Strona główna › Fora › Opinie › jaki motocykl 125 kupić?
- This topic has 62 odpowiedzi, 9 głosów, and was last updated 8 years, 2 months temu by jas13.
-
AutorWpisy
-
Beniamin MuchaKeymaster
Mówisz o twoim 122?
jas13GośćWaldek: Widziałem jak w ASO Hondy podliczali gościa po naprawie CBF125, przepalona uszczelka z uwagi na notoryczne próby dorównania wyższym pojemnością. Inni przypadek gość uznał, że po co docierać silnik po zmianie cylindra, w efekcie tłok się spotkał z cylindrem i tak już został. Zajeździć da się wszystko niezależnie od marki.
Dyziek76GośćVisatex, jak na przedstawiciela swiata biznesu, to wulgarny jestes 🙁
devddUzytkownikpsy szczekają a karawana jedzie dalej. Benyco BR 125. Już 7,5tys km (wymieniona przednia opona i prędkościomierz – koszt łączny ok 200zł). Na przeglądy gwarancyjne nie jeździłem, bo w moto w tej cenie się to nie opłaca.
taka ciekawostka, ostatnio kolejny raz zmieniałem olej (co 2tys od dotarcia). Wcześniej motul 5100 (z przyzwyczajenia bo do auta leje motula), teraz Valvoline SynPower 10W40. Tańszy i w końcu przestałem mieć problemy ze znajdowaniem luzu na postoju a rano nie klei tak perfidnie sprzęgła.
Do autora wątku, kup co się podoba, dbaj, to będziesz zadowolony.
p.s. benyco br nie rdzewieje.Topper HarleyUzytkownikVisatex swój chłop i nazywa rzeczy po imieniu,a nie jakiś tam „świat byznesu”:)
jas13GośćVisatex: dlatego Kymco dostało po uszach, na początku roku ściemniali niby obniżką cen, zawyżając ceny nowych, dopiero jak się okazało, że sprzęt kompletnie nie schodzi, nagle zaczęto udostępniać pojazdy do testów, a ceny z rocznika 2015 poszły w dół. Tylko moim skromnym zdaniem zdecydowanie późno, ale MotorLand widać czuje się na rynku mocny.
SkuteryMotocykle.pl – VISATEXUzytkownik@Dyziek, to lepiej owijać w bawełne? Prywatnie uważam, że szczerość jest najlepszym przyjacielem sprzedaży. Wiemy co sprzedajemy i gdzie jest problem.
@Topper – dzięki 🙂
@jas13 – Nie będę ingerował w politykę firmy, ale jedno trzeba im przyznać, że to jedna z niewielu firm, które trzymają normalne ceny.RobinUzytkownikczyli polecacie motocykle „premium” z naszego „rodzimego” chińczyka z tych dwóch poniższych fabryk:
Zongshen „premium”: Junak M12, Romet Z-One S i T
Jianshe „premium”: Junak RS i RS PRO??
Czy są jeszcze jakieś godne uwagi – mało awaryjne pojazdy?Topper HarleyUzytkownikO ile Junaka RS można polecić z czystym sumieniem to na RS pro uważaj. Jest sporo modeli, w których pojawiają się różne wady. Chyba to zamówienie nie wyszło junakowi jak miało.
jas13GośćVisatex: Ja bym dyskutował z tą normalnością cen, zwłaszcza za Downtomn-y z ABS. Kymco troszkę urosło w piórka i cenowo za bardzo ich ciągnie do Hondy, czy Kawy.
PiterUzytkownikPiko możesz sobie jeszcze sprawdzić ofertę Kymco i Sym ( Tajwan) – to jest tzw średnia półka.
W Kymco masz Pulsara S za 5800zł, w SYM nasz XS125-K za 5500zł i Wolfa za 7500. Jakościowo są one lepsze niż ChRL, a cena mocno zbliżona.Beniamin MuchaKeymasterWarto jeszcze zerknąć na Keewaya RKS i RKV oba mają silniki kopie Suzuki GN 125.
jas13GośćPanowie propozycji na rynku jest tyle, że można dużego bólu głowy dostać. Koledze proponowałbym na żywo obejrzeć każdy z wymienionych sprzętów, lub przynajmniej te, które ma w zasięgu, aby dokonać eliminacji do maksimum 3 typów i wtedy zastanawiać się nad wyższością techniczną i cenową.
-
AutorWpisy