Daelim VL Daystar 125

Daelim Daystar to koreańska podróbka Hondy Shadow. Niestety nie znajdziemy tu pięknie brzmiącej V-ki. Daelim nie dorównuje Hondzie, ale ma kilka smaczków, którymi być może, zainteresują się osoby mające ograniczony budżet. Daelim ma całkiem niezły, ekonomiczny 13-konny silnik. Spodziewać by się można że 1 cylindrowy silnik będzie drżał, przez co nie nada się na trasy. O dziwo, drgania tej jednostki są naprawdę niewielkie, a to duży plus! Niestety gdy dokupimy sobie do niego pełen zestaw akcesoriów (Gmole, kufry, oparcie) i zaprosimy na przejażdżkę piękną, długonogą, pasażerkę, łączna waga wynosić będzie więcej niż 300 kilogramów, a z taką wagą silnik radzi sobie już bardzo słabo. Na szczęście nie przegrzejesz silnika, ponieważ standardowo ten model wyposażony jest w olejową chłodnicę silnika. Daelim został wyposażony w napinacz, który wydłuża żywotność łańcucha i kół zębatych. Ta dbałość o detale znacznie wyróżnia pod względem jakości, Daystar’a, wśród innych azjatyckich motocykli. Niewielkie drgania nie powodują samoistnego rozkręcania się motocykla, tak jak w przypadku chińczyków. A elementy są przyzwoicie spasowane. Co do trwałości silnika, nie mamy wystarczającej ilości danych aby wystawić opinię, ale mając informacje że Daelim uczy się od Hondy, możemy mieć nadzieję, że zrobimy tym geokrążownikiem dziesiątki tysięcy kilometrów. Od 2016 roku ten motocykl można kupić od Rometa, pod marką RMT. Film