˙
Gdy w cieniu temperatura sięga 35 stopni Celsjusza, nawet jazda motocyklem jest jak jazda przez piekło. Na szczęście upały zelżały, a gdyby dobrych wiadomości było zbyt mało, to dodatkowo spadła także cena fantastycznie stylowego Bartona Cafe Racer.
Ten wyjątkowy motocykl inspirowany jest kulturą cafe racerów wywodzących się z Wielkiej Brytanii. Charakterystyczna, długa linia zbiornika połączona z kształtną sekcją tylną, wraz z klasycznymi osłonami lag i pięknymi wersjami kolorystycznymi czyni Cafe Racera motocyklem niepowtarzalnym. Teraz cały ten styl można kupić taniej.
Z poziomu 6499, aktualna cena spadła i zatrzymała się na kwocie 5699. Za zaoszczędzone 800 zł można skoczyć na dobrą kawę jakieś 50 razy (naprawdę to obliczyliśmy!), albo dokupić kask dla siebie i pasażera lub pasażerki.
Chcesz wiedzieć jak sprawuje się Cafe Racer? Sprawdź to w testach przeprowadzonych przez niezależne redakcje motocyklowe. A teraz spiesz się do swojego Autoryzowanego Dealera Barton Motors.
https://barton-motors.pl/modele/motocykle-125/barton-cafe-racer
https://barton-motors.pl/gdzie-kupic
Informację nadesłano przez Barton Motors
Maciej
Ten motor jest w stanie przeprawic sie przez piach, las czy jakies pole jak klasyyczny scrambler c?
Anonim
Taka sugestia.
Może lepiej zrobić oddzielna zakładkę
press kit z podstawowymi informacjami firmy, importera.
Później uzupełniać o właśnie takie informacje.
Dlaczego? Nie każdy jest podatny na taką formę reklamy.
Nie potrzebnie jest taka informacja „podpisana” przez jednego z autorów strony. Wprowadza to w błąd, wrażenie artykułu własnego.
Co z testem Bartona Hyper?
Nie został opublikowany?
Nie dostał autoryzacji importera?
Beniamin Mucha
1) Ale przecież jest osobna kategoria – INFORMACJE OD PRODUCENTÓW – po lewej w środku strony.
Nad tytułem na czerwono też napisane BLOG / Informacje prasowe, dodatkowo pod tekstem napisano „nadesłano przez Barton Motors”.
Nie bardzo wiem czego dotyczy sugestia.
2)Test Bartona Hypera bedzie opublikowany. Brakuje mi jednego ujęcia, potem trochę montażu.
Barton w przeciwieństwie do Rometa nie wymaga autoryzacji.
Byliśmy teraz Junakami na Czechach to nie było czasu.
Anonim
Ok, nie jest tu częstym gościem i nie zauważyłem .
Wyglądało to dla mnie jakby to był Twój autorski tekst.
mako
Podbijam. Czy tym modelem jestesmy w stanie normalnie przejechac przez jakies szutry i lekki teren jak w typowych, scramblerach ?
Przemysław
Opony typowo szosowe plus raczej delikatna rama i wahacz. Ja bym raczej do jazdy w lekkim terenie go nie brał. Scrambler to z niego nie będzie nawet po zmianie opon.