Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Ciekawostki / Porady

10 przykazań motocyklisty

10 przykazań motocyklisty

Kupujesz pierwszy motocykl? Zapoznaj się z tym! Może to uratuje twoje kończyny, twoje flaki, a może nawet twoje życie.

1) Nie będziesz rżnął kozaka
Nigdy nie bądź zbyt pewny siebie. Nie jesteś królem szos. Inni też mają prawo jechać po drodze. Miej pokorę!
2) Nie będziesz zapierniczał
Nie bądź głupi, nie rozwijaj manetki do oporu w każdej chwili. Szybko zużyjesz silnik, albo będzie „gleba”.
3) Nie będziesz wyprzedzał na skrzyżowaniu
Wyprzedzając na skrzyżowaniu jesteś extremalnie narażony na utratę życia.
4) Nie będziesz olewał kierunkowskazów
To prawda, że wyprzedzanie nieraz zajmuje 2-3 sekundy. Jednak w tym czasie naprawdę da się włączyć kierunkowskaz.
6) Nie będziesz wisiał na ogonie
Zachowaj bezpieczną odległość. Jazda na zderzaku jest głupia pod każdym względem i nic nie daje.
7) Będziesz unikać białych pasów
Pomalowane białą farbą pasy, to miejsca gdzie jest ślisko jak na lodzie, szczególnie gdy jest mokro.
8) Ćwicz przeciwskręt
Przeciwskręt pozwoli Ci znacznie skuteczniej ominąć nagłą przeszkodę, lub wejść w zakręt przy dużej prędkości.
9) Nie dasz się sprowokować
Niejeden będzie chciał z Tobą się ścigać, masz bezwarunkowo olać głupca. To się źle skończy, przegrasz wyścig, bo masz tylko 125ccm, albo stracisz życie.
10) Będziesz pozdrawiać innych motocyklistów
Tzw „lewa”, mijając motocyklistę, brataj się z nim. Przynależność do grupy daje jeszcze większą frajdę.

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

5 komentarzy

  1. I tak będę zapierniczał 🙂 … to jest silniejsze odemnie!!!

    Reply
  2. „Ja wolniej nie umiem” czy „tym motorem/autem wolniej się nie da” – ale jak minąć granicę choćby ze Słowacją to nagle każdy umie i nawet maszynka jest już w stanie przepisowo jechać:).
    Sory za uwagę ale jak widzę, jak u Słowaków po podwyższeniu kar za prędkość spadły statystyki wypadków to nie mogę się powstrzymać.

    Reply
  3. Kto szybko jedzie to go później wolno niosą!

    Reply
  4. Nie ma nic lepszego niż dostojne przemieszczanie się z prędkością 80-90km/h. Można popodziwiać widoki, ładne dziewczyny itp 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>