Strona główna › Fora › Opinie › Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju › Odpowiedz do: Barton Hyper 2019 – brak korka spustowego oleju
Właśnie zapomniałem napisać o łańcuchu.
Łańcuch w tym motocyklu naprawdę nie jest zły. Ale często właśnie jest za mocno naciągnięty.
Tam wachacz jest na kołysce. Jest duży skok zawieszenia. Trzeba ten łańcuch naciągać raczej za słabo niż za mocno.
Jak w enduro , crossie.
Ustawić należy naciąg na obciążonym siedzenie.
Trzeba posadzić kolagen o podobnej wadze na moto i dopiero ustawić.
Ja bym ustawił zawory bez demontowania zbiorniki.
Najpierw jednak trzeba zdemontować te łapy z blachy za pomocą których silnik jest mocowany do ramy przy zaworze ssącym (3 śruby).
Potem dopiero jest dojście na klucz 24.
I można odkręcić dekiel zaworu.
Ale samo ustawienie zaworu ssącego jest na czuja i trzeba mieć doświadczenie. Tam nic nie widać . Trochę lusterko pomaga.
Zawory podparły się przy przebiegu 5tys km.
Kolega sam tego nie potrafił zrobić i chciał już silnik zdejmować żeby to zrobić.
Zdejmowanie baku nie wiem czy jest proste ale raczej nie.
Normalnie trzeba odkręcić jedną śrubę pod siedzeniem i popchnąć bak do przodu.
Ale w tym moto na pewno trzeba odlączyć dwa ledy. Ten plastik przy stacyjce będzie blokować i atrapy osłon chłodnicy. Te kratki po lewej i prawej też chyba coś tam blokuj.
Nie wiem dokładnie przez to trzeba delikatnie demontować.
Siedzenie: najpierw boczki , lewy i prawy.
Po jednej i drugiej stronie śruba na klucz 8 lub 10 do odkręcenia .
Potem pod siedzeniem pasażera jest zaczep.
Trzeba na siedzenie pasażera naciskać z całych sił i wypychać kanapę do tyłu.
Przeszkadza w tym zadupek.
Trzeba uważać lub zdemontować najpierw ten zadupek. Te plastiki między wydechami.