Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Blog / Nowości

Romet traci wyłączność na markę Keeway

Romet traci wyłączność na markę Keeway

Na fali wysokiej sprzedaży motocykli w sezonie 2014 Romet poczuł wiatr w żaglu i rozszerzył swoją ofertę na takie marki jak Hyosung i Keeway. Jednak po 3 latach firma traci status wyłącznego importera marki Keeway. Kto ich „wygryzł” z interesu?

Otrzymaliśmy oficjalną informację że od 15 stycznia rolę wyłącznego importera motocykli Keeway pełni firma MOTOR-LAND. To jest ta sama firma, która sprzedaje motocykle Kymco i Rieju.

Dla naszej „redakcji”, to bardzo dobra informacja, bo w końcu będziemy mogli otrzymać te motocykle na testy. Romet bardzo niechętnie nam udostępnia motocykle na testy argumentując, że mamy zbyt niską odwiedzalność. To tylko wymówka z ich strony, bo nasza pozycja w Google i statystyki są na najwyższym poziomie. Firma Motor-Land jest znacznie bardziej otwarta na współpracę.

A czy klienci coś zyskają dzięki tej zmianie? Zadaliśmy to i kilka innych pytań nowemu importerowi, jednak po kilku dniach oczekiwania nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Gdy tylko je otrzymamy, opublikujemy je.

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

19 komentarzy

  1. Motorland jest importerem, więc w przeciwieństwie do Rometa nie lansuje własnej marki, acz preferowali bardziej Kymco niż Rieju, które mają również w ofercie (jeden z dealerów wręcz sugerował wybór Kymco, z uwagi na łatwiejszy dostęp do części). Cennik Kymco na 2016 jest lekko szokujący, więc jest możliwe, że Keeway będzie marką bardziej budżetową w ofercie. Inna sprawa, że Keeway ma w palecie więcej motocykli niż Kymco, więc może tu należy upatrywać wzbogacenia oferty Motorlandu.

    Reply
    • Ciekawe kiedy Romet raczy zlikwidować stronę www keeway.pl 🙂

      Reply
  2. Zmienia się coś w realizacji gwarancji dla właścicieli Keewayow?

    Reply
  3. Romet dopiero co stracił Keewaya, a już podobno bierze się za hinduskiego Bajaj. Hyosung i Daelim (RMT) też kiepsko się coś mają pod ich skrzydłami.
    Ciekawe, czy to celowa polityka tego koncernu, żeby bardziej znane marki brać pod swoje skrzydła i trzymać je w ryzach, żeby nie zagroziły sprzedaży pojazdów sygnowanych logiem Romet?

    Reply
    • +/- tak wygląda z polityki sprzedaży. Jakby Rometowi zależało na dużym zbycie Hyosunga czy RMT, miałbyś go u każdego dealera Rometa, a nie u wybranych. Jak mam bujać się 30km do najbliższego dealera/serwisu, to sorry idę do konkurencji.

      Reply
  4. Rozumiem ze ceny modeli na 2017 musiały podrożec ale dlaczego ceny modeli z 2016 poszły w góre np.M12 2016 kosztował w zeszłym roku ok 7699zł a teraz 8099zł

    Reply
    • No to chyba logiczne 🙂 Każdy sklep o tym trąbił na prawo i lewo, że ceny pójdą w góre od stycznia na gaźniki równiez

      Reply
    • Mogłeś kupować, gdy były po 7699 zł, a nie narzekać teraz. O tym,że ceny pójdą w górę to od dawna trąbiono.

      Reply
  5. Spójrz na różnice w kursie dolara w ciągu roku 2016, szczególnie porównaj w dniu 30 marca i 21 grudnia.

    Reply
    • Langer jakoś w tego dolara nie wierzę! Ten sam motocykl na wystawie salonu ma zmienioną cenę, to przepraszam on nie przypłynął z Chin w grudniu, po prostu zaczął się sezon i już…

      Reply
  6. A tak przy okazji patrząc na nowe ceny to mając na przykład dać ponad 10 tys na M11 to wolałbym dołożyc 2 tys i wziąsc Hyosunga czy RMT mocniejsze silniki i lepsza jakosc .

    Reply
    • Hyosung chyba wypada z rynku z uwagi na Euro 4, zostają tylko roczniki 2015/16, ale nie licz na promocje :))

      Reply
      • Właśnie, ktoś wie czy Hyosung wystawia się Poznaniu?

        Reply
        • z oferty Hyosunga zostaje 650R, GV250 i chyba GV650, więc z czym tu się wystawiać.

          Reply
  7. Z tym kursem to troche przegiecie bo jak motocykl został sprowadzony gdy dolar był tani i nie został sprzedany i stoi w salonie a dolar w tym czasie idzie do góry to cena motocykla tez ? Czyli kolejne wytłumaczenie żeby podniesc ceny !!!!

    Reply
  8. Ceny Kymco poszły tak w górę, że większość potencjalnych klientów będzie wolała dołożyć do bardziej markowych sprzętów. Sam byłem zainteresowany Agility City 125+ na wtrysku, ale jak mam wydać na niego prawie 10 tyś, to już wolę dozbierać do Hondy PCX. Dlatego – jak słusznie zauważył Kolega jas13 – wprowadzenie Keewaya do oferty ma niejako wypełnić lukę po Kymco w tym segmencie.

    Reply
    • Raczej wygląda na to, że z oferty Kymco wypadną motocykle zostaną tylko skutery, bo klienta na Pulsara, Zinga, czy CK-1 praktycznie nie ma. Za to widziałem w salonie Motorlandu Keeway-a RKS Sport, którego Romet miał wprowadzić, ale mu nie wyszło.

      Reply
  9. Tracą wyłączność bardzo dobrze serwisowanie u nich motocykla to czysta porażka

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>