Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Hyosung GT 125R PRO COMET

Dodaj do porównania
Hyosung GT 125R PRO COMET

Hyosung GT 125 R to bardzo podobny model do Hyosung GT. Także posiada ramę od Suzuki GS 500 i 2-cylindrowy, 8 zaworowy, widlasty silnik. Różnicą w wersji R jest niżej położona kierownica, i owiewki superbike’a i zawieszeniem. Z przodu zastosowano upside-down. Daje to nam mniejszy opór powietrza samego motocykla jak i kierowcy, a także lepszą kontrolę motocykla w zakrętach przy dużych prędkościach. Kładąc się na zbiorniku paliwa, obniżamy środek ciężkości, niska kierownica to ułatwia. Odbija się to na wygodzie. Przy dłuższych odcinkach bolą ramiona i plecy. Jednak wytrawni jeźdźcy mają swoje sposoby aby ćwiczyć te mięśnie.
Użytkownicy twierdzą, że GTR rozpędza się do 120km/h, to jest o 10 więcej niż wersja GT, spalanie także większe, o 1 litr. To może tylko oznaczać, że te modele różnią się ustawieniami gaźnika a co za tym idzie wersja GTR jest elastyczniejsza.

Film

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
11
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14.96
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
176
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.063
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
4
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
2 Cylindry w układzie widlastym
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem + chłodnica oleju
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
125
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
85
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
830
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
655
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/70 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
150/70 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

14 komentarzy

  1. Prędkość przelotowa jest moim zdaniem zawyżona. Jako właściciel tegoż motocykla stwierdzam jednoznacznie, że 85 km/h byłoby wartością optymalną. Tym bardziej, że na piątym biegu jest to ok. 8500 obr/min a pole czerwone już na 10500 czyli ok. 105 km/h.
    Sprawdzone wiele razy. No, ale może inni lubią ryk silnika na 9500 obr. przez długi czas.

    Reply
  2. Nikomu nie wierzę bardziej niż użytkownikom 🙂 … poprawiam

    Reply
  3. Mialem do czynienia z wieloma motocyklami jednak ta konstrukcja nie jest bez wad , widelec Upside-down moze i jest dobry ale bardzo podatny na wygiecia , jesli mamy w nim gaznok musimy liczyc sie z Tym ze trzeba go regulowac i od czasu do czasu czyscic , wtrysk jest trwalszy a wyregulowac go mozna z wlasnego laptopa czy tabletu z odpowiednia aplikacja , reszta jest wporzadku problem moze byc z dostepnoscia do serwisow

    Reply
  4. Jaki jest jego rocznik ?

    Reply
  5. da się to kupić w Polsce? Romet był (jest?) dealerem, ale ich strona nie działa :/ http://www.hyosung.com.pl/

    Reply
    • Raczej nówki nigdzie nie kupisz bo one są na gaźniku i nie spełniają euro4. Romet był importerem ale chyba już nikt hyosungów nie sprowadza. I raczej nie będzie bo hyosung ponoć wycofał się z europy z powodu euro4. Najwidoczniej nie opłaca im się przerabiać wszystkiego pod euro4 dla tak kiepskiej sprzedaży.

      Reply
      • A jednak się jeszcze gdzieś uchowały w sklepach. Ciekawe czy zostały zarejestrowane na sklep czy mają dokument pozwalający na rejestracje. Cena nie najgorsza choć mogli by jeszcze troche obniżyć bo w końcu to 3 letni leżak magazynowy.

        Reply
      • W Mototripie byłem w ubiegłym tygodniu (oglądałem nowego Keeway RKF, Benelli BN 125 i Zipp’a Cafe Racera) ale Hyosunga tam nie widziałem…
        Ostatni raz widziałem go u nich 2 lata temu…
        Ale można zadzwonić i zapytać.

        Reply
        • bsw@, to nie ja szukam, ja tylko podrzucam linki, a zainteresowany niech dzwoni i sprawdza. Jak żona chciała swój samochód w konkretnym kolorze, to oczy zrobiłem z jaką zawziętością dzwoniła po salonach, aż znalazła, potem tylko się śmiałem, że po nowy samochód gonimy 150km, jak taki sam w innym kolorze jest 4km od domu, ale cóż żona ma zawsze rację 😉

          Reply
          • @jas13, Chciałem tylko napisać że jeśli sklep coś oferuje na stronie to wcale nie musi oznaczać że jest fizycznie dostępne…
            Często się zdarza że oferta wisi bo komuś nie chciało się/zapomniał zdjąć…

  6. Kurcze poluję na ten motocykl od ponad 3-4 lat i nadal nie mogę znaleźć w odpowiedniej cenie (żeby opłacało się brać na kat B 125). Czemu te motocykle nie tanieją? 😀

    Pozdrawiam,
    Adam – malarz motocykli
    https://www.aerografit.pl

    Reply
    • 1. To rzadki model na rynku
      2. Handlarze wystawiają za 6-8tys.
      3. Pytanie jaka to ta odpowiednia cena?

      Reply
    • Też szukałem bardzo długo. Problemem jest jakość sprzedawanych egzemplarzy. Ogladalem takie za 4 tys jak i 7tys zl. Roznily sie tym jak ktos je „podpicowal” na sprzedaz. Duzo latwiej trafic yzf r125 w dobrym stanie. Motocykl co prawda mniejszy gabarytowo ale za to na wtrysku, latwiej dostepne czesci itd. Dlatego tez moze warto zmienic obiekt porzadania 😉

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>