Blog / Motovlog

Videorecenzja Barton Hyper 125 EFI

Barton Hyper w pełnym okufrowaniu to całkiem ciekawe doświadczenie, zapraszam do obejrzenia kolejnej recenzji.

Videorecenzja Barton Hyper 125 EFI
https://youtu.be/EqOJ6KBf_LI

Udostępnij ten post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

15 komentarzy

  1. Motorek nie dla mnie (myślę o czymś na wycieczki bardziej asfaltowe), ale świetny materiał i montaż. Dziękuję i pozdrawiam!

    Odpowiedz
  2. Stało się, zajeździłem silnik od swojego, nie wiem czemu ale spalił mi cały olej, podejrzewam że wyślizgałem panewki, silnik ma stukot. Niestety problem jest też z silnikiem jest to kopia suzuki GN gdzie nigdzie go nie ma, używki raczej ceny zaporowe. Ale mam szalony plan żeby wsadzić 175 od moretii, wymaga to niestety przerobienia zaczepów. Co sądzicie? dobrze robię? Sezon leci, a ja bez moto narazie, ehh

    Odpowiedz
    • Jeśli trakcja oraz sam motocykl podobają Ci się to dobrze robisz, aczkolwiek musisz być świadomy że kasy jaką złożysz nie odzyskasz. Satysfakcji nie da się przełożyć na pieniądze, więc dlaczego nie ?? Napewno pod kątem osiągów będziesz zadowolony. Bedziesz miał fun z jazdy ale chyba o to chodzi ? Prawda ? Przemyśl to też pod kątem prawnym..tzn . Z tego co wiem Nie masz prawa jazdy kat.A, więc raczej ten sezon masz raczej z głowy. Ja zrobiłem prawko w 3 miesiące od zapisania się na kurs do momentu zdania. Sam pomysł fajny. A jaki masz motocykl?

      Odpowiedz
      • Kreidler Street, jedyny motocykl na którym się nie czuję jak na chomiku, mega wygodny i fanie się prowadzi. To że kasy nie odzyskam to się nie martwię, już by mi moto służyło.

        Odpowiedz
        • Sa , przykro słyszeć że komuś przytrafiają się takie niemiłe niespodzianki w trakcie sezonu. Ale dżisas panie i panowie piszcie w konkretnych tematach (ja myślałem że chodzi o Hypera) bo robi się za przeproszeniem burdel.

          Odpowiedz
          • racja, musimy być bardziej uważni i czyścić.
            Sa, proszę przenieść zapytanie o silnik na forum !

    • Jeśli silnik masz taki, jak GN, to są dostępne nowe takie silniki w wersji zarówno 125, jak i 200. Sebastian – Blue Moon vlog – kasę włożoną w motocykl, to odzyskają tylko handlarze, więc trochę bez sensu takie rozważania warto-nie warto. Są ludzie, którzy, np. reanimują za ciężką kasę swoje zajeżdżone chińskie skutery , i chociaż dla mnie to też nie ma sensu, to jednak są oni tak przywiązani do swoich maszyn, że nie maja serca ich złomować.

      Odpowiedz
      • Gdzieś w necie czytałem o wsadzeniu silnika z chińskiego crossa w ramę Pannoni

        Odpowiedz
    • Jak to nie ma? Wpisujesz w Google Silnik K157FMI i masz.
      Pierwszy lepszy wynik masz tutaj: https://maxmoto.pl/silnik-komplet-do-suzuki-gn125,id13928.html
      Możesz też zapytać w Keewayu o silnik do TX125 jeżeli chcesz sprawdzoną jakość.

      Odpowiedz
      • Niby tak, ale w tej cenie to już mogę mieć 250 albo więcej, a to mi się lepszą opcją wydaje, bo zniwelowałbym braki mocy, co były największą bolączką

        Odpowiedz
        • Są dostępne takie silniki o pojemności 200 ccm. Pewnie pasowałby bez żadnych przeróbek. Chyba po 2700 stoją na allegro.

          Odpowiedz
        • Proszę 200cc – powinno być plug and play (trzeba zapytać o moduł) – a sądząc po zdjęciach pochodzi z tej samej fabryki co twój Kreidler czyli z Qingqi.
          https://allegro.pl/oferta/silnik-200-cc-suzuki-gn-dr-keeway-rks-rkv-tx-125-7577256409

          Odpowiedz
          • Niby tak, tylko że te 200 to nie wiadomo czy faktycznie to ma 200, nie ma żadnych informacji o tym silniku, opinii, oznaczeń. Jak popatrzeć na zdjęcia 125 i tej 200 to wyglądają identycznie. Kot w worku jak dla mnie. Jutro jadę do lekarza z moim, zobaczymy co powie.

          • Czemu niby nie wiadomo?
            http://www.qingqi.com.cn/product/uzealclassic200h.htm
            Qingqi produkuje taki silnik, i nawet montuje go w swoich motocyklach.
            Co by tutaj miało się nie zgadzać? Zresztą po numerze silnika poznasz
            157FMI – 125 cc
            1XXFMJ – 150 cc
            1XXFMK – 175 cc
            1XXFML – 200 cc
            1XXFMM -250 cc (również 233)

    • Dopasowując silnik z innego moto najważniejszy warunek to zębatka zdawcza musi być w jednej lini z tylną potem możesz przerabiać i się bawić. Trzeba dokładnie zwymiarować dawcę.

      Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>