Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

jaki motocykl 125 kupić?

Strona główna Fora Opinie jaki motocykl 125 kupić?

Przeglądają 13 wpisy - 51 przez 63 (z 63 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #4072 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Mówisz o twoim 122?

    #4074 Reply
    jas13
    Gość

    Waldek: Widziałem jak w ASO Hondy podliczali gościa po naprawie CBF125, przepalona uszczelka z uwagi na notoryczne próby dorównania wyższym pojemnością. Inni przypadek gość uznał, że po co docierać silnik po zmianie cylindra, w efekcie tłok się spotkał z cylindrem i tak już został. Zajeździć da się wszystko niezależnie od marki.

    #4075 Reply
    Dyziek76
    Gość

    Visatex, jak na przedstawiciela swiata biznesu, to wulgarny jestes 🙁

    #4076 Reply
    devdd
    Uzytkownik

    psy szczekają a karawana jedzie dalej. Benyco BR 125. Już 7,5tys km (wymieniona przednia opona i prędkościomierz – koszt łączny ok 200zł). Na przeglądy gwarancyjne nie jeździłem, bo w moto w tej cenie się to nie opłaca.
    taka ciekawostka, ostatnio kolejny raz zmieniałem olej (co 2tys od dotarcia). Wcześniej motul 5100 (z przyzwyczajenia bo do auta leje motula), teraz Valvoline SynPower 10W40. Tańszy i w końcu przestałem mieć problemy ze znajdowaniem luzu na postoju a rano nie klei tak perfidnie sprzęgła.
    Do autora wątku, kup co się podoba, dbaj, to będziesz zadowolony.
    p.s. benyco br nie rdzewieje.

    #4077 Reply
    Topper Harley
    Uzytkownik

    Visatex swój chłop i nazywa rzeczy po imieniu,a nie jakiś tam „świat byznesu”:)

    #4078 Reply
    jas13
    Gość

    Visatex: dlatego Kymco dostało po uszach, na początku roku ściemniali niby obniżką cen, zawyżając ceny nowych, dopiero jak się okazało, że sprzęt kompletnie nie schodzi, nagle zaczęto udostępniać pojazdy do testów, a ceny z rocznika 2015 poszły w dół. Tylko moim skromnym zdaniem zdecydowanie późno, ale MotorLand widać czuje się na rynku mocny.

    #4079 Reply

    @Dyziek, to lepiej owijać w bawełne? Prywatnie uważam, że szczerość jest najlepszym przyjacielem sprzedaży. Wiemy co sprzedajemy i gdzie jest problem.

    @Topper – dzięki 🙂


    @jas13
    – Nie będę ingerował w politykę firmy, ale jedno trzeba im przyznać, że to jedna z niewielu firm, które trzymają normalne ceny.

    #4080 Reply
    Robin
    Uzytkownik

    czyli polecacie motocykle „premium” z naszego „rodzimego” chińczyka z tych dwóch poniższych fabryk:

    Zongshen „premium”: Junak M12, Romet Z-One S i T
    Jianshe „premium”: Junak RS i RS PRO

    ??
    Czy są jeszcze jakieś godne uwagi – mało awaryjne pojazdy?

    #4081 Reply
    Topper Harley
    Uzytkownik

    O ile Junaka RS można polecić z czystym sumieniem to na RS pro uważaj. Jest sporo modeli, w których pojawiają się różne wady. Chyba to zamówienie nie wyszło junakowi jak miało.

    #4082 Reply
    jas13
    Gość

    Visatex: Ja bym dyskutował z tą normalnością cen, zwłaszcza za Downtomn-y z ABS. Kymco troszkę urosło w piórka i cenowo za bardzo ich ciągnie do Hondy, czy Kawy.

    #4083 Reply
    Piter
    Uzytkownik

    Piko możesz sobie jeszcze sprawdzić ofertę Kymco i Sym ( Tajwan) – to jest tzw średnia półka.
    W Kymco masz Pulsara S za 5800zł, w SYM nasz XS125-K za 5500zł i Wolfa za 7500. Jakościowo są one lepsze niż ChRL, a cena mocno zbliżona.

    #4084 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Warto jeszcze zerknąć na Keewaya RKS i RKV oba mają silniki kopie Suzuki GN 125.

    #4085 Reply
    jas13
    Gość

    Panowie propozycji na rynku jest tyle, że można dużego bólu głowy dostać. Koledze proponowałbym na żywo obejrzeć każdy z wymienionych sprzętów, lub przynajmniej te, które ma w zasięgu, aby dokonać eliminacji do maksimum 3 typów i wtedy zastanawiać się nad wyższością techniczną i cenową.

Przeglądają 13 wpisy - 51 przez 63 (z 63 w sumie)
Odpowiedz do: jaki motocykl 125 kupić?
Twoje informacje