Które 125-tki są zablokowane

Strona główna Fora Tuning 4T Które 125-tki są zablokowane

  • This topic has 71 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 1 years temu by Robert.
Przeglądają 50 wpisy - 1 przez 50 (z 72 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #346 Reply
    Tutenhammon
    Gość

    Witam,

    Jak w temacie, interesuje mnie które 125-tki 4t są zablokowane? Chciałbym mieć coś co bez problemu poleci te 120 km/h a nie zamuła 90 i cie tiry wyprzedzają.

    #347 Reply
    Dawid Parus
    Keymaster

    Jak do tej pory nie spotkaliśmy się z blokadami w silnikach 4t. Pewnie dlatego, że przy tej pojemności i przy 4 suwach pracy silnika 15 koni to już dużo. Można kombinować z mapami zapłonu w egzemplarzach wyposażonych w elektroniczny wtrysk paliwa. Wielu wycina katalizator. Dźwięk się zmienia i wydaje się że jedzie szybciej :). Można też usunąć recyrkulację spalin, moto staje się elastyczniejsze.

    Natomiast w silnikach 2T to większość ma blokady.

    #1519 Reply
    Paweł
    Gość

    ja w swojej ybr szukałem blokad i nic nie było.
    Ale jeśli chodzi o wydech to najprawdopodobniej jest zwężka za kolankiem,recyrkulacja spalin i katalizator.
    Spróbuję się tego pozbyć i zobaczymy.

    #1899 Reply
    Pasiu
    Gość

    No żeby daleko nie szukać większość np. Marauderów 125 z DE ma blokady koło 80km/h.
    Kupę ludzi szuka po różnych forach jak to obejść…

    #1935 Reply
    Andrzej
    Gość

    Witam mam rieju rs 125 4t z 2006 roku czy jest mozliwosc zwiekszenia mocy bo jak do tej pory nie moge przekroczyc sto kiletrow czy one maja jakis blokade

    #1936 Reply
    Marcin
    Gość

    Witam serdecznie

    Koledzy mam pytanie kupiłem nowy skuter barton huragan 4T 125 zrobilem nim juz ok 1000 km i mam pytanie czy ten skuter ma jakas blokade?jesli tak to gdzie ona się znajduje bo V max 90 km wiecej nie wydusi z niego?

    #1937 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Nie mam pojęcia czy ma blokady, raczej nie sądzę, bo przecież lepiej by było dla producenta gdyby sprzedawał mocniejszy sprzęt. Blokady są w sprzętach z Niemiec, bo tam kategoria prawa jazdy A1 upoważniała do maksymalnej prędkości 80kmh.

    Co do sposobów przyspieszania skuterów, to wchodzą w grę sportowe tłumiki i rolki wariatora. Te ostatnie zabiorą przyspieszenie na poczet prędkości. Ale nie mam pojęcia ile to warte. Tuning skuterów 125 w Polsce dopiero raczkuje. Powodzenia.

    #3365 Reply
    GriZzzly
    Gość

    W niektórych silnikach 4T 125 ccm sa blokady np. na module- zauwazalne gdy moto nie chce przekroczyc 9 tys. obrotow, wukl. wydechowym zwezka + sito + powrot, seryjny filtr paliwa o malej przepustowosci, mozna jeszcze zamontowac pompke paliwa podcisnieniowa , a jak ktos chcialby ladowac kase no to potem dochodzi cylinder, sport. gaznik, wydech przelotowy, filtry odpowiednie…. Itd. Itd. Ale pamietajcie… Rozpedzic sie kazdy umie… Hamulce najwazniejsze!!!! 😉

    #3632 Reply
    Szymon
    Gość

    Sory ze odświeżam. Mam bartona tz 125 z salonu… Ktos moze mi cos o nim powiedziec?? Ma blokade? Nie ma? Co zrobic zeby szybciej lecial? Na liczniku ma 140. wg danych technicznych przelotowe ma 80 ale 100 ciagnie… I tyle… Jakby go cos trzymalo na kazdym biegu zatrzymuje sie na 7 tys obrotow mimo ze ma 11 max… Bede wdzieczny

    #3869 Reply
    Angelx
    Gość

    Witam może ktoś powiedzieć doradzić …mam kupiony motor od kogoś a ten ktoś kupował w salonie Media ma…..i mi tylko wyciska 70 km .h. a ma na liczniku 125 km czy są w tym motorze blokady model to jest TORQ Rimo 125 pozdrawiam i dziękuje 🙂

    #3881 Reply
    Adamek
    Gość

    ziomek powiem ci mam kawasaki klx 125 w wersji d-tracker i blokowanie się przy 7 tyś u mnie też miało miejsce ja to rozwiązałem tak że przy sprzęgle miałem kable jakieś do sprzęgła wystarczyło je rozpiąć i połączyć drutem tworząc most dokładniej jest to na yt proszę wpisać sobie kawasaki klx 150 i tam jest gdzieś pokazane unlock rpm czy jakoś tak
    🙂

    #4788 Reply
    Junak 127
    Gość

    A jak sprawa przedstawia się z Junakiem 127 ?

    #4790 Reply
    Langer
    Uzytkownik

    Junaki 125, podobnie jak motocykle innych marek nie są fabrycznie blokowane. blokady stosuje się w pięćdziesiątkach, aby ograniczyć ich prędkość do 45 km/godz. Motocykle 125 nie mają kodeksowych ograniczeń prędkości, więc nie trzeba ich blokować.

    #5021 Reply
    Dawid
    Gość

    witam mam nowego duke 125 2017r. motor ma w dowodzie 11kw co jest normą jak na 125 ale wydaje mi sie ze gdzieś jest przyblokowany ważę 65kg wiec to nie w tym problem ale motor jedzie max 105km/h jak sie zegnę to max 110km/h ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak słabo ,dodam że do 80km/h bardzo zrywnie sie rozpędza ?

    #5398 Reply
    DonPaco
    Gość

    Panowie co za bzdury piszecie, ze 125 nie są w ogóle blokowane.
    Od niedawna jestem posiadaczem nowego ZIPP QUANTUM 125 i jest zblokowany jego max prędkosć to 75km/h.
    Podobnie jak inne chinskie skutery 125 4t. Jeżeli prędkosć maxymalna wynosi 80km/h i kręci sie do max 7tyś obr. to nie ma takiej opcji , że nie ma blokaty i poprostu tak ma być przy takiej pojemności! Dla przykładu odblokowane 50 kręcą się do 90km/h. Wystarczy logicznie pomyśleć.

    #5403 Reply
    Reedbullek
    Gość

    To na czym są w końcu te blokady w 125 ??? moduł? cewka? gaźnik? zwężka wydechu ???
    nikt nie wie?
    Mam Aprilię 125 Motard i z biedą wycisne z niej 80km.

    #5458 Reply
    Jazdanamaxsa
    Gość

    Witam posiadam junaka 901rs mam silnik nie orginalny 125 moja predkosc max to 85 chciałbym zwiekszyc moc do 140 jak to zrobic wymieniłem zebatke przednia z15/16 tylnia bez zmian wymieniony modół zapłonowy i zwiekszone dysze i osiagi 90 ta sama predkosc co mam jeszcze wymienic zeby zwiekszyc moc ktos pomoze wie skad wydusic jeszcze odrobine mocy prosze o pomoc

    #5464 Reply
    jas13
    Moderator

    Odblokowane 50-ki w extazie ciągną do 70km/h, wyduszenie 90km/h wiązało się z modyfikacją silnika, wydechu i napędu. 125 też możesz podkręcać ale nie będzie to odblokowanie, no chyba że jest to zablokowana mito 2t

    #5542 Reply
    szurgot
    Gość

    Wita. Mam rometa Retro 7 125cc. Bardzo długo szukałem blokad i nic nie znalazłem. Żaden mechanik nie pomógł. Jedyne co pomogło to wymiana cylindra na 163cc (ja kupiłem Airsal). Wszystko inne pasowało, głowica, gaźnik itd. Fakt że skuter teraz pali gumę jak rusza ale niestety vmax wciąż 80km/h. Będę dalej kombinował co robi. Najlepiej chyba teraz wymienic wariator

    #5592 Reply
    grzegorz
    Gość

    Witam mam TGB X-Motion silnik bez modyfikacji vmax 125 przy 9100rmp jestem bardzo zadowolony

    #5595 Reply
    Przemek
    Gość

    Ja mam Dark stara od ponad roku i poza rdzą wszędzie gdzie to możliwe nawet na oparciu jest ok. Ale tak jak koledzy wyżej dochodzi do 7tys i koniec. Szarpie i widać że chce ciągnąć dalej bo ładnie sie zbiera do tych 80km/h ale nie idzie. Czasem jak ma dobry dzień sie bujnie chwilowo troche więcej ale za kawałek znowu to samo. Ma ktoś sposób by to zniwelować? Jakiś pomysł?

    #5827 Reply
    iman
    Gość

    jedynym wyjściem jest kupno markowego skutera nap.. Hondy125 i pewna pretkość około 120 km/h.

    #5844 Reply
    tadeusz
    Gość

    mam syma 125 z roku2016 czy blokowany igdzie

    #5845 Reply
    Magda
    Gość

    Witam. W tym temacie polecam wpis dotyczący Hondy Rebel 125 i jej fabrycznego „zdławienia” poprzez m.in.zmniejszenie kanałów dolotowych http://cyclone-motor.blogspot.com/2017/06/tuning-regresywny.html

    #5846 Reply
    Andre
    Uzytkownik

    Co wy chcecie zarżnąć silniki?125-ka to nie 500 lub litrówka!

    #5850 Reply
    jas13
    Gość

    Może być blokowanie obrotów, ale w celu zabezpieczenia silnika przed przekręceniem, a nie blokada prędkości. Realizuje się to przez odcinanie zapłonu, więc silnik czka i nie ciągnie.
    125-ki były projektowane dla lekkich nastolatków, a nie panów z masą bliską 100kg.
    Skuteczny tuning to modyfikacja silnika i napędu, zazwyczaj zwiększenie pojemności, modyfikacja gaźnika i modyfikacja przełożenia.

    #5861 Reply
    Jurand
    Uzytkownik

    Witam.Wiki podaje,że Honda Shadow była specjalnie modyfikowana na rynek niemiecki.Ograniczenie prędkości do 80km dla motocykli lekkich na prawko kat A1.Zmieniony jest min. moduł.Wiem,że to nie jest demon prędkości jednak czytając fora dziwi duża różnica w osiągach tj 80/90-120 i nie chodzi tutaj o obciążenie wagowe.Coś z tymi blokadami jednak chyba jest.

    #6092 Reply
    Mariusz
    Gość

    Witam mam Bartona Classic 125,do 90tki rozpędza się bardzo szybko,później buja sie do 110-115,obroty max 8,5tyś.mam wrażenie że coś go blokuje może ktoś coś wie na jego temat?czy zlikwidowanie zwężki w wydechu coś zmieni?

    #6108 Reply
    Krzysztof
    Gość

    Witam. Przymierzam się do Piaggio X10 125. Z opisów w sieci wynika że do 90km/h buja się całkiem nieźle a późiej muł. Czy ma jakąś blokadę czy tak już będzie jeździł. Dla przykładu inne 125 o podobnej masie lecą nawet do 110.

    #6148 Reply
    Michal
    Gość

    Witam, rowniez mam duke125 z 2017, osiagi sa podobne jak i kolegi wyzej to jest 115km/max po prostej z tym ze waze 110kg nie 65 ;p

    #6153 Reply
    Łukasz
    Gość

    Mam ogara caffe 125cm3 predkosc max to jakies 90km/h. średnio jeździ koło 80-85 km/h zmieniam zębatki przod na 16 z 15 i tyl z 49 na 41 zobaczymy jak bedzie. Czy w tym modelu noga byc ukryte jakies blokady?? nie ma obrotomierza a po osiagnieciu opisanej wyżej prędkości moto jakby shamowuje

    #6204 Reply
    Marek
    Gość

    Mam Yamaha Virago 125 max ciągnie 93km/h taki tez ma moduł i więcej nie da rady,pytałem mechanika czy zmienić moduł na(P) który osiąga 107km/h,ale mi odradził.Zastanawiam się nad kupnem Hondy Shadow 125,ale też mają blokady tylko większą moc,a chciałbym żeby sprzęt jechał choć do 120km/h żeby spokojnie wyprzedzić Tira,jakaś podpowiedź by mi się przydała,pozdrawiam

    #6226 Reply
    Pjoter
    Gość

    Witam!!! Mam rometa zxt 125 i na 200% jest zblokowany wydechem Rurka w kolanku i wydech końcowy go dławi. Wymieniłem tłumik na chińskiego akrapowica i o dziwo na db kilerze wkręca się na 11tys a wczesniej odcinało go przy 8.5tys. Prędkość wzrosła z 90 na 110km/h. Polecam taką przeróbkę. W planach jest zrobienie wydechu bez blokady od głowicy do końca.

    #6337 Reply
    Łukasz
    Gość

    `

    #6338 Reply
    Łukasz
    Gość

    Trzy dni temu kupilem nowego skutera marki zipp 2017 przejechałem nim 200 kilometrów i skuter zaczął gasnac mi podczas jazdy co jest grane

    #6340 Reply
    Janek
    Gość

    Ja również mam KTMa Duke 125 rocznik 2017. Vmax 105km/h przy 186cm wzrostu i 120+kg masy kierowcy.
    W moim przypadku szóstka jest nadbiegiem, v-max osiagam na 5 w okolicach odcięcia zapłonu.
    Licznik w Duke’u wydaje się nie przekłamywać – przydrożne radary pokazują taką samą prędkość jak licznik moto.

    #6371 Reply
    Michał yeloww
    Gość

    Kymco dawntawn 2016 125i 15koni 175kg plus moje 105kg idzie 100, licznikowo pewnie 95.

    #6447 Reply
    Pawel
    Gość

    Yamaha X-max 125 2017r 15km…V-max 125km/h…bez problemu leci 100km/h…polecam

    #6452 Reply
    Mateusz
    Gość

    Dokładnie tak, moja Honda Forza 125 vmax 128 km/h bez przeróbek. A ważę 100 kg, wzrost 190

    #6586 Reply
    Michu
    Gość

    Witam
    Ja mam junak127 jest to najcięższe 125 od junaka (dbr fosti) 8 kucy biją to do 100 110 na płaskim asfalcie.przerobiiny wydech zembatka16 i dysza 90 mam 180cm 84 kg

    #6597 Reply
    Tomasz
    Gość

    witam. mam bianci falco 125 zablokowany fabrycznie na 8000 tys. obrotów więc co nie którzy niech nie wypisują bzdur że 125 nie mają blokady . dodam że ten motorek to 4t z gaźnikiem z 2015 roku.zmieniłem moduł zapłonowy i obroty się odblokowały ale zrobił się jakiś słaby według gpsu przy 7000 obr na min kręcił 70 km|h teraz jest to o 10km|h mniej ,cóż z tego że moduł jest odblokowany jak nie ma siły zakręcić po wyżej 9000 obr , brakuje mu tchu , czy może mi ktoś w tej kwesti coś poradzić , może wymiana gaźnika na mikuni a może regulacja zaworów , dodam że przejechałem tą motorynką 1500 km .

    #6607 Reply
    berek
    Gość

    Udało Ci się dojść, czy Twoj classic jest poblokowany?

    #6614 Reply
    rafał
    Gość
      Witam posiadam Rometa soft blokada była w gaźniku nie szło do końca manetki z gazu przekręcić. Wymiana wydechu delikatnie zwiększyła osiągi. W kolanku była jakaś siatka po pozbyciu sie jej osiągi również nieznacznie wzrosły.
    #7043 Reply
    Olivier
    Gość

    Witam posiadam Zipp vz-3 pod inną nazwą również Junak nk 125 i zastanawia mnie fakt czy posiada jakieś blokady napędza się ledwo do 100km/h przy 8 tyś a na biegu jałowym do 10tyś może mieć jakąś blokadę czy po prostu nie ma mocy by bardziej się wkręcić ?

    #7391 Reply
    Mirek
    Gość

    Mam junaka 125 rz ma blokade .Nie wiem gdzie moze ktos wie gdzie jest

    #7484 Reply
    Mirek
    Gość

    Mam junaka 125 na wtrysk gdzie moze miec blokade

    #13509 Reply
    Solar
    Gość

    Witam mam skuter Flex tech 4t 125ccm.jakie ma blokady, wie ktoś może? 🙂

    #13540 Reply
    PeterP
    Gość

    Ludziska 4 suwy nie mają żadnych blokad to tak jeżdzi I tyle, jedynie zmieniając zębatki można dostosować kulturę pracy motocykla do swoich potrzeb… Nic innego nie da się zrobić… No poza prawkiem A2/A

    #13541 Reply
    Anonim
    Gość

    Ja bym raczej powiedział że wszystkie chińskie 125tki są zablokowane.
    Jeśli są na gaźniku to bez zmiany pojemności w łatwy sposób można zwiększyć moc tak od 1 do 2 KM.
    Chyba że ktoś chce dodatkowo zwiększyć pojemność do 150cc to wtedy można nawet podnieś moc o 3-4 KM.
    Jeśli chodzi o wtrysk to w chińskich motocyklach nie spotkałem się z tym żeby ktoś zmieniał mapy. Może jest to możliwe?
    W markowych jest możliwość zmiany mapy a przez to charakterystyki silnika.

    #13542 Reply
    PeterP
    Gość

    Bez urazy Kolego Anonim ale nie spotkałem jeszcze nikogo kto by takie czary odprawił jak dodanie po 2 KM do chińskiej 125 4T na gaźniku (niby jakim sposobem) albo zmienił mapy w „markowej na wtrysku” … mam markowe 125 4T z silinikiem Piaggio M541M teraz jest 15 KM, ile „koni” potrafisz TY do niego dodać?

Przeglądają 50 wpisy - 1 przez 50 (z 72 w sumie)
Odpowiedz do: Reply #1936 in Które 125-tki są zablokowane
Twoje informacje