/w model jest zailany wtryskiem.

    https://poland.keeway.com/product/zahara-125-e4

    Reply
    • Artykuł był publikowany w 2015 roku. Wtedy Zahara miała jeszcze gaźnik.
      Dzięki za czujność, dopisaliśmy już adnotację że Euro IV posiada wtrysk i CBS.

      Reply
      • Umknęło mi że ten artykuł jest z 2015 roku. 🙂

        Reply
        • jeżdżę tym skuterem od 2020 r. i złego słowa powiedzieć nie mogę. Zahara przejechała już prawie 4 tys. km i mimo, że to produkt made by China to nic się z nim nie dzieje, a pokonywanie kilometrów to czysta przyjemność.

          Reply
      • Witam panie Beniaminie czy ten sprzęt będzie u nas dostępny
        Keeway Vieste 125cc

        Reply
        • Jest dostępny od 2021 roku. Całkiem możliwe że niedługo trafi do naszej redakcji na testy.

          Reply
  4. Witam,posiadam ten model skutera i muszę wlać już do niego olej. Czy ktoś podpowie jaki? Będę wdzięczna.

    Reply
    • ja wlewam olej syntetyczny 5w40 z marketu za 20pln litr, wymieniam co 1500 -2000. Do przekładni Hipol 15 F za 18pln litr do hamulca raz na sezon DOT4. Raz na sezon świeca NGK lub też Marshall Iryda. Tłumik przelotowy z DB killerem, stary ze względu na wagę lubił mi pękać na łączeniu rury z tłumikiem.

      Reply
  5. Mam pytanie gdzie można by było kupić całkowitą obudowę skutera Benyco Space. Chodzi o wszystkie plastiki łącznie z siedziskiem, rok produkcji 2014. Ktoś podpowie? Pozdrawiam 🙂

    Reply
    • Podobnie naprawiałem gniazdo świecy koszt 20pln tuleja.po 10 000 wymieniłem rolki na 12.5g prędkość wróciła do 110km

      Reply
  6. Żądam też pytanie czy macie tapicera bądź patent by zmienić ekologiczną derme tylnego siedziska?

    Reply
    • Nie wiem skąd jesteś, ale ja znam firmę Gorian z Grodziska Mazowieckiego.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>