Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Chińskie firmy: Zongshen

Firma Zongshen powstała w 1995r jako jedna z pierwszych prywatnych firm produkujących motocykle w Chinach. Na dzień dzisiejszy posiada osiem fabryk (6 w Chinach, jedną w Tajlandii i jedną w Brazylii). Współpracuje również, na zasadzie spółek Joint Venture, z  Harley-Davidson oraz Piaggio, które to firmy chcą wejśc na rynek Chiński.
Grupa Zongshen produkuje rocznie około miliona motocykli z czego eksportuje na rynek światowy 31%. Co daje jej 6 miejsce pod względem eksportu i 9 miejsce pod względem sprzedaży motocykli, wśród 240 zarejestrowanych w chinach producentów. Najwięcej motocykli tej marki sprzedawanych jest w USA, Filipinach, Brazyli, Pakistanie, Nigerii i Columbi. Na stronach grupy Zongshen możemy wyczytać, że motocyklami tej marki porusza się na świecie 20mln osób.
Zongshen produkuje rocznie 3mln silników o pojemnościach od 50ccm do 250ccm, oprócz tego dostarcza silniki do łodzi, mini samochodów oraz około miliona innych małych silników do 700typów pojazdów.
Grupa Zongshen zatrudnia ponad 20tyś. pracowników, ma ponad 50 poddostawców oraz zainwestowała 30mln dolarów w ośrodek rozwojowy zatrudniający 300 naukowców. Wiadomo, że między innymi, pracuja nad stworzeniem własnego 4-cylindrowego rzędowego silnika motocyklowego o pojemności 1000ccm.
Powiązując ten fakt ze sponsorowaniem startów w wyścigach superbików (na Hondach i Suzuki) można wywnioskować iż mają zamiar w przyszłości wystawić własny zespół wyścigówy.
Czasopismo Forbes umieściło prezesa Grupy Zongshen, Zuo Zongshena na 51 miejscu spośród 100 najbogatszych Chińczyków.

8 komentarzy

  1. a czy są importowane do polski?

    Reply
  2. Polecam crosy z tymi silnikami takie jak xmotos 250 z silnikiem cb250 i diabolini 250 mała cena moto nie do zajechania bo sie są wysilone

    Reply
    • a czy silnik od crossa defender 150cc też będzie dobry?

      Reply
      • Mikilon Denfender ma silnik Loncina (początek numeru silnika LX)?
        Jeśli tak to nie powinno być z nim problemów.

        Reply
  3. Zongshen rx3 to Romet adv 250 dostępny u nas, fajny motocykl

    Reply
    • W Barton stratos 125 , póki co w testach ale pracuje wspaniale, 4 zawory , ciecz 14,3 KM.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>