Kolejny model ze stajni Keeway – RKF 125i – właśnie trafił do dealerów!
Ten sportowy naked wygląda bardzo nowocześnie, a napędza go ponad 12-konny silnik chłodzony cieczą! Dzięki niewielkiej wadze, RKF świetnie sobie poradzi w miejskich korkach. Inżynierowie z Keeway zaprojektowali sprzęt, który ma dostarczać dużo przyjemności z jazdy, szczególnie podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Do wyboru w kolorach czarnym i białym. Cena: 9 400 PLN. Więcej na www.keewaypoland.com
Anonim
Odebrany dzisiaj po zakupie w Moto-trip Kraków.
Wygląda super, pierwsza jazda szosowa po zarejestrowaniu za kilka dni. Myślę, że syn będzie zadowolony
bsw
Motorek wygląda niezwykle szykownie i nowocześnie. Siedziałem na nim – właśnie w MotoTrip – ale jak dla mnie pozycja jest zbyt sportowa – podkurczone nogi i wysoko umieszczone podnóżki…
olo
O kurcze! Młody wie, czym go uraczyłeś? Pewnie by wolał jakiegoś MTka, albo małego gixa, zamiast tego paździerza,
Anonim
co za tępy łeb….
jasmin
No dokładnie! Nawet mało powiedziane, jaki nieodpowiedzialny ojciec. Najgorsza opcja, to jak młodemu nagle zgaśnie ten Kebab na skrzyżowaniu.
Przemysław
A niby czemu miałby zgasnąć? Masz ten model i ci gaśnie czy po prostu powielasz to co niektórzy piszą przy innych motorkach. Widze jakąś dziwną nagonkę na chińskie 125 na wtrysku. Wystarczy że pare egzemplarzy ma jakieś problemy i już idzie fala że wszystkie to szmelc.
grzesiek 43
Fajny motorek ale niewiem czy cenowo nie bedzie przegrywał z Benelli prawie to samo a cenna o tyś niższa. A teraz ciekawostka od przyszłego roku firma Kawasaki wraca do 125 dwoma modelami Ninja 125 i Z 125 !!!!
Przemysław
Tyle że benelli bn125 ma silnik 11 konny, chłodzony powietrzem z 5 biegową skrzynią. Tu masz ponad 12 koni, chłodzenie cieczą i 6 biegów. Także nie wiem czy prawie to samo. Fakt że wygląd podobny i pewnie koła i hamulce i zawieszenie prawie takie same choć akurat takie zawieszenie z przodu, hamulce i koła ma już rkv.
Co do kawasaki to oglądając ich zdjęcia i parametry wydaje mi się że cenowo wyjdą powyżej 15 tyś. zł choć fakt że z125 jest ładny.
codrive
6-cio biegowa skrzynia wpłynie na plus w przyśpieszaniu do 80tki i więcej. Niestety w mieście trzeba będzie się trochę okopać przy redukcji. Wydaje mi się , że ten kto ją opanuje będzie miał fajna zabawę z tym motocyklem. Jeżeli dynamika będzie podobna do Bendy Street którą testował Beniamin to będzie to nr.1.
bsw
Siedziałem na obydwu – stały obok siebie. Jeśli chodzi o jakość i standard wykonania to wygląda podobnie. Keeway prezentuje się nieco nowocześniej z uwagi na przednią lampę. Natomiast jeśli chodzi o pozycję za kierownicą to są dwa zupełnie różne motocykle. Keeway ma wysoko umieszczone podnóżki co wymusza sportowy dosiad – w pochyleniu z podkurczonymi nogami. Na Benelli siedzi się bardziej klasycznie – prosto. Niestety kanapa ma podcięcie przez co nie można się przesunąć do tyłu a przez to z kolei wysokim mogą się nie mieścić się kolana…
Nowy J.
Mam 194cm i spokojnie kolana wchodzą mi pod bak w BN125, jest nawet jeszcze odrobina luzu.
Sa
To małe i to małe, bn jeszcze moze ujdzie, chociaż odczucia przy moim wzroście 186 raczej średnie, taki rowerek. Keeway widziałem tylko raz na ulicy, i powiem tyle, żal patrzeć jakie to maleństwo.