Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Informacje prasowe

Barton Cafe Racer 800 złotych taniej!

Barton Cafe Racer 800 złotych taniej!

˙

Gdy w cieniu temperatura sięga 35 stopni Celsjusza, nawet jazda motocyklem jest jak jazda przez piekło. Na szczęście upały zelżały, a gdyby dobrych wiadomości było zbyt mało, to dodatkowo spadła także cena fantastycznie stylowego Bartona Cafe Racer.

Ten wyjątkowy motocykl inspirowany jest kulturą cafe racerów wywodzących się z Wielkiej Brytanii. Charakterystyczna, długa linia zbiornika połączona z kształtną sekcją tylną, wraz z klasycznymi osłonami lag i pięknymi wersjami kolorystycznymi czyni Cafe Racera motocyklem niepowtarzalnym. Teraz cały ten styl można kupić taniej.

Z poziomu 6499, aktualna cena spadła i zatrzymała się na kwocie 5699. Za zaoszczędzone 800 zł można skoczyć na dobrą kawę jakieś 50 razy (naprawdę to obliczyliśmy!), albo dokupić kask dla siebie i pasażera lub pasażerki.

Chcesz wiedzieć jak sprawuje się Cafe Racer? Sprawdź to w testach przeprowadzonych przez niezależne redakcje motocyklowe. A teraz spiesz się do swojego Autoryzowanego Dealera Barton Motors.

https://barton-motors.pl/modele/motocykle-125/barton-cafe-racer

https://barton-motors.pl/gdzie-kupic

Informację nadesłano przez Barton Motors

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

6 komentarzy

  1. Ten motor jest w stanie przeprawic sie przez piach, las czy jakies pole jak klasyyczny scrambler c?

    Reply
    • Taka sugestia.
      Może lepiej zrobić oddzielna zakładkę
      press kit z podstawowymi informacjami firmy, importera.
      Później uzupełniać o właśnie takie informacje.
      Dlaczego? Nie każdy jest podatny na taką formę reklamy.
      Nie potrzebnie jest taka informacja „podpisana” przez jednego z autorów strony. Wprowadza to w błąd, wrażenie artykułu własnego.
      Co z testem Bartona Hyper?
      Nie został opublikowany?
      Nie dostał autoryzacji importera?

      Reply
      • 1) Ale przecież jest osobna kategoria – INFORMACJE OD PRODUCENTÓW – po lewej w środku strony.
        Nad tytułem na czerwono też napisane BLOG / Informacje prasowe, dodatkowo pod tekstem napisano „nadesłano przez Barton Motors”.
        Nie bardzo wiem czego dotyczy sugestia.
        2)Test Bartona Hypera bedzie opublikowany. Brakuje mi jednego ujęcia, potem trochę montażu.
        Barton w przeciwieństwie do Rometa nie wymaga autoryzacji.
        Byliśmy teraz Junakami na Czechach to nie było czasu.

        Reply
  2. Ok, nie jest tu częstym gościem i nie zauważyłem .
    Wyglądało to dla mnie jakby to był Twój autorski tekst.

    Reply
  3. Podbijam. Czy tym modelem jestesmy w stanie normalnie przejechac przez jakies szutry i lekki teren jak w typowych, scramblerach ?

    Reply
    • Opony typowo szosowe plus raczej delikatna rama i wahacz. Ja bym raczej do jazdy w lekkim terenie go nie brał. Scrambler to z niego nie będzie nawet po zmianie opon.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>